Niet om flauw te doen maar ik denk wel eens van tja ...als een lijntje met geen mogelijkheid op de foto te krijgen vind en jij ziet m moeiteloos .... Hoe duidelijk is ie dan
Nou dan ben ik benieuwd wat voor een spacewagon jullie hebben. En wat is niet duur? Als ik kijk op van die site ben je zo honderden euro's kwijt. Ik vind dat best een hoop geld. Oja en luchtbanden heeft m'n broer ook, ik had al besloten dat dat een vereiste is Oke deze is misschien moderner: Mutsy Urban Rider Cargo Grey Next Zilver Frame | Mutsy Urban Rider + GRATIS MAXI COSI CITI SPS | Baby-Dump Maar dan moet er nog een voetenzak bij, parasol voor de zomer. Kassa ruim 700 euro. Dan heb je nog geen regenhoes noch adapters voor t auto stoeltje. Ligt dat aan mij dat ik t een hoop geld vind?
duidelijk.. een foto is niet heilig he Ik heb niet de allerbeste camera op mn telefoon Maar goed.. sorry zal de foto's niet meer neerzetten tot hij knalt
Daar gaat t niet om, ik weet ook wel dat lichte lijntjes lastig zijn op de foto te zetten, maar mijn 1e lichte lijntje kreeg ik wel op de foto. Ik vind het gewoon ook sneu voor je als je je mogelijk blij maakt met een dooie mus.
Eda ja dat zou je denken ja dat ie gewoon moet betalen, hij denkt daar anders over, ze zitten al weer om de tafel dus ik hoop op iets goeds....het gaat om duizenden euro's dus ik zie het even niet meer zitten. ..... We hebben in september het huis gekocht en verbouwd dus hebben we niet echt een buffer meer....... Nou kids in zwembad en ml wil even niet praten(hij is z'n woede op de schuuropruimen aan het richten) Straks weer even een paar uurtjes werken. ............. O ja er is meer....bekeuring op de auto en ml z'n telefoon gebarsten. Jaja wat een k*tdag.
Nou een witte test is een witte test.. Maar ik zie gewoon echt een roze streepje.. Gewoon zo, zonder rare houdingen tegen het licht in enzo De testjes van eerder deze week waren moeilijker te zien, maar dit is wel n ander merk (trekpleister) Ik zou haast naar n vriendin rijden om te laten zien.. want ik begin nu echt te geloven dat ik gek word
Hahahaha erg hè als je geen duidelijke streep heb! Ik begrijp je maar kan je niet helpen......ik zie het helaas niet!
Iemand een bordje koude pastasalade? Losje grrrr zou als een pitbull gaan achter men geld! Ach emotioneel wordt ik ervan misschien moest dit zo gebeuren? Lely ik vind na zoveel testen dat je lijn duidelijker mocht zijn tenzij je iets mis doet met te weinig geconcentreerde urine? Ivm. kinderwagens wij zijn na onze Phil en Teds kiwi e3 zeer content met onze bugaboo , 2 e hands gekocht! Heb zwart met beige bekleding. Lov, leuke speeldate foto's !
Boujaar ik heb ook een mutsy.....heel duur ja was ruim 900 alles bij elkaar! Maar ben wel heel tevreden.
edit op mp inmiddels eea gezien (Marktplaats.nl - Unieke kans, uitgebreide baby starters set incl. kinderwagen - Overige Kinderen en Baby's ; is ijsblauw echt jongesnachtig of kan t voor beiden? Oke het set is misschien wat overdreven wel lekker snel klaar )
Kinderwagen ... ik heb een mutseart is een mutsy wij hebben toen 350 euto betaald....met wagenbak dekentje matrasje...zit voor erna.... Vindt ik dus ook duur genoeg. Losje ai ai echt alles tegelijk he! Nimme leuk he hier hebben we ook koude pastasalade...dalijk lekker bbq-en hmmmm
niet mijn smaak maar ja dat is iets persoonlijks... Wij hebben hier dus echt een aqua blauwe wagen en ik vindt m super voor de meiden!
Sorry Bouwjaar, was niet echt mijn smaak je eerste foto!! Dat van MP ziet er prima uit. Je kan het maar hebben toch, en voor die prijs?! Vind het voor beide kunnen hoor! Geloof dat mijn Koelstra 299 was toen ofzo, vond ik ook meer dan genoeg! Tis een lichtgroene. Maar de nieuwere zijn een stuk duurder zag ik net tijdens het googlen, geen goede tip van mij dus... Lely, ach meid, als jij 'm ziet zal ie er toch echt wel staan. Jammer voor je dat wij hem niet zien!! Snap dat je dat graag wilt! Ach, van het weekend kom je gewoon een knaller tonen, deal?!
@losje: amai, echt wel een kutdag idd voor jullie... morgen kan alleen maar beter gaan? @bouwjaar: ja, 700 euro is idd veel geld, maar aan de andere kant een kinderwagen is toch een item dat je zo vaak nodig hebt en dat ik liever een meerprijs betaal voor iets dat handig is en me niet in de steek laat... maar heb er dus ook totaal geen ervaring mee!!! @lely: ik hoop zo dat je binnenkort echt een knaltest kan komen showen...
Dit is 'm die wij hebben. Ja, complete wagen. Maxi cosi kan erop, buggygedeelte kan je naar jezelf en naar voren plaatsen, verstelbare duwstang. Geen idee meer waar we 'm toen hebben gekocht. Ga nu ff snel douchen, dan eten maken en daarna komt m'n dinnetje en gaan we rond 18.30 weg! Tot vanavond!!
Deeld bordjes pastasalade uit Bouwjaar als je ergens je goesting ziet ga dan zeker ze een spelonken in een grote winkel zoals babydump om te vergelijken! Ik wilde perse de nieuwe Phil en Teds maar eens daar was dat een no no en kwam ML zelf uit op de bugaboo Testen, vergelijken goed kijken naar de prijs enz.
Hee lieverds, Zit in de bus naar huis en kon het toch niet laten om even hier te kijken. Dorianne jeetje wat kl*te zeg! Vreselijk voor je.. heel veel sterkte! Dido hier hetzelfde. Afstand nemen is soms even goed. Dikke knuffel! Mgbk jeetje wat heftig wat je allemaal weer mee maakt. Hoop dat het bloeden snel stopt. Rustig aan! Losje een rot dag vandaag niet leuk. Wanneer ga je weer testen? Alle zwangeren, wat fijn dat alles goed met jullie gaat! Heerlijk genieten. Ik heb een kinderwagen van mn zus overgenomen (ik zou hier 150eu voor betalen maar aangezien het mis ging met de zwangerschap wist ik niet of ik hem nog wel wou, hebben afgesproken dat als ik weer zwanger ben en alles goed lijkt te gaan, ik het dan aan haar geef). Voelt nu zo confronterend om iets te kopen voor de baby terwijl ik helemaal geen vertrouwen heb dat we nog een baby zullen krijgen. Weet eigenlijk niet eens meer hoe de kinderwagen er uit ziet. Staat bij mn ouders op zolder. Volgensmij donkerbruin met 4 wielen. Hier verder alles wel oke. Ongi weer voorbij dus over twee weekjes weer op eitjes jacht. Tot snel! ♡