De Oempaloempa's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liefoe, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Kom nog even buurten meiden!
    Vandaag vrij dus even ontspannen op zp.

Losje, echo gehad lees ik. Fijn dat je schoon bent. Tuurlijk had je het anders gewild maar ja. Nu nieuwe kansen!

Dikke knuffel voor iedereen. Denk echt nog wel aan jullie hoor!

2. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Leuk dat je even langs wipt, Mamsie! Alles goed? Geniet van je vrije dag :)

Net bij de Hema geweest en geslaagd voor een bedzeil. Kan ik weer iets van mijn lijst af strepen :D

3. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Haha heerlijk he, dingen afstrepen Ika! Gek he, die 100 dagen gepasseerd.....

Hier niet zo'n beste dag. Erg moe en hoofdpijn dus lekker dagje rustig aan doen.

4. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ai, Mamsie, hoofdpijn is niet leuk :( Idd maar rustig aan doen.

Ja, minder dan 100 dagen. Wel een gek idee en we zijn al heel ver met alles. Komende maand komt de kinderwagen en ik kan zo af en toe wat spullen halen. Wel fijn om zo relaxed mijn verlof straks in te gaan.

5. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Mamsie hoi meis.....ik wou zeggen geniet van je vrije dag maar ik lees dat je hoofdpijn hebt, niet leuk:(

Ika heerlijk hè alles bij elkaar verzamelen! Geniet er maar lekker van:)

6. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Lieve losje, ik hoop dat eind van deze maand rond de 20e iets moois voor je klaarligt , * geeft een hele doos chocolaatjes door *

Ben naar een filmpje aan't kijken : the countess

Een binnen dagje voor mij ;)

7. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @lies1988: je dakterras klinkt heel aanlokkelijk!!!

@mgbk: wat fijn dat het goed gaat met je broer, amai, wel vlug een nieuwe vriendin zeg! denk altijd voor mijn eigen moest het gedaan zijn tussen mijn partner en ik dat ik nooit direct iemand anders zou moeten hebben en het ook heel erg pijnlijk zou vinden om zo snel vervangen te worden... vind een periode van "rouw" wel toepasselijk, maar ja, hangt natuurlijk ook af van elke situatie en relatie hé, misschien waren ze al een hele tijd totaal niet meer close

stom dat je vruchtbare dagen zijn tijdens het kamp..

@dido: nee totaal geen ervaring met geen ongi en toch niet zwanger... succes met nog een paar dagen wachten en hopelijk een duidelijker posi streep

@lizzie: lijkt me een verschrikkelijke nacht dat je achter de rug hebt.. hopelijk geen herhaling vanavond

over wat de kraamzorg allemaal doet: heb daar nog allemaal niet bij stilgestaan, zo zie je maar dat een bevalling een hele belevenis is als ik lees wat je allemaal kan hebben (zweten, lekken, infecties..) kijk er al naar uit!

@sanne: gefeliciteerd met je posi test en nu je hcg uitdelen aan de nog niet zwangeren hé

@losje: goed voor jou dat alles er goed uitziet, je hebt wel snel weer een ei gehad

in B wordt er denk ik standaar in zk gedaan de bevalling, thuisbevallingen zijn volgens mij eerder uitzonderingen, lijkt me wel bijzonder, maar denk me toch meer op mijn gemak te voelen op de materniteit...

ik vind dat jullie allemaal best veel poetsen, ik poets naargelang het nodig is, heb niet echt een schema, ben meer van mening dat ik niet 1 dag langer en gelukkiger zal leven van dat beetje stof minder!
    we zijn idd niet zoveel thuis, dus maken het niet zo vuil, behalve de hond dan... zal misschien veranderen eens kindje er is, we zien wel

@ika: ja minder dan 100 dagen, zo goed!

8. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Mgbk, fijn dat je broer en zijn kinderen er beter uit zien:) Echt onwijs balen dat je man er niet is tijdens je vruchtbare dagen:(

Sanne, gefeliciteerd!

Losje, in jouw situatie goed nieuws, maar het blijft natuurlijk kut:( Wel een fijn gevoel dat je eisprong al is geweest en dat jullie waarschijnlijk op de goede momenten seks hebben gehad!

Lizzie, wow wat een poetsmiep ben jij hihi;)

Ik ben iedere donderdag vrij en dan doe ik de meeste huishoudelijke dingen. Stofzuigen 2 x in de week, dweilen 1 x in de maand of vaker indien nodig, badkamer indien nodig (lees te weinig) en ons bed eigenlijk ook te weinig. Ik wil dat zeker 1 x in de 2 weken doen, maar het ligt er ook wel eens 3 weken op. In de zomer verschoon ik het wel iets vaker.
    Vanwege de katten zouden we nog meer moeten stofzuigen en dat ben ik zeker van plan als de kleine er is. Ik werk dan ook een dag minder en heb dus meer tijd (of juist niet:p). Nu zijn we gewoon amper thuis en maken niet veel vies.

Zojuist ons aanstaande kind ingeschreven bij een gastouderbureau voor 1 dag in de week en me ingeschreven voor een cursus Zwangerschapscoaching. 8 oktober begint dat.

Ika, lekker zo ontspannen je verlof in:D

Dido, geen ervaring mee. Klinkt allemaal wel heel erg positief hoor!

Mamsie, balen hoofdpijn op je vrije dag:( Doe lekker rustig aan!

Ondanks een aanvullende verzekering krijg ik trouwens ook geen kraampakket. Heb al van een vriendin gehoord dat je veel dingen niet nodig hebt, zal het t.z.t. nog eens precies navragen.
    Ik wil wel graag thuis bevallen, al staat mijn man er niet echt achter. Het lijkt me heerlijk om in mijn eigen bed te bevallen met de slaapkamer gewoon lekker naast onze eigen riante badkamer. Ook fijn dat ukje meteen thuis is en dat mijn man ook een beetje zijn eigen gang kan gaan voordat de bevalling echt begint. Ziekenhuis is op 3 minuten afstand gelukkig. Mijn man denkt echter dat alles vies wordt;) en is bang voor complicaties waardoor ik alsnog naar het ziekenhuis moet.

9. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lies, dat is fijn dat het ziekenhuis zo dichtbij is. Ik kan me goed voorstellen dat je dan eerder voor een thuisbevalling kiest.

@Eda, bij jou schiet het ook al op. Nog een paar dagen en dan ben jij ook de 100 gepasseerd!

@Losje, ik hoop dat je pyjama-dagje een beetje fijn uitpakt. Zorg lekker voor jezelf. Dat zal je goed doen. Ik duim mee voor de 20e!

*zet een lekker kopje thee/koffie voor iedereen voor bij de chocolaatjes van Nimme*

10. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Hoi meiden! Hoe gaat het hier?

@ bouwjaar, idd een jongetje :)

@ hier, het zit niet mee hier.. We hadden blijkbaar een gat in ons dak en de helft vd keuken was rot. Maar dat is nu allemaal gerepareerd. Binnen is alles verder klaar, yess :D buiten alleen nog de kozijnen geverfd worden.

Met de beeb gaat het goed, voel sinds vorige week vrijdag schopjes :D zo leuk! Nog 2 wkn wachten voor de 20-weken echo, spannend hoor.

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje joy lekker dan .... Gelukkig is het gemaakt.
    Spannend je 20 weken echo! Hoe voel je je eronder?

12. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    losje wat een dubbel gevoel eigenlijk. Gelukkig is je bm echt goed schoon pff valt niet mee eigenlijk, op naar een volgende ronde met veel moed meid dikke knuffel!

13. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

#2233 Parelbloesem, 10 jul 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jul 2013
    Lov, ondanks een pijnlijk verhaal van je ex toch wel heel mooi dat je zo bij je huidige vriend bent gekomen.

Ika, haha fijn he en ze kunnen altijd nog verlagen als het te veel is.

Lizzie, meisje toch dat zijn ook moeilijke datums.

Losje, vervelend maar toch goed dat het schoon is.
    Je lekker verwennen met chocola meid ;)

Bouwjaar, staat een groen hartje voor verassing op de lijst? Zo ja mag er bij mij een groen hartje komen te staan ;)

Bevallen, ik wil graag thuis bevallen, lijkt me gewoon heel erg fijn.

Mamsie, he heb je keer vrij heb je hoofdpijn, niet leuk...

Sanne gefeliciteerd met je zwangerschap. Geef je wel even wat HCG door aan de nog niet zwangere, want ze wachten al zo lang ;)
    Wel fijn dat je nog zwanger bent voor je de MMM in had gemoeten zeg, want dat is niet fijn.

Joy, gelukkig is het gemaakt nu...

Pff heb een lamlendige dag vandaag, veel gedaan, maar alleen omdat ik manlief overal mee heen heb gesleept anders had ik niks gedaan vandaag pffff

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd parel mooi gezegd ;) soms gebeuren dingen met een reden ;)

Hier had ik mijn vriend ook meegesleept naar de schoenenwinkel! Hij heeft zelf ook nog schoenen gescoord :D

Vandaag wat positiekleding binnengekregen van de h&m ... 2 singlets en een truitje met korte mouwtjes en een leuk jurkje .... Jeeeeeeh :D

15. Parelbloesem

Hihi flink geshopt dus.
    Ja mijn man vond niet grappig, hij moest mee boodschappen doen, daar heeft hij zo de pest aan, maar ja ik moest 2 uur in de auto zitten omdat hij spullen voor de huismonsters nodig had...

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou als ik veel boodschappen nodig heb gaat hij ook maar mee....;)

Hahah flink geshopt ?! Vindt het niet veel :p

17. Parelbloesem

Hahahaha, nou je hebt toch wat leuk dingen ;)

Was niet veel, maar geen zin om alleen te gaan, had maar 1 krat en 1 6pak melk, keukenrol en wcpapier los. Dus valt mee.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Leuke dingen wel :D anders koop ik ze niet natuurlijk hahahahahaha...flauw

Maar meiden we hadden het er net over da we misschien de titel moeten aanpassen naar ...ledenstop? Wat vinden jullie

19. Parelbloesem

He meiden,

Wat zouden jullie zeggen van een ledenstop?
    We hebben nu een gezellig en fijn groepje, we weten nu wat we aan elkaar hebben. Zag bij een ander groepstopic in de titel leden stop staan (zij hebben maar 6 leden :p ) Dacht misschien is dat hier ook wel heel fijn.

Maar weet natuurlijk niet hoe jullie er overdenken. Lov en ik vroege ons af of de dames die nu nog niet zwanger zijn dat niet erg vinden?! Of misschien juist ook wel erg fijn als er een ledenstop is.

Als er meerdere zijn die dit prettig vinden, kunnen we dit vragen aan beheer.

@ Lov, haha ja dat mag ik hopen anders is het zonde van je geld (nog flauwer :p )

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahah tegelijk :D

Hahah ja idd ! Zou niet de eerste keef zijn dat ik iets koop want bij het
    Passen opeens minder leuk is

Deel Deze Pagina