Liesje wat goed dat ie kan lopen....hihihi ja slapen is niet interessant natuurlijk! Lely ik zie niets (net als op me eigen testen)....... Hier heb ik een rotdag...laten we hopen dat ie snel voorbij is....was ik maar nooit opgestaan vanmorgen. Ml problemen net de gene die hem inhuurt om een woning op te knappen, nou wil hij niet betalen......pffff heel vermoeiend en zwaar voor me hoofd het gaat om heel veel geld! Dl haar oorbel kwijt....maar heb andere gevonden, die ik 13 jaar geleden van mijn vader heb gehad.....heel emotioneel....want jullie weten denk wel wat het verleden met mijn vorig jaar overleden vader is. Maar ze staan haar goed.......
Hihihi dat had ik ook met mijn dochter vorige keer, die had voor het eerst een vriendje van school spelen (ook een jongen) Jullie hebben wel mooi weer he volgens mij? Hier wel warm maar geen zon helaas.....
Ja ze moet gewoon wennen aan het feit dat je moet zorgen dat diegene die komt spelen een leuke tijd heeft. Tenminste dat vindt ik. Dus nu kijken ze een film maar zij wilt buiten spelen, hij wilt die film afkijken maar zij heeft m al tig keer gezien. Maar ze moet bij hem blijven vindt ik....maar dat leert ze wel Het zonnetje schijnt hier idd....is erg warm....te warm. Ja meid wie weet heb je snel een mooie test
Jij ziet zelf wel iets? Maar je hebt nu al een paar testjes gedaan toch? Die zouden dan duidelijker moeten worden als je al iets ziet.
Ja deze is enorm duidelijk in rl.. Baal dattie.niet op de foto wil.. En ik heb wel t idee dattie oploopt maar ik veel te vroeg zit te testen
Gek dat je dat op de foto niet ziet dan Kun je eens al je testen onder elkaar plaatsen en een foto maken?
@lely sorry ik zie niks @losje f*ck zeg, ik hoop dat je de andere oorbel nog terugvind en dat de wanbetaler gauw betaald!
@losje: allé, die man moet toch wel betalen voor het geleverd werk zeg! hier regent het @lely: sorry, ik zie niets op je testje...
Bekijk bijlage 332645 De laatste spamactie.. En dan nu proberen af te wachten.. Oef wat zit de wens diep zeg.. Vanuit mn kleine teen voel ik t verlangen naar n duidelijke test!
Het enige wat ik hierop zie is een dun lijntje en dat is niet juist, Op je andere testen zie ik helaas ook niks.
Snap er ook niks van. de echte test is moeiteloos te zien, lijntje is breed maar staat iets meer naar het midden. Ik zie ze vast vliegen.. begrijp het echt niet
Eerlijk ik denk dat je vast iets ziet maar naar mijn mening zijn het geen positieve testen Vooral omdat ie op de eerste al iets zag. Dan had je nu op de kruidvat een duidelijker streepje moeten hebben.
Even snel... Dorianne, wat ontzettend kl*te zeg, hele dikke knuffel voor jou... Bouwjaar, kinderwagens, jouw link vind ik nogal ouderwets, sorry!! Wij hebben een koelstra, ook niet duur en een prima ding! Drie wielen, maar nog nooit omgevallen in de bocht, haha! Zal eens kijken of ik ergens een plaatje vind. Het weer, vanochtend was het hier koud!!! Nu weer bloedjeheet. Waterig zonnetje, maar wel verbrand, oeps! Geen pretecho, weer een vervolgecho. ALs het goed is nu 11 weken. Ga nog ff naar buiten, zoonlief wil met bellenblaas spelen.