De Oempaloempa's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liefoe, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Lov, hier trouwens geen ochtendurine gebruikt hoor voor mvm.

Losje, gaat goed hier. Net weer bewegingen en schopjes gevoeld.

Truste meiden! Ik duik mijn warme bedje in....

2. Liesje1975

Liesje1975 Actief lid

9 aug 2011
    204
    0
    0
    Personal Assistant
    Londen
    Bouwjaar, wel super dat ze op je werk zo goed reageerden. Ik ben super blij voor je meid. Maar wat een rot berich van je broer en schoonzus.

Parel, fijn dat de moeder van je oppaskinderen het snapt en ik kan echt begrijpen dat het best moeilijk was om te zeggen als je er al zo lang oppast. Ben blij dat jullie tot een goede oplossing zijn gekomen.

Mgbk, hoe gaat het met je nu? Ik had gezien dat de dr’s geloven dat je weer een mk hebt gehad? Zo sh*t om te lezen, ik wil zo graag dat je nu toch eindelijk een gewone, gezonde, 9 maanden lange zwangerschap met happy ending krijgt. En geen sorry zeggen als je ook je verhaal kwijt meid, dat moet gewoon kunnen. Wat zeiden de dr’s over dit heftige bloeden? Dit is toch niet normaal?

Lov, voel je je erg misselijk? Wat leuk je oudste met een speel date!

Ika, succes meid, er is veel gaande bij je.

Jakkie Toeter, ik haat de tandarts, bah. En zijn al je bevallingen tot nu toe snel geweest?

Losje, jeetje je zult maar zo’n diagnose voor je kindje krijgen... Wat erg.

Nimme, jeetje zo heet bij jullie? Hier is het maar ongeveer 20 graadjes. Van mij hoeft het ook niet echt warmer te zijn dan 25... En met 2,5 – 3 jaar al naar school, dat is vroeg zeg! Best eng he als je de kleine een paar dagen niet hoort. Dat had ik hier dus ook, zo blij dat ik vanochtend dus een hartslag zag.

Hier, wij gaan wel voor de combi test en we gaan ook weer een pretecho laten maken rond de 27 weken.

Kraamzorg hebben wij hier niet. Met zl wel kraamverzorging vanuit NL ingehuurd maar van mij hoeft dat niet weer, ik vond het best een inbreuk op mijn privacy tijdens wat ik vond best wel een prive periode. Nu sliep deze vrouw (een super vrouw!) dan ook hier, dus dat is misschien wel een verschil.

Mijn ouders weten nog steeds niet dat we weer zwanger zijn, zoals ik al zij, we hebben de laatste keer nou niet echt veel steun van ze gehad dus nu houden we het echt een poosje voor onszelf, we weten zelfs nog niet of we het al direct na de termijn echo gaan zeggen.

Gisteren hebben mijn neefje en schoonzusje hun zwangerschap aangekondigd op facebook. Mijn neefje en ik waren altijd best close dus ik was eigenlijk een beetje pissig dat ze het niet even anders hadden verteld. Ze zijn nu 9 weken zwanger dus we zijn rond dezelfde tijd uitgerekend. Ik had wel even zo'n momentje van 'oh jee nu zal je zien dat het bij ons weer fout gaat en dan wordt ik altijd geconfronteerd met hun kindje'. Maar zo moet ik niet denken natuurlijk, maar het is wel typisch dat altijd als ik zwanger ben ik mensen in mijn directe omgeving heb die ook rond dezelfde tijd zijn uitgerekend terwijl het anders redelijk rustig is qua zwangerschappen.

3. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Pffff warm bedje met dit weer.... ;) Weltruste!

4. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Slaap ze Mamsie!

5. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Liesje, hier weet de sch.fam van niets we horen al meer dan 2 jaar niets meer van hun , broer van ML idem.
    Geen behoefte aan , dit is iets moois om mee te maken wil niet dat het weer iets negatiefs wordt.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hier is het nu zo dat als je van nov bent je al gelijk naar een instroomgroep gaat.
    Voorheen was dat december...maar dat gaat vaak fout vandaar dat ze het vervroegd hebben

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

doe ik ook...ik moet altijd rond 5 uur plassen dus ja

8. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Herkenbaar, Nimme en Liesje. Ook hier geen contact met schoonzus en zwager. Ze interesseren zich ook niet voor ons. Tja, dan houdt het op een gegeven moment op met contact zoeken. We zitten er wel aan te denken om een geboortekaartje te sturen. Gewoon om te zien of ze dan wel eens gaan reageren.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

liesje nee misselijkheid valt mee!
    Stom van je neefje zeg.....tegenwoordig wordt alles eerst op fb geplaatst ...

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ika maar wil je dat dan dat ze reageren?
    Hier wel contact met broers en schoonbroer en schoonouders. Mijn ouders heb ik geen contact meer mee.....geen behoefte aan ook.

11. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Dat kan ook inderdaad. Sommige scholen werken met groep 0 of een instroomgroep. Wij hebben dat niet. Is financieel niet te doen om een extra leerkracht in te zetten voor een instroomgroep.

12. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Mamsie slaap lekker.

Liesje, ja denk dat het wel anders is als diegene ook nog bij je slaapt.
    Niet leuk van je neefje zeg.

Lov, ja kan makkelijk hoor. Ik moet om 6.00 altijd dus vond dat niet lekker...

Ik zie erg op tegen de reactie van een vriendin, zij is net zo erg als mijn schoonzus ben ik achter gekomen. Zij heeft in december een miskraam gehad bij 7,5 week en toen ik der voor troost heen ging kreeg ik al dat ik het niet snapte, want had nog nooit zo iets ergs mee gemaakt, terwijl ze van alle mk's af weet. En nu zijn haar oudere broer en schoonzus bijna 13 weken zwanger en daar is ze pislink over, hoe dat ze dat kunnen doen. Zij zou als eerste van iedereen weer zwanger zijn, maar ja ben dus ook nog eerder (ziekenhuis wil der tot december niet helpen) En ze veroordeelde mijn schoonzus zo op haar gedrag :$ Dus ben erg benieuwd. Ze vraagt de laatste tijd telkens of ik er nog mee bezig ben :(

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

parel is dat diezelfde vriendin waar je het over had in de club?

14. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Vriend vraagt zich gewoon af wat ze ermee zouden doen. Vandaar dus de twijfel wel of niet sturen. We zien het wel tegen die tijd. Mijn schoonvader ( haar vader) heeft ze ook al twee jaar niet gezien. Ik weet dat hij er veel verdriet van heeft. Hij ziet zijn kleinzoons ook niet meer :(

15. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Hey meiden,

Even een berichtje om te laten weten dat ik jullie niet vergeten ben! Hoe gezellig en fijn ik ons geklets ook vind, het doet me voor nu even goed wat afstand te houden. Hopelijk begrijpen jullie dat. Hier lijkt het sinds vandaag in ieder geval weer beter te gaan. Besloten dat het me teveel energie kost om boos te blijven op de wereld en je schiet er zo weinig mee op. Dus met opnieuw geheven hoofdje weer vooruit. Vandaag ook goed gesprek gehad met zwangere collega/vriendin. Dat luchtte op.

Mooie berichten van goede echo's meiden, eerste bewegingen voelen en (hopelijk) positieve testen! En alle (nog) niet zwangere bff's hang in there ladies. Hopelijk wordt deel 4 dan het compleet roze deel.

Dikke knuffel enneh....pass eens wat hcg deze kant op ;)

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

wauw liesje 20 graden:$
    doe er hier maar minstens 10 graden bij;)

17. Parelbloesem

Nee geloof het niet, die van de week bedoel je? Dat is mijn beste vriendin, is nu weer bijgelegd ;)

Is een andere vriendin, die ik ook minder zie door haar gedrag.

Heb trouwens een mooie box gekregen :D
    Beide boxen op foto zijn de zelfde, alleen de licht bruine heeft een lade (die hebben we nu) en de andere heeft de kleur die wij nu hebben, heel donker :D

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ga poging doen tot slapen pfffffff

gelukkig hebben we een ventilator met timer :D

19. Parelbloesem

Haha hier was het 38 in de schaduw

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

oghhh geukkig dacht al gekke meid hahaha

Leuke box,,,wij hebben een hele mooie witte barok stijl box...

Deel Deze Pagina