De Oempaloempa's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liefoe, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Babydump heeft leuke wagens voor mooie prijsjes ;)
    Daar heb ik mijn aqua blauwe wagen ook gekocht.

2. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Lies fijn dat je lekker geslapen hebt dat zal je goed doen denk ik!
    Lizzie wauw dat is een knaller!
    Bouwjaar leuk ding zeg.....dat moet ik even onthouden want ik heb er nu een die is natuurlijk alweer 6 jaar oud, en niet zo mooi meer, deze is niet duur en dan heb je gewoon een nieuwe....
    Ik heb wel een tip dat de handgreep in hoogte verstelbaar baar is, ik en ml schelen een hoop in lengte en je wil geen.last van je rug krijgen!
    Maar ik zie dat deze verstelbaar is!

3. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Lov. Ohh oke. Ik hoop ook op zo'n test voor jou! Vast wel!!

Bouwjaar. Ziet er leuk uit. Maar totaal geen verstand van :p Alleen dat 1 wiel snel kan omkiepen. Maar lov zei dat ook al. Hahaha ik ben ook een krent. hahaha
    Houd van heerlijke koopjes. :p
    Ohh bij van asten hadden ze mij de eerste keer ook zo'n wagen proberen aan te smeren met 1 wiel maar dat wil ik niet. Zeker niet als ik bullitje ook nog is moet gaan uitlaten.
    Maar volgens hun is dat helemaal niet zo....;);)

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @Lov Thx voor je tips! Nou dan wordt t deze dus iig niet meer :)

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Niks te danken bouwjaar!

Lizzie lffff lekker dan ze willen alleen verkopen dus....;)
    Advies hoort ook erbij vindt ik.

7. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    hallo dames

even niet hier geweest, geen behoefte...voel me kut! :x
    ik mag van roze af :(.

als het gaat kom ik vanavond terug even kijken hoe ik me voel

8. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @Dorianne...Wat...wat ...Nee :(
    Sterkte!

9. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Dorianne lieverd wat erg:(
    Pfffff ik vind het verschrikkelijk ik heb er even geen woorden voor.....
    Neem je rust en denk aan jezelf!

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dorianne nee meid.......:(

11. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Dorianne. Ik schrik me kapot!

Neem je tijd om dit verlies te verwerken.
    AL helpt het niet veel. Een hele grote knuffel!!

Heel veel sterkte!!!!

12. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Dorianne, wat enorm verdrietig meid! Heb er geen woorden voor......
    Dikke knuffel!

13. mgbk

mgbk Niet meer actief

Ook ik ben even sprakeloos Dorianne.
    Wat verschrikkelijk! Wat is er gebeurd? God wat erg!
    Denk aan je Xxx

14. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Dorianne, heel veel sterkte doorheen deze periode ,
    Ik weet niet goed wat zeggen ben er sprakeloos van :( xxx

15. Liesje1975

Liesje1975 Actief lid

9 aug 2011
    204
    0
    0
    Personal Assistant
    Londen
    Dido, lekker de tijd nemen meid. Maar goed om te lezen dat het iets beter gaat.

MamavanDJ, spannend je echo vanavond. Ik hou het hier in de gaten, succes!

Lizzie, dat is me toch een knalstreep zeg, super

Bouwjaar, ik zou zeggen bij de aanschaf van een kinderwagen moet je letten op je eigen omstandigheden zoals, ga je er vaak mee in het openbaar vervoer, of ga je meer met de auto. Wil je een travel systeem (dus met wiegje, maxi cosi en daarna het gewone zitje) of wil je er een die helemaal plat kan. Het gewicht van de wagen, wandel je vaak in parken of alleen op de straat/stoep. Wil je er misschien wel mee gaan rennen? Ik zat eerst alleen naar kleurtjes en naar de prijs te kijken totdat iemand me op het practische wees en toen kwam ik toch op een iets duurdere wagen uit maar heb daar nooit spijt van gehad, terwijl vriendinnen al met hun tweede wagen bezig zijn omdat de eerste keuze niet zo practisch was.
    Ook goed advies van Lov! Ik ben het helemaal eens met de luchtbanden. Onze wagen (maxi cosi mura 3) heeft idd ook 2 wieltjes van voren kort bijelkaar en heb nooit last gehad van kantelen.

Dorianne, dat kan toch niet... Wat een rot nieuws zeg! Heel veel sterkte meid.

Zl heeft het eindelijk helemaal door hoe dat gedoe met lopen nou werkt, dus andere dingen zoals slapen daar doen we gewoon maar even helemaal niet meer aan. De hele dag moet ie lopen en chagarijnig dat ie toch wordt zeg! Maar goed, laat het hem maar even uit zijn systeem krijgen.

16. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @mgbk: wat vervelend dat je plotseling weer zo bloedverlies hebt, toch raar wat je lijf doet hé meid...

@losje: wat verschrikkelijk van dat kindje van je vriend... zo'n zeldzame ziekte kost dan ook soms heel veel geld, net omdat zo weinig mensen ermee te maken krijgen en de evt medicijnen zoveel kosten... kheb er ook nog nooit van gehoord

@bouwjaar: amai, idd dubbel nieuws, hoop dat je schoonzus er niets aan overhoudt en moet ook moeilijk zijn voor hen om in jullie geluk te delen...
    ik had ook eind juni moeten bevallen dus als ik een dikke buik zie denk ik altijd, ik had ook al zo'n buik moeten hebben.... zo word ik er toch af en toe aan herinnerd. Daarom heb ik toch wat moeite om tijd door te brengen met schoonzus die eind juli moet bevallen maar van haar 2de en eigenlijk al een ferme buik heeft.. daarom zet ik het ook niet op fb voorlopig, voelt gewoon nog niet goed, maar komt misschien ooit wel

@ika moet echt erg zijn voor die kindjes om hun papa en mama zo zien vechten...
    tja, kaartje of niet sturen, lijkt me moeilijk om van buitenaf te oordelen, 't is vooral je man die ergens moet weten als hij zijn broer toch op de hoogte wilt houden of niet, lastige situatie

@pretecho's: ik krijg een echo op 28 weken, maar denk dat dat in België standaard is? maar is wel gewoon by gyn, dus zal wel niets speciaals zijn denk ik (niets 3D/4D)

@parel: idd niet altijd even plezant als iemand van dichte omgeving zelf met een kleine van zelfde leeftijd zit... je hebt niet echt te kiezen hé, maar ben overtuigd dat het wel goed zal gaan met jullie kleintje, erin blijven geloven hé
    tja en die vriendin, ze heeft denk ik niet de juiste instelling, dus niet druk maken om haar reactie moest het je niet bevallen (rare woordkeuze)

@dido: groetjes terug!!! het gaat jullie goed, met zo'n ingesteldheid kan het niet anders en jullie verdienen het zo ontzettend erg!

onweer moet hier nog komen!
    heb vorig nacht toch redelijk geslapen, gelukkig, maar vannacht zou de warmste nacht moeten worden, dus we zien wel
    kan normaal gezien redelijk goed tegen de warmte, dus maak me niet te veel zorgen, gewoon rustig aan doen en veel drinken, komt wel goed en morgen is het alweer gedaan!!! Nimme: khoop bij jullie niet te veel slecht weer, kweet niet hoe het West-Vlaanderen zal vergaan

@lies1988: wat fijn dat je eindelijk eens beter geslapen hebt meid!!! tja, die misselijkheid minder fijn, maar ja, je weet waardoor het komt en er komt toch echt ooit een einde aan hoor!!!

@mamavandj: veel plezier bij de echo vanavond, hopelijk gaat alles goed

@lizzie: knappe test hoor!

@joy: wat bedoel je met luchtbanden? banden dat je zo kan bij opblazen ipv die volle rubberbanden?
    ik heb ook nog geen idee voor welke kinderwagen we gaan...

@dorianne: ging nog vragen: hoe gaat het nog met je? lang geleden, maar lees dat je alweer iets verschrikkelijks meegemaakt hebt.... wat k*t, veel sterkte... weet ook niet wat zeggen.... :$:(

17. lely27

lely27 Niet meer actief

18. lely27

lely27 Niet meer actief

Dorianne heel veel sterkte! Wat oneerlijk :(

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik niet......

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou speeldate is leuk :D
    Net gespeeld in het badje buiten en nu kijken ze film.
    Dochter moet er even aan wennen dat ze aan het bezoek moet denken en niet maar kan doen wat ze zelf wilt. Maar ach :p

Tja en jongens spelen niet zo graag met baby's he hahahaj

Deel Deze Pagina