@toeter fijn dat de echo goed is en dat je weet waar t bloedverlies door komt. Hopelijk stopt t gauw @ika leuk he die kleertjes, wsl kan ik veel van mijn broer krijgen of deels overnemen
@birds fijn dat t goed is, tja verrot dat je dikke pech had. Was bij ons eigenlijk ook t geval. Hopelijk snel verder met eieren versieren @mmvdj koopie zo'n commode. Ik wil de meubels wsl toch van dezelfde lijn, voor de eenheid in de kamer zeg maar
@ika leuk jasje @losje succes morgen! Sorry voor mijn tig berichten, op telefoon lukt alles in 1 zetten niet en onthouden lukt ook niet
@MvDJ, dat is een mooie prijs voor een commode. @Birds, fijn dat alles goed was. Nu kun je een beetje vooruitkijken. @Bouwjaar, wel praktisch dat je veel kleertjes kan overnemen. Ik heb niet echt kleine meisjes in de buurt. Veelal jongens Ik heb ondertussen wel veel kleertjes cadeau gehad. En ik heb nog 250 euro aan VVV bonnen te besteden We willen daar o.a. een speelmat van Lamaze van kopen. Ik vind het speelgoed van Lamaze echt superleuk
Wow Ika, dat is een lekker bedrag!! Wij willen alleen een commode en een ledikant, dus hoeft niet persé op elkaar aan te sluiten. We hebben inbouwkasten in de kamer, dus die kunnen later als kleding/opbergkasten gebruikt worden. Plus dat de kamer erg klein is. Deze commode is erg praktisch volgens mij, zal zo ff fotootje pikken van MP. Niet overbieden he dames!! Nou daarna echt naar bed hoor... zit weer veel te lang te snuffelen op het net.
hey, ga wellicht niet op iedereen reageren, op voorhand sorry! we zijn vanavond rond 19u weer thuisgekomen, zalig om van goed weer te kunnen genieten, vanaf morgen is het weer werken geblazen... @ika: wat leuk dat je je buik ziet bewegen en het op film hebt over buren en schutting: we gaan in augustus onze schutting veranderen, zijn nu veel hagen die zeker een halve meter breed zijn, dus veel plaats innemen, er komt iets van hout bij in de plaats, maar dus zullen we een tijdje zonder afsluiting zitten, best wel spannend met een hond en hopelijk duurt het niet te lang... 't is wel de bedoeling om die houten afsluiting dan aan te kleden met groen hoor we hebben geen last van onze buren: aan de 2 zijkanten zijn het gepensioneerde en de ene is vaak weg en de 2 achterste hebben we ook geen last van @dido: spannend je testje... ik blijf duimen @mamsie: succes met het werk, 't is hier ook van 't zelfde, maar nog geen kindje hier, dus net nog meer ademruimte denk ik hier maar 24°C meer, twas in F veel beter: 27-30°C!!! heb ook wel last van dikke voeten ik krijg ook 1000 van mijn mama om te doen wat we willen @nimme: stuk glas in de cornflakes? @parel: oei, je man verandert ook plots van gedachte... @losje: succes met de echo morgen! @toeter: fijn dat alles goed gaat @sanne: welkom hier en sterkte meid... hier: ik verlang zo naar de 29ste juli dan heb ik mijn 28 weken echo en is mijn eerste vervanging achter de rug!!!!!!
@MvDJ, dat is een mooie commode! @Eda, welkom thuis! Hopelijk heb je genoten en lekker bij kunnen tanken
Cute Ika!! Toeter ik ga gewoon eisen hahahaha... Dido dan is het goed als de streep maar even breed is. Leuke commode!
Lov, ja was je daar nog niet achter, dat ik maf ben Manouks, ik hoop dat je straks een buitenlandse beeb krijgt Toeter, wat super dat het goed gaat En geruststelling dat het niet erg is.. Ika, leuk jasje!! Tja is nu wel weer bij gelegd Dido, ik vind je test mooi Sanne, ook welkom hier, zag je ook in een ander topic waar ik mee praat. MamavnDJ, als je het getal zo zegt is dat behoorlijk. Zijn gemiddeld gezien 2854,5 berichtjes per maand Maar ondanks dat het onderwerp niet leuk is, is het groepje heel gezellig Leuke commode.. Birds, fijn dat alles goed was! Eda, welkom thuis. Hier in mijn tuin 36 graden Hier vandaag met manlief heerlijk in het zwembad gedobberd... Volgens mij is hij weer bijgedraaid, laten we het hopen. Had na het zwembad wel last van mijn buik. Beetje spierpijn gevoel En toen ik te snel bukte werd me dat meteen gestraft met een giga steek...
Birds, fijn dat alles goed is Ika, super leuk jasje Lov, inderdaad gewoon eisen Bouwjaar, wij willen inderdaad ook meubels van dezelfde lijn. Hou daar wel van MamavanDJ, wat een mooie commode! Leuk prijsje ook Eda, wat heerlijk dat je zo genoten hebt! Hopelijk is het snel 29 juli voor je. Oh en heerlijk ook zoveel geld gehad Parel, fijn dat je man weer is bijgedraaid! Manouk, ik hoop zo dat jullie met z'n drietjes terug komen!! Ga zo weer lekker slapen, vandaag weer veel gedaan. Allemaal plantenbakken, planten, kaarsen en een parasol gekocht voor op het dakterras, het ziet er erg leuk uit
Dames sorry niet alles gelezen maar zie wel mooie en positieve berichten voorbij komen. Toeter fijn dat het goed gaat! Dido mooie test meis!! Nu hopen dat ie mooi oploopt. Losje sorry misschien ff overheen gelezen maar hoe gaat ie meis? Je hebt morgen echo toch? Hoe laat? Ik denk zó aan je! Vandaag by mn broer in zn nieuwe huis geweest. Mn twee neefjes waren er ook. Hij is zo heerlijk ontspannen, zo heb ik m in jaren niet gezien. Heeft een nieuwe vriendin. Die doet m blijkbaar erg goed. Maar vooral dat ie weg is by schoonzus geeft m rust. Tja, dan zal het wel een goede keuze zijn geweest. Hoe erg ik het ook vind voor mn schoonzus, het geluk van mn broer staat voor mij op nummer één. Vooral ook omdat ik zie dat mn neefje s er ook veel beter bij lopen. Dat doet me zo goed om te zien. Dames, ik denk aan iedereen die een echo heeft! Deze maand wordt het hier niks denk ik. Ml gaat namelijk de week dat ik vruchtbaar ben op kamp met de kids. Flinke tegenvaller toen ik me dat vanavond besefte...
Aargh typ op telefoon, 1 verkeerde beweging en weg reactie :x @ika de tweeling van mijn broer is een jongen en een meisje, er zal vast iets bijzitten @mmvdj mooie commode @lies dakterras dus weer gezellig? @mgbk zucht zul je net zien, mooi k*t. Ik hoop voor je dat ie toch ervoor komt.
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties. ..... Ben toch wel zenuwachtig ook al weet ik dat er geen zwangerschap meer is!