Dorianne heb ik ff een pb gestuurd om te attenderen dat de naam veranderd is. Zal dat bij die anderen die je noemt dat ook wel ff doen. We willen niemand kwijt raken natuurlijk
@Dido, wat jammer, ik had het zo gehoopt voor je @Bouwjaar, fijn dat de kat weer thuis is. @Nimme, hoe is het nu met de misselijkheid, @Lies, veel plezier vandaag! @Lov, ik dans voor je mee vandaag En een mooi nieuw plaatje op je ticker zie . @MvDJ, werk ze! Hier nog een uurtje in bed gelegen. Vriendlief is naar zijn werk en ik dacht nog wat uit te slapen, maar daar is die kleine het niet mee eens. Die ligt flink te stuiteren in mijn buik. Ik vind dat nog veel fijner dan uitslapen
@losje geen idee wsl niet na de naamsverandering. Zal ze zekerheidshalve ook even pb-en. @ika kan me voorstellen dat je daar echt van kan genieten
Ha meiden, kom even koekeloeren hier! Ik zag de Oempaloempa's dat konden alleen julie zijn haha! Gaat alles goed moet jullie? Ik ben wat afwezig hier, krijg veel te veel prikkels en met mijn vermoeidheid dus ik beperk me even tot één topic met kakelende kippen
Ik weet bijna zeker dat als ze opeens de oempaloempa's zien staan ze genoeg weten hahahaha... Zo ben gewoon helemaal alleen thuis! Dat is lang geleden hahaha
Jij ook veel plezier heb de wcpot helaas nog vaak gezien en dan vanmorgen inslaap gevallen van vermoeidheid...
Ja onze kat loopt ook waar hij niet mag anders vragen of ze kattenkruid leggen??Weet het anders ook niet ML werkt nu 2 maanden continu in de zeer drukke vakantie bij de spo or we gen en dan zijn andere die voorrang hebben op vakantie. Hij werkt nu 26 van de 31 dagen.In aug.heeft hij 2 weekend vrij gevraagd maar zal misschien niet lukken met de festivals want dan zetten ze extra tre i nen in . Veel plezier bij de VK Zou je mijn UD naar de 5 e willen aanpassen aub.?
Was ook aan't lachen met de emails die ik op de iphone binnenkreeg na een reactie Hoe is het met uw blaas? Hier nog vaak geweest ,mja ben nu leeg en nu durf ik niks te eten grrr
We hadden allemaal een eitje gegeten ,ik spiegelei met een boterham. Ging goed tot na dat we gvreeën hadden ,niks speicaals gedaan dan anders hoor, maar eens erna zei ik nog mijn darmen doen gek ,gaan slapen en dan ineens wakker geworden van de krampen. Ken je ook niet souries? Mijn strijk roept maar eerst wat zien te eten, kracht opdoen
Souries, ik ken je ook niet van dit topic, wel van een aantal andere. Nimme, niet fijn zo beroert zijn, rustig aan he die strijk staat er morgen ook nog. Lies, veel plezier vandaag Bouwjaar, gelukkig is ze weer terug, dan schrik je ook even zeg. MamavnDJ, werkse Dido, balen zeg, op naar een goede nieuwe ronden!! Pff moet mijn huis in ieder geval beneden poetsen, komt vanavond bezoek, of ja een heel goede vriendin, iemand die haar huis iedere dag van boven tot beneden volledig schrobt (ik dus niet he vooral nu niet, alles in etappes en badkamer word 2x weeks gedaan, maar geen 7 dagen) Met die warme dagen heb ik niet veel gedaan en gister erg druk gehad, dus ook niks gedaan. Moet echt opstaan, maar heb werkelijk geen puf om maar iets te doen
Heb jullie dankzij een mailtje van Bouwjaar weer gevonden hoor! Bedankt @Bouwjaar, ik snap dat je slecht slaapt als je kat ergens zit waar je niet bij kan. Hopen dat ze dat niet snel nog eens doet! @Dido, aahh meis... dat vind ik nou echt k*t! Ik had het zo ontzettend hard voor je gehoopt... En dat van die lange weg dat begrijp ik ja. Ik hoop dat je snel een mooie test in handen krijgt en vervolgens 9 mooie maanden tegemoet gaat
@Joy, wat vervelend van jullie huis! Gelukkig alles weer in orde. @Toeter, sterkte vandaag! verder heb ik niet heel onthouden. Was weer zoveel geschreven. Ik zal zo even een buikfoto in mijn album zetten. Zie dat ik de enige ben die dat nog niet gedaan heeft van de zwangeren. Komt ook omdat je bij mij pas iets ziet sinds 20 weken.