De Oempaloempa's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liefoe, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ika hier krijg ik m gewoon van de verzekering en hoef niks te betalen...gek die verschillen!

Bedzeil wat je erbij krijgt of zo kan kopen zijn verschrikkelijk ... Hartstikke broeierig en kraakt als de pest.
    Ik lees vaak iets over een zeil kopen bij de action? Een soort molton die waterdicht is

2. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Heb jij een aanvullende verzekering, Lov? Ik heb alleen een basisverzekering, misschien daardoor het verschil? Ach, het zijn de kosten ook niet...

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    #2203 Bouwjaar1979, 10 jul 2013
    Laatst bewerkt: 10 jul 2013
    @ika mooi dat je alles binnen hebt. Ik krijg wel een pakket.

Maareh wat doet jou besluiten om in het zh bevallen?
    Ik weet t namelijk nog niet en weet niet zo goed war ik mn keuze op zal baseren.

Thuis is lekker je eigen omgeving, je kan hangen, gaan en staan tijdens de weeën (desnood in je blote r**t).
    Zh denk ik mocht er iets mis gaan hoef je niet alsnog vervoert te worden en div apparatuur is bij de hand. Maar ja je hebt dan minder vrijheid qua gaan/staan/hangen.

Al t een niet-poliklinische bevalling is moet je daar ook nog voor betalen toch.Dat krijg ik vergoed uit mn aanvullende verzekering

4. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Oei ik voel me nu wel een poets miep hahahha
    Badkamer elke week. Wc elke dag. Tegels 1 keer in de 2 weken. Stofzuigen/dweilen elke dag.
    Bed 1 keer in dr week. Nu met zo'n heet weer. 2 keer in de week... Hahhaha

Losje. Meid hoe is het.

Sanne proficiat!!! Geniet er van.

5. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Alles was goed......nou ja goed:(schoon ieder geval.
    Ze twijfelde want er was slijm te zien, maar toen ik zei van de negatieve test zei ze dat dit dan van me nieuwe cyclus komt....(het slijm)
    Ze heeft ook een eiblaasje (?) Gevonden dus die is al gesprongen.
    Zo even terug lezen wanneer ik dat zei tegen jullie dan weet ik ongeveer me nod!!!

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Mooi dat t schoon is losje. Al had je nl liever een kloppend hartje gezien...
    NOu dan zullen we de lijst er ook maar weer eens bijtrekken

7. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Bouwjaar, ik heb bewust voor het ziekenhuis gekozen. Ook door de redenen die jij noemt. Een bevalling kan daarnaast aan één kant een mooi ervaring zijn, maar ook misschien wat minder fijn. En als het eventueel naar is wil ik die herinnering niet aan mijn slaapkamer hebben. Onzee slaapkamer is niet echt ruim en het ziekenhuis ook niet zo dichtbij. Ik wil in Haarlem-Zuid bevallen en dat is hier zo'n 20 min. vandaan. Het kan ook in Beverwijk, maar als de tunnel tegenzit :$ Afhankelijk of mijn bloeddruk weer stijgt zou het nog wel eens een medische indicatie kunnen worden. Ik hoop het niet, want ik zou graag mijn vk de bevalling willen laten doen.

8. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Losje, dat is onder deze omstandigheden goed nieuws. Hopelijk mag het snel allemaal wel goed gaan. Dikke knuffel.

9. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Bouwjaar, overigens hebben ze in het ziekenhuis van mijn keuze hele mooie kraamsuites (zag ik via internet). We willen binnenkort eens langs om te kijken. Als je een halfuur van te voren belt, kun je langskomen voor een kleine rondleiding.

10. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ik heb maar even aangehouden vanaf me eerste bloeddag 20-6
    En een cyclus van 30
    Dus nod is 20-7
    Iedereen het er mee eens:p

Zo nu ga ik even me volvreten aan chocolade:(

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Losje idd liever een kloppend hartje willen zien he meid :( knuffel. Jeetje en dan was het toch al je ei ! Ik meen dat je dat een week terug zei...

Ika ik heb cz maar het kraampakket zit gewoon in de basis.

Hier zou ik altijd zeggen zk...maar dat komt omdat ik aan mijn bevallingen denk.

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    ♥♥ NOD♥♥Februari
    Ikapika (33 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 17-10-2013 ♥
    Eda (30 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 21-10-2013 ♥
    Jaydee (23 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 06-11-2013 ♥

♥♥ NOD ♥♥ Maart 2013
    MamsieM (30 jaar), 2e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 02-12-2013 ♥

♥♥ NOD ♥♥ April 2013
    JoyofLiving (26 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 13-12-2013 ♥
    Nimme (32 jaar), 4e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 09-01-2014
    Bouwjaar (33 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-01-2014
    MamavanDJ (30 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 06-01-2014

♥♥ NOD ♥♥ Mei 2013
    Toeter (34 jaar), 4e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 10-01-2014
    Lies1988 (24 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 11-01-2014
    Liesje1975 (38 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-01-2014
    MamaAnnelies (22 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 17-02-2014
    Parel (25 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 26-01-2014
    Dorianne (31 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-02-2014

♥♥ NOD ♥♥ Juni 2013
    Lov23 (29 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 13-02-2014
    Lizzie (27 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 16-02-2014

♥♥ NOD ♥♥ Juli 2013
    Dido82 (31 jaar), 1e kindje, 3e ronde, 10 juli
    ManoukS (21 jaar), 1e kindje, 5e ronde, +/- 20 juli?
    Losje (33 jaar), 3e kindje, 6?e ronde, 20 juli

♥♥ NOD ♥♥ Augustus 2013
    MGBK (29 jaar), 1e kindje, 4e ronde, 6 augustus

NOu zo dan
    ps Joy kreeg toch een jongen?

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Als het goed is wel,bouwjaar

14. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ja en volgens mij een dag ervoor en op de dag zelf sex gehad!

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou wie weet is het alweer raak! De theorie van extra vruchtbaar zijn mag dan nu wel godver kloppen!l
    Wel een lichtpunten dan.....je mag al bijna weer testen;)

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja je bent officieel een poetsfiemel:p
    Stofzuigen doe ik natuurlijk ook elke dag....maar dweilen enz....nee. Maar denk wel 2x in de week.

Maar wacht maar tot je straks wat kindjes hebt rondrennen dan heb je niet meer zoveel tijd voor die dingen:D

17. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Nou ik dweil en stofzuig zo veel vanwege bullit. Ik bem bang dat als het kindje er is en die gaat op de grond spelen dat ik nog veel erger ben hahahahhaa.
    Moet wel schoon zijn. Soms ben ik iets te.. Hahaha

18. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Natuurlijk .....:)

dweilen 1x, stofzuigen minimaal 1x indien nodig. (nu met die ruiende katten :( dus wel vaker)
    Ik geloof dat wij echte smeerkezen zijn, maar we hebben natuurlijk nog geen mini-smeerkeesjes :p

Ach we zijn zo weinig thuis

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja bouwjaar is zeker een verschil hoor....hier ben ik thuis...vriend werkt thuis en de kids zijn thuis....dus wordt er veel rotzooi geproduceerd :D

Lizzie ja met huisdieren is het ook anders....maar je kan niet bezig blijven straks....haren liggen er altijd lijkt mij?.

20. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Losje, idd goed nieuws in deze omstandigheid. Spannend wat deze ronde gaat brengen. Hoop niet dat het weer maanden gaat duren voor jullie... Je man twijfelde toch een beetje of jullie dit nog wel een keer willen/aankunnen? Inmiddels weer bijgedraaid?

Bouwjaar, hier ook 3 dagen van huis. Dus meestal woensdag en in het weekend even zuigen. Wij hebben geen dieren, dus dat scheelt. Dweilen, als het vies is...
    AL heb ik vandaag nog geen drol gedaan.. Oudste is buitenspelen, jongste hangt achter de Ipad. Vind het vandaag ff prima allemaal!
    Maar moet zo toch echt even zuigen, want het weekend is er ook niks gebeurt, dus...
    Lizzie, onze poetsmiep!
    Weet nog wel van m'n verlof dat ik meer poetste, maar ook omdat je dan hele dagen thuiszit en uit verveling maar iets gaat doen! Plus nesteldrang dat ook meewerkt.

Ik hoop deze keer wel thuis te bevallen. Ziekenhuis is om de hoek. Eerste idd niet poliklinisch in het ziekenhuis bevallen, gewoon voor het veilige gevoel. Tweede wilde ik thuis, maar meneer had in het vruchtwater gepoept, dus mochten we alsnog naar het ziekenhuis. Dus ik hoop zo dat ik nu thuis mag blijven!

Wel met manlief over gehad, met oud&nieuw kan je niet drinken, want stel we zijn ergens... hij... joh je moeder blijft wel nuchter, dan kan zij mooi rijden! Haha, mannen! Tegen die tijd nog maar eens een hartig woordje met hem spreken! En mss is de beeb er dan al, is het probleem ook opgelost!

Mooie lijst! Nou juli mag toch zeker wel weer roze gaan kleuren... Hoop allemaal, maar voor MGBK fijner als er nu twee en dan de volgende twee in augustus, dan zijn we klaar!
    Was het maar zo makkelijk he...

Deel Deze Pagina