Haha goedemorgen... Ja ik dacht gisteren ook huh, nou ja zal hem morgen wel snappen. Dus net terug gelezen en dacht ja nu snap ik het Alles goed met jou Losje?
Goedemorgen ladies! Lies hahahaha nee zie het niet echt .... Hier is mijn man weer helpen verhuizen bij mijn broer. Voor maandag moet hun huis leeg zijn. Het scheelt dat hun nieuwe huis dichtbij is. Alleen wordt er hier dus nu niks gedaan aan de verbouwing, maar vanmiddag begint hij hier ook weer. Duurt allemaal zo lang en voordat de baby er is wil ik dat de woonkamer klaar is en de zolder voor de meiden. Die arme kerel van me hahaha
Nu kwam er weer iemand die beweert dat naar het hartje luisteren niet goed was volgens haar vk want het werd te warm? Nou ik heb het aan de vk gevraagd op het forum hier...wil het nu weten.
Ff tussendoor. Wordt er om 9:00 aangebeld (toevallig waren we alletwee op). Huh wie belt er nu aan? De bezorger van mijn wehkamp pakketje Zo sporten, kom vanmiddag uitgebreid reageren op t voorgaande.
Parel met mij gaat het "goed" hoor, ik zoek veel afleiding in me tuin...ik merk dat dat rustgevend werkt (hahahahaha nooit gedacht) Gisteravond tot laat ook weer bezig geweest, ik kon er heerlijk van slapen. Gisteravond wel maagzuur! Borsten doen pijn als ik er zachtjes in knijp! Urine stinkt! 'S avonds trekken me liezen wat uitstraald naar me boven benen! Pukkels in me nek en aan de voorkant!
Lov lekker bezig die mannen van ons, die van mij gaat weer verder met straatje langs het huis! Ik ga naar verjaardag vanmiddag..... Zwager en schoonzus komen nog langs..... En de zon schijnt....jeeeehhhh!
@lies1988: proficiat met jullie meisje!! nog helemaal in de wolken? @parel: oei, dat is idd slecht nieuws voor je vader...dat dat eigenlijk zo maar kan, ik begrijp dat niet! welke reden geven ze aan zijn ontslag? sterkte ermee dat wordt ook gedaan in Belgiƫ: als iemand ontslagen is en ze hebben liever dat hij zijn opzegperiode niet meer komt werken, betalen ze hem gewoon om thuis te blijven (in geval van je vader zouden ze schrik kunnen hebben dat hij sabotage doet of zo aan de machines uit wraak, of in andere bedrijven gaat het over bepaalde bedrijfsgeheimen dat ze niet willen dat toekomstige ex-werknemers nog kunnen inkijken en dan doorvertellen aan concurrentie) moest hij zelf ontslag genomen hebben, moet hij toch een opzegperiode toch nog doorwerken, tenzij het idd van hen ook niet hoeft, maar dan wordt hij denk ik niet betaald, maar mensen die zelf ontslag nemen hebben vaak al een andere job op het oog hƩ @losje: het is weer spannend voor jou met al die symptomen....
Morgen ! Lies ,duidelijk ja ,was ze lies M.? Vind alleen dat ze duur is 125Ā voor zo'n sessie dacht ik en ik betaal elders 65Ā en dichterbij. losje ,ow seg ! en pissenbedjes op bedevaart of nog voltallig aanwezig? Parel ,zo'n topics ,verdoem ze ongelooflijk irri! Lov ,lieve man van je! Bouwjaar ,showen je kledij e! ZO 150 euries rijker voor de beeb En nu de kids badderen en zelf wakker schieten Oh en vanmorgen weer gespuugd denk dat ik dat ga blijven doen tot het einde zo lijkt me. Liefs x
@nimme: goed van die 150 euro zeg! wel balen dat spugen... nog 100 dagen, woehoe!!! heb die topic gelezen, zo stom zeg.... heb in ons clubje iets gezet over onze potentiƫle namen (in rubriek namen), dus wie curieus is en wilt reageren: graag!
Hihi.... Ik dacht al zoiets... Mijn opmerking van gisteren zorgde wat voor verwarring Zo maar even boodschappen doen. Bedenken wat we dit weekend gaan eten
even gekeken op voorspellingslijst, had verkeerd gegokt voor Lies, dacht een Jongen, blijf op 2 juiste steken...
weer een buikfoto gemaakt, staat in mijn album.....ik vindt mijn buik anders worden...lijkt wel alsof de buik iets mider wordt maar hij trekt recht ofzo
Toch komt dit wel vaker voor hoor. Blijkbaar loopt iemand dan alleen maar in de weg ofzo. Dat heeft mn moeder ook een keer gehad. Of dat wat Eda zegt kan ook @Lies mooi kamertje! Ff over die commode, ik vroeg me af of t niet ook handig is als je kindje een kwartslag gedraaid ligt. Zo zie ik t iig t vaakst. En met verschonen kun je dan de beetje opzij halen ipv naar voor of naar achter. Maar misschien is t maar net wat je gewend bent. @dat topic...zucht wat zijn sommige mensen toch bijzonder @lov nou je man heeft dus nog heel wat te doen Krijgt hij dan ook nog hulp? Te warm? Da's een nieuwe voor mij. Wat ik begrepen heb uiteindelijk is dat t voor t kindje niet heel tof is als je elke dag uren t hartje gaat luisteren maar als je t niet te vaak doet en niet te lang het geen kwaad kan. @losje nou ben benieuwd of je symptomen wat zullen zeggen (hope so) @nimme Ah lekker, mooi toch als je spullen kan verkopen. Een andere is blij dat ie voor een zacht prijsje spullen heeft en jij houdt er ook weer wat aan over Zal vandaag nog wel even een foto maken van de kleding. Die rok zit wel relaxed zegt, niets wat in je buik loopt te duwen. Het voelt wat overdreven om te nu al aan te trekken, maar zit wel lekker @lov wbt je buik tjsa geen idee Gewoon mooi buikje
Hahah bouwjaar was ook geen vraag over mijn buik hoor Ja ach zal wel allemaal meevallen met die echo's....irriteer me alleen altijd zo eraan dat vk en gyn zelf allemaal iets anders zeggen....of die vrouwen maken er gewoon iets van kan ook.
♥♥ NOD♥♥Februari Ikapika (33 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 17-10-2013 ♥ Eda (30 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 21-10-2013 ♥ Jaydee (23 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 06-11-2013 ♥ ♥♥ NOD ♥♥ Maart 2013 MamsieM (30 jaar), 2e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 02-12-2013 ♥ ♥♥ NOD ♥♥ April 2013 JoyofLiving (26 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 13-12-2013 ♥ Nimme (32 jaar), 4e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-01-2014 Bouwjaar (33 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-01-2014 MamavanDJ (30 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 06-01-2014 ♥♥ NOD ♥♥ Mei 2013 Toeter (34 jaar), 4e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 10-01-2014 Lies1988 (24 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 11-01-2014 ♥ Liesje1975 (38 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-01-2014 MamaAnnelies (22 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 17-02-2014 Parel (25 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 26-01-2014 ♥ Dorianne (31 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-02-2014 ♥♥ NOD ♥♥ Juni 2013 Lov23 (29 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 13-02-2014 Lizzie (27 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 16-02-2014 ♥♥ NOD ♥♥ Juli 2013 ManoukS (22 jaar), 1e kindje, 6e ronde, 15 juli Losje (33 jaar), 3e kindje, 6?e ronde, 20 juli ♥♥ NOD ♥♥ Augustus 2013 MGBK (29 jaar), 1e kindje, 4e ronde, 6 augustus Dido82 (31 jaar), 1e kindje, 4e ronde, 13 augustus En een roze hartje voor Lies
Meisjes zijn goed vertegenwoordigt!p Groen betekent dat je het geslacht niet wilt weten? Oh ja bouwjaar over je vraag of hij hulp krijgt....ja tuurlijk mijn broer helpt altijd als hij kan....
Zo net de kast verhuisd uit wat de babykamer moet worden en allles weer teruggezet. Pff wat een meuk verzamelt een mens toch. Wel mooie gelegenheid om op te ruimen (=weg te gooien)