De Oempaloempa's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liefoe, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ja ik morgen!
    J is jaydee nimme!

Toeter goed nieuws meid!

2. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Dido, ik zie iets op je foto! Ik duim voor nog meer duidelijke testen :D

@Jaydee, wat leuk binnenkort weer een echo! Ik heb rond de 30/32 weken een groei- en liggingsecho. Die is standaard bij de vk.

@Losje, succes morgen. Ik hoop voor je dat alles mooi schoon is.

@Mgbk, ik duim voor je dat je ei snel komt!

@Toeter, fijn dat alles goed is met de kleine. Hopelijk snel minder last van bloedverlies en goed om te weten waar het van komt. Dan kunnen ze dat in de gaten houden.

@Parel, wat een gedoe met je man. Ik kan me voorstellen dat je boos bent.

@Nimme, hmmm aardappelsalade, lekker!

@Manouk, geniet van je vakantie en hopelijk kom je je terug met z'n drietjes :p

@rest, niet allemaal onthouden, maar wel bij gelezen :)

Hier een dagje wezen shoppen in Haarlem met mijn moeder. Ik heb een heel lief babywinterjasje van mijn moeder gehad. Zoveel leuke babykleertjes gezien. Ik had echt los kunnen gaan, maar dat heb ik niet gedaan :D Ik heb wel wat leuke dingetjes gekocht :) Morgenvroeg komen ze voor de intake van de kraamzorg. Ik ben benieuwd wat ze allemaal willen bespreken.

3. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @toeter Fijn dat alles goed is! Wat zegt je voorgevoel over het geslacht?

@ bouwjaar Ik vind dat je een heel mooi buikje hebt hoor!

@hier Ik heb m'n best gedaan meiden, maar veel scherper dan dit krijg ik 'm niet. Ik heb m'n vriend nog niets verteld. Toch de angst dat ik het me inbeeld of dat ik alsnog ongesteld word, maar in het echt kan ik nu zonder moeite een verticaal lijntje zien. Alleen irritant dat ik m niet goed op de foto krijg :-s

Bijgevoegde bestanden:

4. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    ooohh dido ik zie een kruis meid... whoeiii maar zou graag een kv testje zien eerst eer ik je ga feliciteren:):D

voorgevoel,...eerst dacht ik een meiske,..maar sinds een week of 2 denk ik toch echt een jongetje:) Voorkeur gaat een beetje uit naar meisje, maar jongen is ook leuk maakt niet zoveel uit..spannend is het iig wel:)

5. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Thx losje voor de verduidelijking!

Ika ,heb je al veel kleertjes???

Dido ,ik zie DE 2e LIJN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cool::D:cool:
    en nee die komt er niet zomaar !!!!!!

6. sanne viggo

6 jul 2013
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey dames

Ik ben nieuw hier
    Heb in oktober en miskraam gehad met 9 weken en probeer sindsdien weer zwanger te worden maar het wil niet echt lukken tot nog toe
    Fijn dat ik het hier van me af kan kletsen en met vrouwen kan praten met ervaring

7. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Dido, die verticale streep is toch roze? Ik zie 'm hoor! Voorzichtig gefeliciteerd!!

Sanne, helaas welkom. Als je mee wilt kletsen/van je af schrijven ben je van harte welkom, maar ik hoop dat je het kan bijhouden! Wij zijn in januari begonnen en zitten inmiddels op bericht nr. 17.127....:$

Dido, nog even in negatief en ik zie 'm echt hoor!!

8. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Dido. Ik zie ook een kruis. Meid je hebt een mooie!!!! ;) hahahhaha
    Hoop dat hij morgen duidelijker zal zijn voor je.

Sanne, welkom. Dit is een heel vruchtbaar topic dus hoop dat het snel raak mag zijn voor je. Je wacht al lang genoeg!!!

Mango. Ik ben en wordt er denk ik geen fan van. Vond zo niet zo... Haf zo'n bakje die al voorgeaneden was...

9. sanne viggo

6 jul 2013
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje

Hoop dat het inderdaad zo'n vruchtbaar topic is Haha alle beetjes helpen

10. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Sanne, welkom :) hopelijk is het snel raak voor je.

@Nimme, ik heb al best wat kleertjes, maar ik heb geen idee hoeveel ik van alles moet hebben. Nu zijn er vooral zomerkleertjes te krijgen en ons kindje is er pas in de herfst en zal dan vooral winterkleertjes nodig hebben.

@Dido, ook hier zie ik een kruis!! Spannend :)

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dido ik zag m eerder ook al :D

Toeter 16-7 gyn en ga dan om een echo vragen ;) officieel staat die niet op

12. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    @Nimme, Ik ben die J haha... Had dat in mei even gemist, dus ben nu iedereen aan het toevoegen. Had het alleen in het clubje gemeld en niet hier.

@Toeter, super die echo!!

@Dido, ik zie het en ik ben totaal geen tuurder dus.... een voorzichtige gefeliciteerd??

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dido is het wel een breed streepje? En ziet je man het ook?

14. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Dido jeetje spannend meid ik hoop dat ie donkerder word meid!!!!

15. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    gewoon vragen idd lov,..dat is volgende week al:)

sanne welkom, genoeg hcg hier in de groep ik hoop dat je snel zwanger bent!

16. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Hier even snel berichtje

Dido...k zie m niet maar dat zal wel aan mij liggen...hoop dat die snel donkerder is zodat k hem ook kan zien hihi

Vandaag controle gehad.alles was goed! Geen echo gehad omdat k al 2 wekwn niet bloed en me goed voel. Met vruchtje was ook alles "goed". Niks aparts kunnen zien dus "gewoon" dikke pech. Ben nu ovutesten aant doen en dan zien we wel weer.

17. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Thanks meiden! Ik hoop dat 't echt zo is. In ieder geval niet ongesteld. Dus er is hoop.

@lov de streep is net zo dik als de horizontale alleen een stuk lichter. Ik betrek VL er in deze fase nog niet bij. Eerst een duidelijke streep zien.

@losje Veel succes en sterkte morgen meis. Hopelijk ben je al schoon. Vind het knap hoe je er mee omgaat!

18. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Losje, succes morgen meid. Hoop dat je baarmoeder schoon is want je hebt wel eens iets positiefs verdiend!

Sanne, (helaas) welkom hier. Hopelijk ben je snel weer zwanger:)

Toeter, super van je echo:D

Dido, ik zag op de eerste foto het kruis al en op de tweede al helemaal! Hopelijk snel een duidelijkere test, dan durf ik je echt te feliciteren! Gun het je zo en hoop het echt voor je:D

19. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Haak hier weer in hoor, heb alles wel gelezen, maar het was zoveel....

Oh Dido, spannend hoor! Heb je meer testen in huis? Morgen weer of donderdag?

Birds, 'fijn' dat alles oke is en dat je door kan naar de volgende ronde!

Zojuist via MP een commode gereserveerd voor € 25!

Ga 'm zaterdag halen! Leuk hoor, heb er helemaal zin in. Manlief heeft een begin gemaakt aan de bouw van de babykamer. T wordt wel steeds echter allemaal.

Kwalen, misselijkheid minder, maar moet 's ochtends wel wat eten. Beetje weeig. Borsten nog steeds gevoelig. En ook nog moe, nou ben ik wel twee avonden 'laat' naar bed gegaan, rond 23u. Dus ik duik er zo in!

Hoe is het met de andere kwalen?

20. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    ff mijn nieuwste aanwinst showen: winterjasje (nieuwe collectie Prenatal) gekregen van mijn moeder :D

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina