De Oempaloempa's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liefoe, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Dat is inderdaad het standaard aantal uren. Ik vind dat best veel, maar volgens mij ook heel fijn als je het nodig hebt. De consulente zei dat we het moeten zien als een beetje verwennerij. Er zit ook veel hulp bij de borstvoeding bij. Ik wil als het lukt dit gaan doen. Al met al heb ik een zeer positief gevoel over dit bureau. Heel duidelijk en professioneel naar mijn idee.

2. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Kraamzorg, ben benieuwd hoeveel ik ga afnemen. Het is wel makkelijk als ze vroeg begint, want dan kan ze iig zoonlief naar school brengen en om 12u halen.
    Ik vond die dagen altijd voorbijvliegen! 's ochtends altijd kindje wassen/wegen, mij nakijken. Ontbijtje verzorgen. Ikke douchen. Daarna wc en badkamer soppen, bed verschonen. Gebeurde dagelijks! Ik zei nog, kan best twee nachten onder hetzelfde laken slapen hoor. WC iedere dag oke, maar die badkamer is ook wel een keer schoon...
    Ik weet nog wel dat ik erg zweette na de bevalling. Dus op zich wel lekker elke dag een schoon bedje. Hoop dat ze van 8 tot 2 wil komen ofzo. Bij mijn verzekering wordt de eigen bijdrage ook vergoedt, dus dat wordt een koopie voor mij!

Mgbk,fijn om te horen dat je broer weer zichzelf is. En ach, het lijkt snel, maar idd die gevoelens zijn al lang weg, dus voor hem zal het echt wel de juiste stap zijn!

Dido, snap je zelfbescherming wel. Denk dat we dat allemaal hadden in het begin! En nu soms nog... Zal nooit meer zo onbezorgd zijn.

Net even boodschapjes gedaan, nu even was ophangen, zoonlief zo halen en dan is de ochtend alweer voorbij...

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Iedere dag het bed verschonen?! :$ (zal ik maar niet zeggen hoe vaak ik t nu doe :)) Misschien denk ik er straks anders over maar het klinkt nu een beetje als slecht voor t mileu
    En de badkamer/pot gebeurt bij ons ook weer niet dagelijks

4. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Kraamzorg; bij de tweede had ik zelfs meet dagen nodig want ik was niet in staat om voor twee kindjes te zorgen, ml moest ook weer aan het werk.
    Bij de eerste is ml een maand thuis geweest (de kleine was twee weken te laat dus bleven er maar twee na de bevalling over) maar na die bevalling was ik snel weer te been!

Mgbk wat fijn dat je broer z'n rust heeft gevonden!

Hier nu in zh......

5. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Dido ik hoop echt dat je een donkerdere test krijgt meid!
    Dikke knuf....

6. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hahahahahaha ze willen niet dat je eventueel een infectie oploopt omdat het toch soort van.open is daar beneden...!!!

7. mgbk

mgbk Niet meer actief

Sterkte losje!! We zijn in gedachten by jou...a
    Ik zit stiekem onder je stoel...

8. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Oeps ik.liet net een scheetje sorry:):D

En bouwjaar misschien lek je wel door 's nachts!;)

9. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Losje. Succes meid!! Hoop dat alles mooi schoon is en er goed uitziet.

Dido. Ik was zo benieuwd naar je test. Hahaha ik wacht nog geduldig. Ik snap dat je je zelf en je vriend wil beschermen voor de pijn als het toch niet zo is. Hoop dat je gewoon net even wat minder hcg aanmaakt en over 2 dagen positief test. Duim vrolijk verder voor je!!

Kraamzorg. Ik herinner me nog dat ze bij mijn moeder toen heeel lang geweest zijn. (laatste bevalling van haar was ik 13) Moest allemal dingem van haar doen, maar ja ik was een opstamdige tiener die zich er niks van aantrok hahaha. Maar ze was er bijna de hele dag zorgde ook nog voor avond eten en dan ging ze pas...

Hier. Heb mijn ochtend verslapen. :( Ben zo laat in slaal gevallen. Geloof pas om 4 uur of zo. Was misselijk en moest telkens plassen. Dus steeds uit bed om of over tegeven of te plassen werd er niet goes van. Nu net wwn vaatdoekje. Dadelijk maar even iets lichts eten en vandaag rustig aan doen.

10. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Bedenk het ook net dat vandaag mijn UD is. Kreeg ik toch wel even een raar gevoel bij...
    En dat terwijl ik al zolang weet dat er geen kindje meer is...
    Bah haat dit gevoel..

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja heeft ook geen zin;) zoveel vrouwen die het kunnen dus wij ook:D

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lizzie bah meid....doe rustig aan.

Losje denk aan je...

Mamavandj nou dan lekker alle uren pakken toch :D

13. MamavanDJ

Bouwjaar, ik doe het nu 's zomers elke week, maar 's winters gerust 1x in de 2 weken.
    En ook gewoon in d'r eentje een tweepersoonsbed opmaken he! Die meiden zijn zo handig erin.

WC doe ik meestal 3x per week. Zondag, woensdag en vrijdag. Net van top tot teen hoor, gewoon een doekje met chloor erdoor! En badkamer....eh...te weinig!

Idd meiden, iedere bevalling is weer anders. Stel je ligt 3 dagen in het ziekenhuis, krijg je ook 3 dagen minder zorg.

Pff, heb echt even een offday... nergens zin in... Kleine liep net alweer lekker te klieren. Dat voelen ze zo goed aan. Denk zo maar op de bank ploffen met een filmpje ofzo...

14. MamavanDJ

Oh en Losje, denk aan je...

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gewoon niks doen mamavandj!

Ik heb net eindelijk even nieuwe schoenen gekocht. Birkenstocks ... Vroeger vond ik ze nooit zo mooi maar nu wel :D en die dingen zitten heerlijk!

16. sanne viggo

6 jul 2013
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad een heel vruchtbaar topic

Heb net positief getest met clearblue digital

17. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Sjeeesus wat een lucht :x :p

Tja oke als je doorlekt, maar dan is ie gewoon vies

Ik doe t altijd maar 1x per 2 wk. Pot 1x per week. Badkamer..? wanneer t nodig is ;).
    Nou ff lekker relaxen dan maar, mmvdj

@losje zodra je kan laat je dan even wat horen!

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gefeliciteerd Sanne....geef eens wat van dat vruchtbare door hier aan de andere dames....

Bed verschonen....ligt er ook aan hoe warm het is, ga het niet te vaak doen als je toch al kapot zweet in bed. Maar wel vaak genoeg hoor :p
    In de winter laat ik het gerust wel eens 3 weekjes liggen maar dan moet het wel echt gedaan worden, n de zomer zeker 1x per week of eens wat daagjes langer....ligt er echt aan.

Wc poetsen .... Om de dag maar dat moet ook wel met die meiden hier... We zijn toch met 4 man.

Badkamer haat ik! Dus dat doe ik als het moest bleeeeh

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Losje meid.....waar ben je .....

20. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hier dus ook zo :)

Net bijna alles voor het kraampakket gehaald. Ik krijg hem niet standaard van de verzekering en de consulente heeft dingen weggestreept die ik niet hoef te kopen aangezien ik in het ziekenhuis ga bevallen. Ik ben in elk geval goedkoper uit dan dat ik een heel pakket moet kopen. Ik moet alleen nog een bed zeil. Die hadden ze niet bij de drogist en apotheek. Misschien bij de HEMA zeiden ze. Ik neem aan dat je die van te voren in je bed moet doen i.v.m.het breken van de vliezen?

@Losje, hopelijk goed nieuws bij de controle?

Deel Deze Pagina