De Oempaloempa's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liefoe, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hihi jaja Beyoncé en Alicia Keys :p

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pfffff ja bijna:D

Parel oei.....niet leuk...en dat is zacht uitgedrukt natuurlijk.

3. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Lies jeeeeehhhh gefeliciteerd een meisje!!!!

O parel wat k*t....goed dat je je vader geholpen hebt, balen van je.koppijn...duik lekker je bedje in meid!

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @liesje gefeliciteerd met je dochter!

@parel kl*te van je vader

5. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Ja echt zwaar K
    Eerste waar mijn pa aan denkt, de gek, mijn geboorte kaartjes. Ik zo daar maak ik mij nog niet zo druk om hoor. Maar nu heb je meer tijd om voor ons een kaartje te ontwerpen. Daar is hij heel goed in en vind hij leuk, had hem weer even op gevrolijkt...
    Maar pff gister geen vuiltje aan de lucht, kregen grote opdrachten binnen, me pa werkt zware over uren en vandaag ontslag :$

6. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Parel :(

Lies, yes ik had juist!
    Gefeliciteerd met je dochter !!!

7. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Oei Parel, wat naar voor je vader. En 54 is nog jong, maar zo moeilijk om een baan te vinden :(

8. Parelbloesem

Had ik geprobeerd maar zit klaar wakker weer op de bank. Ach zo warme melk ;)

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja zwaar klote voor je pa hoor.....maar hij krijgt neem ik aan ww? Dus even tijd om een baan te zoeken....al zal dat moeilijk worden :(

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Rot moest k.l.o.t.e zijn maar past zich automatisch aan hier :p

11. Parelbloesem

54 is inderdaad nog jong, maar ja om te solliciteren vrij oud. Vooral in zijn vak gebied. Maar hij kon later ze alleen maar uitlachen. Hij weet namelijk hoe hij alle machines moet repareren dat weet niemand, dus moeten ze nu een monteur in huren a 2000 euro per keer en papa deed dat gratis en sommige machines moesten 2 maal per maand wel keer gemaakt worden... Dus ergens kon hij ze ook uitlachen. Ze hebben alleen maar van mijn leeftijd gehouden, 25,26 hooguit 30 en 2 net tegen de 40, de rest er uit

12. Parelbloesem

Hij krijgt 3 jaar WW, maar stomme is, hij krijgt tot 1 dec uitbetaald maar moet wel woensdag weg en dan kan hij pas WW aanvragen!! En dan krijgt hij een haar tot 100% aangevuld, snap niet dat je dan mensen ontslaat als je dat wel kan betalen :( Maar een Jurist zoekt het nu uit en gaat bij UWV vragen of er wel recht is van ontslag.

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Parel ik neem aan dat ze daar wel over nadenken ?
    Ze zullen heus niet eerder je vader eruit gooien als iemand anders duurder is....ze zullen wel een reden hebben.

Al is het voor hem natuurlijk erg :(

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dus hij werkt niet maar krijgt wel betaald?

15. Parelbloesem

Dat zal ook wel zijn hoor, maar de advocaat die er bij zat is de zelfde als die de ontslag papieren van mijn man destijds heeft geregeld en blijkt een malafide persoon te zijn ;) Maar goed Jurist er op komt goed ;)

Ja hij werkt vanaf woensdag niet, mag niet, maar krijgt tot 1 dec volledig loon :( En dan mag hij de WW in, als jij het snapt?

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee vreemd....iemand betalen die niet werkt is vreemd?

17. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Thanks dames:D Foto's staan in mijn album, helaas wel mobielkwaliteit. Kamertje staat er ook op. Wand waar de commode tegenaan staat wordt lichtgrijs en er komt nog een wandplank boven. Kozijnen en deur moeten ook nog geverfd worden.

Parel, wat ontzettend rot om op die leeftijd eruit gegooid te worden:(

Losje, hoop zo dat het raak is!

Ika, jammer dat je collega weg gaat.

Sorry rest weet ik niet meer. Even beter terug lezen;) Heb veel gelezen over kolven en verzekeringen;)

18. Parelbloesem

Haha ja dus vertrouw er niks van. Vooral niet als het is omdat je geld problemen hebt met je bedrijf (en hij heeft dan sinds 4 weken ook nog nieuw pand)

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heb je geen bewijs foto lies:D

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja als er iets niet klopt dan komt de jurist daar toch achter;)

Deel Deze Pagina