Hihi Lov, ik zat er net ook al aan te denken om lekker een andere te doen Yep de groeiecho is standaard bij mijn vk. Ik heb voor de combitest twee echo's gehad en die werden vergoed door de verzekering. De combitest was 150 euro geloof ik. Ik las ook iets over kraamzorgenuren. Ik heb 10 juli de intake bij de Kraamvogel en dan gaan ze ook berekenen hoeveel uur ik voorlopig nodig zou hebben. Ze komen bij me thuis. Ik ben dus benieuwd. Het kraampakket krijg ik niet van de verzekering, dus daar moeten we zelf voor zorgen. Mijn vriend had al een collega die er nog een had staan die niet is gebruikt tijdens de kraamperiode en die mogen wij waarschijnlijk hebben.
Hihi losje Groep euhm ze word 6 dit jaar bij ons heet dat 1 e leerjaar Ze gaan hier naar school van hun 2,5/3 jaar dat is 1e kleuterklas Dan 4-5 jaar 2e kleuterklas 5-6 3e kleuterklas Geen idee welke groep dat is in NL?
Groep 3 denk ik nimme.... Ika hahahaha ja wintermuts en al hahaha.. Oh fijn dat ze dat doet,,.,zouden alle vk moeten doen wordt gewoon vergoed dus waarom niet he. Ik denk dat jij gewoon volle uren krijgt hoor... leuk kraamzorg ik had beide keren een super vrouw!
Ik ben erg tevreden over mijn vk praktijk en ook het echobureau. Ik kan iedereen aanraden om daar een pretecho te laten doen als je in de buurt woont.
Hihi Lov dat is wel een eindje rijden voor een echo, maar ja je kan er een strandbezoekje aan vastplakken en dan een lekker visje eten in de haven
De derde kleuterklas is groep 2 in Nederland. En in het jaar dat je zes wordt ga je na de zomervakantie naar groep 3 In Nederland zijn de meeste kleutergroepen combigroepen 1/2. Althans dat is mijn ervaring.
Hier zat ze nu in groep 1 vanaf 4 jaar en gaat nu naar groep 2 en ze moet nog 5 worden.... Komt omdat ze pas eind sept 5 jaar wordt
Wat een heftig avondje hier qua verhalen zeg! Mgbk, niet leuk dat je weer bloedverlies hebt! Ika, heftig hoor zo'n scheiding! Losje, wat verdrietig van dat kindje.....
Klopt, dat is het huidige beleid van de onderwijsinspectie. Kinderen die van september t/m december jarig zijn gaan ook gewoon door naar groep 3 het jaar erop. Tot 1985 was 1 oktober de grens in overgang naar groep 3. Veel scholen hebben nog jarenlang die grens aangehouden, maar als deze kinderen dus niet doorgaan naar de volgende groep dan ziet de inspectie dat als doubleren.
Mijn dochter zat ook met 4 al in groep 2....nu is ze 5 en gaat naar groep 3. Ze gaan wel goed kijken of ze meekomt in groep 3, maar dat moet wel lukken zei de juf!
Ok thx voor de info omtrent de groepen. Hier net ons galopperend kleintje gehoord , had 2 dagen niets gehoord blijkt nu ipv. rechts onder naar het midden en een stuk hoger te liggen, Ben weer gerust Soms lijk ik een trilling te voelen kan dit ???????????????
Het is inderdaad per kind heel verschillend, Losje. Voor sommige kinderen is het echt geweldig dat ze lekker doorkunnen naar groep 3. Ze zijn anders echt klaar met het kleuteren.
Nimme goed dat je weer gerust bent! Hahahaha misschien ligt hij/zij wel te boeren Sorry hahahaha heb een lollige bui.....
lov, ja dat zei ze bij mij ook, maar dacht ja dat vind ik niet fris tot 14.00u dus heb wat langer opgehouden en om 13.45 geplast en opgevangen en die gaf een duidelijke test