De Oempaloempa's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liefoe, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

hihi klopt dames toch wel lief dat jullie altijd met reacties komen om me te helpen ♥

het is gewoon zo :heb een degout van sleutels kwijtraken had dat als kind vaak voor met de huissleutels en kreeg natuurlijk vaak op men donder ervoor :(

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @ nimme Kunnen jullie voortaan de sleutels van de squad niet op een plekje hangen waar alleen jullie bij kunnen?

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd wat bouwjaar zegt.

Ja het gaat eigenlijk om 160 euro wat ik kwijt zou zijn aan kraamzorg...puur alleen daarom misschien overstappen ... Nou ja fbto is goedkoper dan. Maar snij je jezelf niet in de vingers achteraf he

4. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

We hebben een sleutelkastje met sleutel op voor op slot te doen ,net in orde gemaakt :)

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou ik ben om....we gaan voor fbto!
    Net gebeld en veel betere voorwaarden en goedkoper. Iedere maand kun je ene module wisselen als je dat wilt, verzekeren voor wat je nodig hebt.

6. Liesje1975

Liesje1975 Actief lid

9 aug 2011
    204
    0
    0
    Personal Assistant
    Londen
    Hoi allemaal!!

Ik ben er weer! Mijn laptop voelde zich niet zo goed en was gecrashed. Na een verblijf van 2 weken bij de computer dokter voelt ze zich eindelijk beter (ze had een virusje en nog wat andere probleempjes) en kunnen we weer lekker mee kletsen. Was wel een beetje cold turkey afkicken van sommige sites zeg... Maar gelukkig hadden we het mooie weer en een badje in de tuin.

Hebben anderen dat ook dat het onmogelijk is om vanaf de telefoon een berichtje te plaatsen?

Ik heb het sh*t nieuws meegekregen van Losje, dikke knuffel meid, het is gewoon niet eerlijk...

Verder ga ik nu eens lekker proberen om een beetje bij te lezen.

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeeeeeeeh daar is ze weer hahahahahaha :D

8. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Fijn, Liesje, dat je er weer bent. We vroegen ons al af waar je was. Ik dacht eerst aan vakantie. Gelukkig doet je computer het weer. Het lukt mij wel om vanaf mijn telefoon te reageren, maar misschien omdat jij in het buitenland woont is het lastiger?

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Liesjeeee! We hebben je gemist!

Hmm ik kan wel reageren vanaf foon maar vind dat wel onhandiger.
    @ika internet is internet dat zou niet uit moeten maken

Nou succes met bijlezen :D

10. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Ik kon jullie al niet vinden haha,... maar de naam is veranderd, hoe leuk :p

Hier volgende week donderdag NOD, ik ga dinsdag testen. Vind het best weer spannend, maar ben bang dat het weer niet raak zal zijn...

11. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Liesje welcome back!

Mm ben aan de laatste portie aardappelsalade begonnen met een chipolata en wat ketchup mmm

vanavond spagetthie en dit keer echte spagetthiesaus :p

Ga naar 'Nieuw leven' kijken , kids spelen buiten kan ze in't oog houden vanuit mijn groot woonkamer raam naar de tuin toe.

tot later dames x

12. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Hoi dames, even een korte reactie van mij. Alles bijgelezen, maar geen tijd om uitgebreid te reageren. We gaan zo op weg naar Lommel voor de pretecho, heb er zin in! Ook wel weer een beetje eng, maar gisteren bij de verloskundige het hartje gehoord:D

Net ook meubeltjes voor de kamer opgehaald die we gisteren hadden uitgezocht. Is een afgeprijsd showroommodel die meteen mee mocht:)

Reageer later uitgebreider! Tor vanavond, kom de echo en het geslacht wel updaten!

13. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

oh hier word ik ook vrolijk van ,genieten e en ben ZOOOOOOO BENIEUWD naar't geslacht :D:D:D
    Denk meisje bij je ;)

14. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Liesje jeeeeeehhhhhh je bent er weer, sorry maar was een beetje ongerust hihihi

Lies ooooeeeeee spannend hoor!!!!!!!!

15. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ok spannend...

16. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Haha dames, we zijn een heus verzekerings-vergelijk-topic begonnen! Maar € 45,- in de maand is best veel, € 480 per jaar! Daar kan je wel een weekendje van weg, of twee!?

Liesje, welkom back! Arme laptop van je, gelukkig voelt ie zich weer beter! :)

Lies, spannend!!! Ben zo benieuwd... ga zo eens kijken wat ik voorspelt heb!

17. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Lies, ik heb jongen gezegd! Wat heb je zelf een voorgevoel?

18. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ik had voor lies een meisje...

Ik zie dat we lizzie nog niet hebben voorspeld. ..dus bij deze; een jongen!
    En wie missen we nog meer?

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd mamavandj!

Sanne spannend!

Lies oooohhhhhhhh zo leuk!

20. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0