Dat is mooi, Nimme! Ik hoop dat het mij ook gaat lukken, naast het werken. Het lijkt me geweldig om je kleintje dit mee te kunnen geven. Ik wil binnenkort naar een workshop over bv.
Jeetje heb net eens gekeken bij fbto...is een stuk voordeliger voor ons! Maar mag je niet nu overstappen dan mamavandj? Ik kan natuurlijk nog volgend jaar overtappen ben ik feb uitgerekend. Alleen heb ik dan die pretecho niet jammer...
Hier staat het duidelijker vermeld dat het echt om een pretecho gaat. Wellicht een idee omnog over te stappen per 1-1? Volgens mij is er alleen een wachtijd voor sterilisatie. En het mooie is, als alle bevallingsrekeningen zijn geweest, kan ik de module weer uitzetten! Vergoedingen De module Gezinsplanning wordt vooral gekozen als er sprake is van een kinderwens. Met deze module ontvang je een kraampakket en een tegemoetkoming in de kosten van kraamzorg. Bovendien vallen de kosten voor een pretecho óf een nekplooimeting onder deze module.
Leuk van dat koopje ,kon ik dat ook maar maar te grote cupmaat ga ook nog wachten want las ergens dat boobs tot 8 cm bij een meisje kunnen groeien en bij een zoon 6 cm Bouwjaar ,ivm.kolf ik heb ook al 2de hands gekocht als hij er proper uitziet en je steriliseerd alles of er zijn nieuwe stukken bij verpakt zou ik het doen. Ik had zo een gekocht die dame kreeg alle stukken die ""onhygiënisch" waren nieuw bij de apotheek en omdat ze die kende 2x zelfs en kocht hem voor 50 Heb deze kolf doorverkocht was ene van Avent ,niet handig ding te zwaar met het electrisch gedeelte en nu had ik eentje van Medela op de kop getikt ff geleden voor 50 nieuw in verpakking een 2fasige.
Ze vergoeden tot 200,-, dus allleen als je meer dan 50 uur afneemt, maar dat is niet mogelijk volgens mij in NL!
Klopt Eda ,heb er al vele getest in't zh ,van het ziekenfonds en uiteindelijk bij de Medela 2 fasige beland ,klein en handig in gebruik!
Oh dat lekken ,jak e hier soms gele korstjes op de tepel dus er komt ook wel af en toe wat mee maar dat ik lek nog niet. Denk dat ik in de laatste maand een hamsterfase ga ingaan want zoogcompressen die versleet ik met de hopen ...
Ik zit ook bij cz met basis aanvullend. Om die reden die jij noemt Lov heb ik dus al tijden geen tandartsverzekering meer. Betaalde meer premie dan dat de rekening was.
Haha Nimme, bedoel je DAT bloemetje!! Roze = online Grijs = offline. Zo zie je dat je elke dag weer wat leert/ontdekt! Raar weertje vandaag zeg... tis hier nu helemaal grijs...
Maar heb laatste eens iets gelezen over dat concept van een echo vergoed krijgen....je kon of een nekplooi of een pretecho kiezen?
Nee idd Bouwjaar, soms durven ze zoveel te vragen voor verzekeringen! Ik heb gelukkig nooit problemen met m'n gebit. Pas wel een rekening van een kleine 90,-, maar goed, al had ik al die jaren verzekerd geweest, dan had ik het er nog niet uit! Bij FBTO kan dus die module ook aan en uitzetten. Wel een wachttijd van 6 maanden. Maar mocht er iets groots moeten gebeuren in m'n mond, dat stel ik dat wel een halfjaartje uit hoor! Zo heb ik nog één kinderkies. Ooit zal daar een brug moeten komen of zoiets, maar zolang ik er geen last van hebt, gebeurt er niks!
Klopt Lov, je krijgt één echo vergoedt tot 100,-. Dus niet twee van 50 ofzo. Daarom betalen we volgende week de geslachtsbepaling zelf en wachten we met de pretecho! Als je overstapt ben je 32 weken, is idd wel laat voor een pretecho nog.
Van CZ krijg je wel je kraampakket toch? Iig 3 jaar geleden wel, toen was ik ook bij CZ verzekerd. Maar deze is voor mij toch echt de goedkoopste! Mijn man gaat ook overstappen volgend jaar! Die betaalt al 102,50 voor alleen basisverzekering.
Nou ik heb weer ff genoef geluld, ga even bammetjes maken! Daarna misschien even een uurtje liggen?! Ben moe.... zoonlief is naar feestje en voor de jongste zet ik wel een filmpje op in de slaapkamer!
mmm het bruinverlies kan ook duiden op en innesteling of oud bloed wat van de vorige keer nog zit en loskomt. Ik hoop het 1e natuurlijk ,dit is niet leuk voor je op vakantie ook al niet ,knuffel !!