amai weer veel gekletst vandaag... @manouk: ja, proberen idd niet je vakantie te laten verpesten. Kan innestelingsbloeding zijn (tenzij het echt doorzet) had ik de eerste keer ook gewoon netjes op mijn NOD en heb bij deze zwangerschap ook maar een lf van 8/9 dagen, dus hoeft geen probleem te zijn, maar idd gewoon thuis eens informeren bij ha wat zo'n schommeling kan betekenen.... sterkte meid wist niet dat die bloem was of je online was of niet, heb weer iets bijgeleerd over de forum! had eigenlijk ook niet door waarover Nimme het had als ze het over een bloemetje naast Losje haar naam sprak... traag van begrip denk ik dan bij mijn eigen! in België is de overstap van mutualiteit in september, raar hé die verschillen per land ze kwamen bij ons een andere verzekering voorstellen, maar is gewoon een pak duurder, dus logisch dat hij ook meer vergoedt.... weet de prijzen niet van buiten, maar dacht bij de cm 25 euro per jaar? @liesje: Welkom Back! @lies: veel plezier in Lommel, ben benieuwd...
Ik zit net ff te kijken hoe laat we mogelijk bericht kunnen verwachten maar zie dat utrecht-Lommel 1,5 uur rijden is. @lies je bent gek Ik zou echt no way 1,5 (*2 dus 3 uur) rijden voor een echo. De extra echo die wij laten doen is 10 minuten fietsen En mijn vriend wil het geslacht niet horen van de echoscopiste maar als hij het zelf ziet is het niet erg. Ik wens m succes weet zeker dat wij leken het zelf echt niet gaan zien @eda ja er zitten tussen landen zoveel verschil in de zorgstelsels, dat het van elkaar bijna niet te begrijpen is
Hahahahahaha ik moet zo lachen om mezelf.....ik word nog eens een echte tuinvrouw!!!! Dit is het eerste jaar dat we een tuin hebben, maar alles wat we doen werkt, planten verplaatsen, nieuwe planten alles slaat.mooi aan. Nu weer een groente tuintje gemaakt.....hihihi....best trots op mezelf! We hebben laatst al een komkommer uit eigen tuin gegeten, was heerlijk! Nou nu even makkelijk een broodje maken en dan ongeduldig op lies wachten
Is ook leuk losje! Hier zouden we ook wel een plekje willen maken voor eigen groente...maar heb er niet echt plek voor.
Me vriendin heeft al haar groente in potten of die langwerpige bakken staan, tomaatjes paprika en sla enzo.... Neemt niet zoveel ruimte in....misschien een idee! En aardbeien heb je in hangplanten....misschien beter dan die van mij want die worden door pissebedden opgegeten:x Ze hebben trouwens niets tegen pissebedden. ...want ik hoor net in de winkel dat dat beschermde diertjes zijn
Nee wil dan ook zo'n stukje als jij hebt..... whahahahaahaha pissebedden beschermt...kom op zeg.. Is er geen bepaalde plant die je erbij kan zetten die de dieren weghouden
Ja echt beschermd ze mogen er niets tegen verkopen, vorig jaar nog wel maar nu is het uit de handel genomen.....belachelijk! !!! Ga nog wel even googlen heb nu aardappel erbij liggen zodat ze die hopelijk eten!
Daar had ik dus ook nog nooit van gehoord, een pissebed als beschermde diersoorten Ik weet wel dat die dikke wijngaardslakken beschermd zijn. Ik heb ze regelmatig in de klas gehad voor de kids om te bekijken tijdens de biologieles.
Slakken zeggen ze dat je een bakje bier moet neerzetten... Geen idee hoe die uitzien wat jij zegt maar onze tuin zit vol slakken grrr
Wijngaardslakken zijn die dikkerds met een heel stevig huisje. Hier zitten ook veel slakken. We hebben ze zelfs op het balkon Laatst lagen er echt heel veel kleine slakjes op het pad naar ons parkeerterrein
Bij ons zaten ze zelfs binnen! Vraag me niet hoe het kan zo'n langzaam slakje.... Nou zeg dis een bakje bier neer een ze verzuipen erin....l.ullig he
Ja, arme beesten, ze schijnen verzot te zijn op bier. Hier konden we niet fatsoenlijk over hat pad naar onze parkeerplaats lopen. Het kraakte nogal
Losje ,ik heb geantwoord op Fb op je vraag van de aarbeiplantjes Zo heb een deel te koop gezet online eens zien hoelang het allemaal te koop staat ,extra centjes zijn welkom
Ieeeeuw hahaha Trouwens net zie iemand in een ander topic dat haar vk niet via de echo het hartje wilde laten horen voor te veel straling...? Maar dat klopt toch niet hoop ik?
och wat is me dat voor een gedoe met dat stralings gedoe precies of je langer dan 2 minuten het hartje bestudeerd om te zien of alles ok is.... Echo ,is ultrasone en normaal gezien niet schadelijk zeker niet als je het binnen de perke houdt
Dat doen ze bij mij ook gewoon wel hoor. Als het echt kwaad kan dan zouden ze dat toch allang niet meer doen?
Ja vond ik ook al....maar is toch vreemd dat vk allemaal iets anders zeggen.? Kan me niet voorstellen dat ze het bij mij deden terwijl het niet goed was... En dan denk ik dat het gaat om een echo voor de 13 weken.