Parel je kerel moet zich eens niet zo laten ompraten! Mgbk ja slimpie van je ei idd. Nimme wat is nu precies gek?
Jaydee oh zo leuk die echo! Hebben wij ook beide keren met 26 weken gedaan! Hier net even heerlijk gezwommen ... Meisjes zijn nog steeds aan het zwemmen in hun luxe zwembad....zo verwend tegenwoordig die kids hahahaha...
Hier weer even lekker op de fiets.....hihihi geen 40km dit keer maat zo rond de 10 denk ik! Lov heerlijk hè zo'n zwembad, straks ga ik ook weer even plonsen!!! Mgbk zal ik het eitje even in je buik kijken Eeeeeennnnn ja....hij zit er! Jaydee leuk zo'n echo! Parel knuffel voor jou gewoon daarom
Ik dacht aan kruis= edele delen Had niet gezien dat er kruis stond van een zwtest Hier zit een kind de hele tijd foto's te trekken in de zaal van iedereen grrrrrrr
Losje, dankjewel. Nimme, die manier van kruis ging het geintje ook over Maar bedoelde de test idd Mgbk, haha ja dat is een slimmer idee. Lov, ja ik weet het en stomme, dat doet hij alleen bij hem, terwijl die jongen echt het verstand van een erwt heeft. Jaydee, leuk een pretecho, wil dat ook rond de 26 weken laten doen.
Joy, zag dat ik je nog niet op FB had, dus als je denkt wat is dat voor mafkees die me toevoegt... Pareltje dus
Hee lieverds, Bedankt voor jullie lieve knuffels. Heb vluchtig wat pagina's terug gelezen. Hier heerlijk aan het genieten, op dit moment een lekkere onweersbui Hier nog geen symptomen oid. Nu rond 6/7dpo denk ik. Genietze allemaal & tot snel! Knuf X
manouk geniet nog lekker van je vakantie! Dido wat spannend! Ik zie heel vaag wel iets,..maja de foto is ook een beetje vaag ik hoop het zo voor je meid! Net terug van de echo en controle, ik moest een uur wachten pffff de gyn had ook verlosdienst..koholere pff..maar anyway de goede echo maakte het lange wachten weer goed. Het bloedverlies blijkt te komen van een te laag liggende placenta die overigens nog wel naar boven kan groeien (dit had ik ook bij mijn 2e kindje) dus niets aan het handje en het kleintje maakt het goed het bewoog lekker en het hartje klopte goed. Volgende week maandag weer controle en echo, als deze echo oke is dan maak ik een afspraak voor de geslachtsbepalingsecho ik schrijf de laatste tijd weinig, ik lees wel soms maar ben te druk om te reageren..
toppie toeter !!! Losje en jij morgen !!! wie is J.... die me op fb wil ?? ben aardappelsalade aan' t maken
lief wanneer heb jij een echo lov? Morgen losje hé? succes morgen losje! hopelijk is het goed allemaal in je bm.