Goeiemorgen meiden! Ik zwaai ff. Ik zal vandaag weinig hier zijn, want we hebben een studieochtend en daarna een teamuitje op een boot (mits het niet gaat onweren). 's Avonds gaan we nog uiteten. Druk, druk, druk dus
Dido fijn om te lezen dat het beter gaat meid, een dikke knuffel van mij! Ika veel plezier vandaag ik hoop dat het niet gaat onweren, maar ben er wel bang voor! Hier de kids samen op een kamer gedaan, kunnen ze alvast wennen, me vriendinnetje komt even een tijdje hier logeren...dus de kamer van de jongste leeg gehaald. Ik zit nu te twijfelen of het niet te klein is voor hun samen...want het was zo ie zo de bedoeling als er nog een baby komt. Misschien moet ik dan me eigen kamer maar opofferen voor hun want die is groter! Pfffff keuzes keuzes....nou gelukkig hebben we nog even!
Nog niet over gehad eigenlijk. Ik weet t nog niet, ik heb inmiddels al iets te vaak gelezen dat een pret-echo helemaal niet zo prettig was. Dus zat te denken dat ik misschien eerst wil afwachten of de 20 weken echo goed is en dan kun je altijd nog een extrat-je tussendoor doen. Maar ja. ik zie wel. @lov mooi dat mvm komt. Ik heb gisteren de kratten niet weggebracht (geen tijd) maar bijna alles was toch nog leeg doordat we in madrid zaten. Ik had de test met eind-vd-middag urine gedaan. Was vergeten wat te bewaren en ze kwam pas 's avonds @parel jeetje zeg dat je al zoooolang ergens opgepast hebt. Kan me voorstellen dat als je er niks aan verdient je wilt stoppen, mooi dat jullie een oplossing gevonden hebben. Hopelijk gaat het bedrijf vlot goed draaien parel! Doen jullie ook aan verticale tuinen? Schijnt helemaal hip te zijn tegenwoordig (maar wel prijzig begreep ik) Wil je eht al snel gaan vertellen tegen die vriendin? Kan me voorstellen dat je t uitsteld omdat je op ziet tegen haar reactie Mooie box, een lade lijkt mij ook wel praktisch. @mgbk Het gaat redelijk met mn s-zus, de verwachting is dat ze donderdag uit het zh mag. En je geklaagd NIET dus dat niet meer denken! Wat freaking irritant wat je meemaakt. Ik zou zo graag iets voor je willen doen, maar wat? @dido fijn dat t afstand nemen je goed doet. Sterkte! @losje nou zou zie je maar weer denk je een gezond kind te hebben krijg dit. Wat verschrikkelijk en voor zeldzame ziekten is er vaak geen of onduidelijke behandeling. Mooi kl*te zeg @toeter fijn dat je deel 1 van de tandarts overleeft hebt @ika fijn dat de rapporten af zijn. Pff als leerkracht heb je toch ook maar een mega-veelzijdige baan. Hopelijk komt t nog een beetje goed voor de kinderen, zulke ouders hebben lijkt me niet makkelijk @nimme gisteren overleefd? Beetje kunnen slapen met de warmte? @kraamzorg me gisteren maar eens aangemeld (ook bij de kraamvogel, ika). Verder weet ik er nog geen ene niksie vanaf. @liesje daarom zet ik op FB niets over mijn zwangerschap. Ik weet niet, ik vond t zelf ook altijd moeilijk om t zo te lezen van mensen en dat ios voor mij een reden om t niet te doen. Ik liep gelijk met 2 vriendinnen, die ene is dus inmiddels te vroeg bevallen de ander moet nog. Ik heb t er lang heel moeilijk mee gehad en denk nu nog wel, mijn buik had nu zo moeten zijn, maar inmiddels kan ik t redelijk loskoppelen (denk ik) @losje het is dus even puzzelen in huis Zo nu maar eens aan te werk, weer genoeg te doen
Wat fijn om even wat van je te horen Ik denk dat we allemaal erg goed begrijpen wat je bedoelt en neem je tijd! Ben blij dat het je iig goed doet die afstand. Hier wat hcg +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Bouwjaar ja eindelijk komen ze eens..... Ben eens benieuwd of ik het moet wegbrengen of dat ze het komen halen. Pretecho is leuk hoor Jeetje heeft het bij jullie niet gestormd vannacht?! Hier flink onweer regen hagel windstoten!
Losje eigen kamer? Hier slapen ze straks samen op de zolder.....ze slapen nu ook al bij elkaar. Al heel snel konden ze absoluut niet meer zonder elkaar .... Zo leuk
Ja ik heb 3 kamers, dus zit nu te denken om hun samen in de grootste (wat nu onze kamer is) te doen en wij zelf in de middelste....en dan "de baby" in de kleinste...... Zolder gaan we met de tijd verbouwen, moeten dakkapellen op want nu nog te klein, en een vaste trap naar boven, het is dan de bedoeling dat de oudste naar zolder gaat.
Goedemorgen! Allemaal een beetje geslapen met de warmte? Wij hebben een plafondventilator, heerlijk! Kleine man werd steeds wakker, dus om 23u heeft manlief 'm bij ons gelegd. Toen heeft hij geslapen als een roosje! Losje, ach wat verschrikkelijk zeg van dat kindje. Goed van je dat je een dagje testen afwacht! Maar morgen wel graag voor 8.30, anders ben ik naar m'n werk, haha! Lov, mooie 3+!! Snap dat je blij bent!! Lies, fijn dat je ook een mooie echo had! Zag het nieuws op FB voorbijkomen! Parel, goed opgelost zo met je oppaskids. 9 jaar is een hele tijd! Fijn dat het bedrijf goed lijkt te lopen! Mgbk, knuffel voor jou... wat balen dat dat nou net midden op straat moet gebeuren. Hopelijk snel goede tijden voor jou. Nimme, fijn dat je het hartje weer hebt gehoord! Ika, druk druk met school... pff nog een paar weekjes, dan lekker vakantie! Toeter, fijn dat je de tandarts hebt overleefd! Doe mij ook maar bevallen hoor! Bouwjaar, goed verwoord van je zaadje dat ontkiemt wordt. Snap het volledig. Nu durf je het pas te gaan geloven, dus dat blij zijn zal vast snel komen! Dido, fijn dat de afstand je goed doet! Vergeet ik iemand?!?! Dorianne, hoe is het meid? Met je pootjes?! Andere meiden, deel 4 al gevonden? En hoe is het? Hier heerlijk geslapen! Van 20u to 7.30. Kan de hele wereld aan, haha! Net hier al wat druppels. Straks even kijken wat het weer doet, dan ga ik lekker even naar het water. Zoonlief heeft een feestje, dus die hoef ik pas om 15u op te halen!
♥♥ NOD ♥♥ Februari Ikapika (33 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 17-10-2013 ♥ Eda (30 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 21-10-2013 ♥ Jaydee (23 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 06-11-2013 ♥ ♥♥ NOD ♥♥ Maart 2013 MamsieM (30 jaar), 2e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 02-12-2013 ♥ ♥♥ NOD ♥♥ April 2013 JoyofLiving (26 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 13-12-2013 Nimme (32 jaar), 4e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 09-01-2014 Bouwjaar (33 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-01-2014 MamavanDJ (30 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 07-01-2014 ♥♥ NOD ♥♥ Mei 2013 Toeter (34 jaar), 4e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 10-01-2014 Lies1988 (24 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 11-01-2014 Liesje1975 (38 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-01-2014 MamaAnnelies (22 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 19-02-2014 Parel (25 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 26-01-2014 Dorianne (31 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-02-2014 ♥♥ NOD ♥♥ Juni 2013 Lov23 (29 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 13-02-2014 Lizzie (27 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 16-02-2014 Sanne2011 (30 jaar), 2e kindje, 1e ronde, 22 juni Losje (33 jaar), 3e kindje, 5e ronde, 23 juni ♥♥ NOD ♥♥ Juli 2013 MGBK (29 jaar), 1e kindje, 4e ronde, 6 juli ChantallCindy (23 jaar), 1e kindje, 4e ronde, ? Dido82 (31 jaar), 1e kindje, 3e ronde, ? ManoukS (21 jaar), 1e kindje, 5e ronde, ? Mijn UD aangepast. De lijst --> weet niet of t de meest recente is maar in mijn eigen berichten was dit de laatste, die was van 9 juni. Teveel om de rest door te zoeken
Losje de vaste trap zit er hier gelukkig al in Dakkapellen mogen hier niet maar gaat ook moeilijk heb een half vrijstaand huis.... En al een dakkapel bij ons en daarop mag dan niet weer een kapel ....snap je? Ach een knus zoldertje is ook leuk Mamavandj ja was fijn om even die 3+ te zien Hier is het nu droog......hoop dat het zo blijft. Hier heel de nacht met de ventilator moeten slapen .... Was echt niet uit te houden zeg. Ben toch wel blij dat het morgen even minder warm is ik hoef geen 30 graden zeg.
Morgen! Dido ,lieve meid neem je tijd en knuffel van mij en een HELE HOOP HCGTJES !!!! bwa niet echt goed geslapen maar dat heeft ook te maken met de oudercontact van de dochter ,er komt weer een hoop zorgen bij en ja de mama zal dat mogen doen e. Niet dat ik dat niet wil doen maar ik trek het me aan dat we zo ons best doen en toch ze de moeite niet doet om zich te herpakken. Ze vervoegd niet goed haar woorden en als we corrigeren doet ze het nog.is maar 1 punt mja. Vanochtend dan ook maar naar de kinè gebelt voor der blaastraining eer we aan pilletjes kunnen beginnen moet dit gebeuren du volgende week starten we hier ook mee. de warmte en zorgen en dan het onweer vanmorgen jakkes *kruipt terug onder haar steen met haar berg strijk*
Hmm Nimme, niet echt top bij jou dus... zeg een flinke rode wolk boven Belgie, gaat dus goed los bij jullie! Hier nog steeds spetters, bah! Einde vd ochtend wordt t beter zeggen ze... Vergeet ik nog te melden in m'n laatste bericht. Vanavond echo! om 18.50. Vrienden zijn hier, dus verslag komt iets later!!
Pretecho mamavandj? Zorgen om je kids gaan nooit weg he nimme...... Hier zijn ze nog jong en tot nu toe niks geks...... Maar weet wel dat ze soms ook gewoon geen zin heeft om bv een Cito goed te maken, maar ja ze is ook jong die willen alleen spelen. Ze moeten soms ook veel!
Hallo! Ik had verwacht een slapeloze nacht te krijgen in verband met de warmte, maar ik heb voor het eerst deze week goed geslapen Vanmorgen alleen weer boven de wc gehangen, had verwacht dat de misselijkheid wel beter zou worden in plaats van slechter naarmate ik het 2e trimester nader. MamavanDJ, succes en veel plezier met je echo! Heerlijk dat je zo lang hebt geslapen! Losje, wat vreselijk van dat kindje Hoop zo dat je morgen duidelijk positief test!!! Parel, moeilijke situatie met je oppaskinderen, maar goed opgelost Vervelend als straks vertelt dat je zwanger bent en dan misschien ook wel een rotopmerking krijgt. Voor iedereen met vervelende relaties met familieleden of geen contact meer met familieleden, lijkt me erg moeilijk Mgbk, wat ontzettend balen dat je weer begon te bloeden en dat net buiten Het moet nou toch wel eens over zijn zou je denken... Nimme, zorgen blijven maken om je kinderen lijkt me wel logisch. Bouwjaar, hier ook pas een pretecho na de 20 weken echo eind augustus. Vind het wel heel lang om tussen nu en eind augustus ons kindje niet te kunnen zien, maar pretecho's (en dan bedoel ik vooral 3D/4D) zijn toch mooier na de 20 weken. Dido, fijn dat het afstand nemen je goed doet! Dikke knuffel en ik heb veel HCG jouw kant opgestuurd Liesje, fijn dat je nog even een extra echo kreeg en dat die helemaal goed was Ik vergeet vast de helft weer, sorry!
Hoi Hoi dames, Heb gisteren alles gelezen maar kan het me niet meer herinneren. Ik ben echt een zeef!! Dit kan ik me nog herinneren. Ika. Veel plezier vandaag! Lekker druk dagje! Losje ik hoop dat je nog positief gaat testen. Duim voor je. Dido. Jou stukje kan ik me ook nog herinneren. Meid lekker je tijd nemen en ik stuur ook een hele hoop hcgtjes jou kant op!! Knuffel! Lov. Heb je al iets gehoord van MvM? Nimme. Ik kruip ook onder jou steen ( als dat mag) ik smelt hier weg. Net gestofzuigd en ik zweet me kapot. Wordt heerlijk vaak douchen vandaag Hier. Net MvM geweest. De test knalt Was me toch een partij zenuwachtig.... Bekijk bijlage 332566
Lies ik ging rond de 26 weken dan is het t mooist. Pretecho moet je ook op tijd een afspraak voor maken Lizzie morgen komt ze langs Wauw die test wil ik ook zien morgen....
@lizzie mooi test toch? Ook de wikkelcap gekregen? Ik had al wel een complete koterkar gezien voor een schappelijk prijs: Goedkope grijze kinderwagen online kopen | Prijskiller.nl Zijn er nog tips van de ervaringsdeskundigen waar je op moet letten bij de aanschaf van zo'n ding? (ohja ik ben geen merkfreak dus dat kan me niks schelen, ik houd van praktisch. Oja en ik blijf van nature een krent)
Bouwjaar ja.... Geen kinderwagen kopen met 3 wielen! Die kiept om als je een bocht maakt. Wel heb je kinderwagens met 2 wieltjes voren kort naast elkaar dat is wel goed. Kijk dat de wagenbak niet te klein is ... Vaak word die al snel te klein voor je baby en dat is zonde.... En kies eentje met luchtbanden Let op of de wagen past bij je lengte, dat moet je echt gaan uitproberen in de winkel.