De Oempaloempa's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liefoe, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @bouwjaar Hopelijk heb je snel bericht! Ben benieuwd naar je ervaringen er mee.

@hier Ik ben plaatsvervangend zenuwachtig....VL gaat zo zijn contract opzeggen na veel wikken en wegen...Ik hoop zo dat het opluchting voor hem brengt en dat we straks meer tijd hebben voor z'n tweetjes. Pfff...ben gewoon misselijk van de zenuwen.

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @dido owh lastig zeg. Staat je vriend er nu wel helemaal achter?
    Sterkte ermee

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dido ik hoop dat jullie raakgeschoten hebben meid! En ach die zwemmers weten wel waar ze heen moeten meid :D

Oh is ook spannend! Wel een nieuw begin voor jullie heerlijk! Wie weet wat het jullie allemaal gaat brengen.

Bouwjaar is ook zo! Als ie kind de hele te huilt alleen omdat het zuigbehoefte heeft en je natuurlijk niet de hele tijd alleen maar de borst kan geven ben je blij met je speen.
    En een speen afleren is veel makkelijker dan een duim!
    Maar hier beide meiden duimers.....ach gaat allemaal vanzelf .

Ik hoop dat je snel je angelsound hebt!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Vandaag eens wat langer in bed blijven liggen.....ik kan dat zo slecht als de rest al beneden zit. Gek he...,alsof ik het niet mag hahahaha.
    Woensdag gaan de kids bij opa en oma slapen....even lekker rust in huis hahah.

Helaas gaan de temperaturen weer omhoog deze week....vindt het vandaag wel lekker eigenlijk.

Voetjes zijn weer goed hahahaha :D maagzuur....vannacht kunnen opstaan voor een rennie. Helaas....ik moet al zo vaak om te plassen en dan ook voor dit. Ben daarom ook erg moe. Ach ja we moeten er iets voor over hebben.

5. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Dido, wat een spannende beslissing van je vriend. Hopelijk geeft het hem en uiteraard jullie meer rust. Ik duim tevens voor een mooi versierd eitje!!

@Bouwjaar, het zou fijn zij als ze de angelsound nu snel leveren. Ik kan me voorstellen dat je graag bevestiging wilt.
    Het meeste aan spulletjes hebben we nu wel. In mijn verlof ga ik de boel wassen :D

Hier is het huis nog steeds erg warm. Het is nieuwbouw en goed geïsoleerd. Dus de warmte is niet snel weg.
    Woensdag moet ik weer naar de vk. Dan mag ik ook een afspraak voor de groei- en liggingsecho maken.
    @Eda, mocht jij vandaag niet weer voor een echo?

6. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Goodmorning,

Bouwjaar hoop dat je angelsound snel komt, en benieuwd of ie dan goed bevalt.
    Helemaal gelijk wat je zegt over een speen.

Dido jeeehh super meid! Al goed je best gedaan dus.. morgen nog een keer ;) en dan heel hard duimen :)
    Pff wat spannend dat je vriend een beslissing heeft genomen.. ook spannend voor jou. Hoop dat het jullie goed zal doen!
    De kabelbaan over het park is er nog steeds ;) alleen niet ingeweest omdat ie uit ging vanwege de onweer.

Lov vervelend dat je zo'n last van maagzuur hebt. Ik heb daar sowieso altijd al veel last van, vooral 's ochtends. Toen ik zwanger was had ik het ook heel erg. Blggh niet leuk voor je. Fijn dat de mobile zo goed bevalt. En de tegels ook opgehaald?

Nou... ik heb vanochtend de huisarts gebeld!!! Pff vind het toch altijd spannend om zo'n stap te nemen aangezien je niet weet wat de gevolgen zijn. Ik heb voor volgende week dinsdag een afspraak gemaakt, gelijk om 08.00 uur. Mijn eigen huisarts werkt alleen op ma di woensdag en voor deze week ging dat niet meer lukken. Aan de assistente het verhaal uitgelegd en zij zei gelijk: oh dus je wilt een doorverwijzing naar de gynaecoloog? Dus ik denk dat de huisarts niet heel moeilijk gaat doen. Ga eerst vragen of zij bloed kan prikken en mn waardes wil bekijken. Anders wil ik dan idd graag een doorverwijzing naar de gyne.
    We zullen zien volgende week!

Hier vandaag het hele huis opruimen en schoonmaken. De slaapkamer beneden even klaar maken, woensdag pas ik de hele dag op de kleintjes van mn zus (nichtjes net 3 jaar en de andere 6 mnd). Ik zet alle ramen en deuren open zodat het hopelijk een beetje door waait tijdens het opruimen.
    VL is vandaag weer aan het werk na 3 wk vakantie. Nu heb ik nog 3 wk alleen vakantie.

Fijne dag allemaal!

7. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Dido, haha ik ben zwanger geraakt van boven op :p Dus ik duim voor je. En wat knap van hem. Hoop dat het rust bied!!

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahaha parel!

Manouks wat heb je lang vakantie :D
    Het is idd een belangrijke stap voor jullie.....maar misschien is hem zwanger worden straks een stuk makkelijker geworden ;)

Tegels idd opgehaald...we gaan nog een paar pakken erbij kopen in de zaak waar zij ze vandaan hebben en dan kunnen we mooi de wc betegelen daarmee...
    We kijken altijd eerst voor alles op mp....scheelt soms zoveel!

9. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Hoi Dames,

Ik heb maar één pagina terug gelezen. We waren namelijk een weekend bij vrienden in Duitsland, dus ben daar niet op internet geweest.

@Bouwjaar, ik hoop dat de Angelsound wat rust geeft. Ben benieuwd of je het duidelijk kunt horen!

@Dido, spannend meis! Volgens mij maakt het standje niet heel veel uit, ze zwemmen toch wel ;) Ik duim voor je!
    Al iets gehoord van VL? Toch een grote beslissing die hij heeft genomen, ik hoop dat het jullie wat rust brengt!

Ik zal de komende week wat minder online zijn. Heb nog vrij veel te regelen voor onze vakantie en daarnaast wordt mijn lieve paps a.s. zaterdag 50 jaar. Ouders geven feestje en dus moet er aardig wat versierd worden incl. Abrahampop natuurlijk :D
    Zondagnacht gaan we heerlijk op vakantie, heb er zo een zin in! Lekker twee weken Zuid-Frankrijk. Beetje dobberen in de zee en het zwembad....
    Maar eerst leef ik nog naar vrijdag toe. Dan hebben we een pretecho van ons kleintje! 3D/4HD met filmpje. Ben zo benieuwd

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oeeeeeh ben zwaar jaloers jaydee! Hier is de vakantie bijna voorbij al.

11. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @parel en lov Thanks voor de bemoedigende woorden :) Was echt even een domper gevoel. Zo van...dat wordt m dus niet. Je wordt ook helemaal gek van alles wat je op internet leest over het juiste standje en zo. Maar met jullie woorden heb ik er weer meer vertrouwen in!

@Manouk Grote stap meid! Wat hoop je er voor jezelf uit te halen? Ik hoop in ieder geval dat het gesprek bij je huisarts je goed doet en dat ie een beetje meewerkt inderdaad.

@ika Herkenbaar van nieuwbouwwoning. Heerlijk in de winter, maar in de zomer wel lastig af en toe met die hete temperaturen. Leuk vooruitzicht je afspraak!

@keuze Tja m'n vriend kan sowieso moeilijk besluiten nemen. En dit is natuurlijk een enorme stap. Ik hoop echt dat het hem goed doet. Maar eigenlijk hoor ik iedereen in gesprekken met hem tot dezelfde conclusie komen. Bij zijn afstudeerpraatje zei 1 van de professoren ook nog dat je in leven voor verschillende carrièrekeuzes zal komen te staan en dat het belangrijkste is om voor ogen te houden waar je gelukkig van wordt en daar voor te gaan. Je kan keihard werken om uiteindelijk aan de top van je kunnen te komen, maar het is het niet waard als je achteraf beseft dat je nooit de tijd hebt genomen om van de muziek te genieten. Vond ik wel een hele mooie boodschap.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heb ja al eens op YouTube zo'n filmpje gezien hoe sperma in je bm wordt gespoten dido :p

13. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lov hahaha nee...maar ben nu wel nieuwsgierig :)

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @dido standjes... Voor *Ukkie hebben wij altijd t beste geprobeerd lijkt volgens mij geneuzel als er verder geen rare dingen zijn. Als ik lees dat mensen nog onder de douche zwanger raken, dan is van alles mogelijk.

15. Parelbloesem

Lov, oh dat is wel fijn als je de wc dan kan betegelen :D

Dido, hihi we hebben die 2 dagen niks anders als ik boven op gedaan, omdat hij last van zijn rug had ;)
    En heel mooi gezegd van die professor. Zo is het wel. En er is niks belangrijkers dan gelukkig zijn!!

Manouks, heerlijk nog 3 weekjes vakantie.
    En het is ook een hele stap, wel fijn dat de assistent zo positief reageerde...

16. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Thanks meiden :)

Pfff...net VL in tranen aan de lijn. Hij heeft z'n besluit genomen en kenbaar gemaakt bij zijn huidige werkgever. Hij heeft alleen het gevoel dat hij z'n collega's in de steek laat en hij is bang wat hij moet als hij er straks achter komt dat hij toch beter daar had kunnen blijven. Lange peptalk gehouden, maar wat heb ik met m te doen. Nooit fijn om je vent zo te zien worstelen.

17. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Jeetje dido. Lastig hoor. Ik hoop dat ie uiteindelijk er een goed gevoel over krijgt

18. Parelbloesem

Dikke knuffel Dido, is ook moeilijk :(

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Is ook moeilijk dido....:( het is nogal wat he.

20. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hallo allemaal ,

En iedereen blij met de dalende temperaturen ?! :)

ondertussen ben ik al ettelijke keren voor scheidsrechter gaan spelen ,mijn stem mensenlief is halfweg altijd die drama's onder de kinderen ;)

Bouwjaar ,leuk een AS .besteld!
    ivm.die babyspulletjes ,zou ik ook erg vinden als er iets stuk bij zat!

MamaDj , ook al verbouwingen ,de nestkriebels zijn er precies hier bij iedereen ;)

Mgbk ,fijn dat je broer zo gelukkig is met zijn nieuwe vlam en jij ook :)

Parel ,zoals ik al zei in ons clubje ,ferm gedaan de site voor je hubbie !

Eda ,ik vind je buik een zwangerschapsbuik maar met je losse kledij merk je daar idd.niet zoveel van.
    Je cache-coer (hoe je het moge schrijven) is te los die moet je al echt strak aandoen ;)

Lov ,heerlijk als je een koopje kunt doen wat zgn is !

Lizzie ,goed gefeest?

Dido ,wooppppppppp party time :D:D
    :( voor je vriend

Manouks ,ik ben blij dat je durft te bellen om een afspraak ,ik zei altijd de tijd na de eisprong is makkelijker :) succes!

Jaydee, veel plezier met je speciale echo en geniet van de leuke dingen de komende week!

ivm.luiertas , ik heb nu een sweethaert van kipling zwart buitenkant en binnenkant wit/grijzig. kan best veel in enkel ik mis de lange lijn voor over de stang van de wagen te hangen dus ik moet nog 2 haakjes voor aan de bugaboo bijkopen een mommy hook heb ik wel al voor extra zakken aan te hangen als je gaat shoppen :D;)

ivm.kledij ,ik moet dringend eens gaan noteren wat ik al heb want binnenkort ga ik bij een buurtmama om bij te halen.

ivm.speentjes ,de oudste had er van Bibi ,de andere 2 wilden niet spenen en ook geen duim ofzo...
    Ik wil dit keer eentje van Lief! aaankopen en heb nog van tommee tippee ,avent en difrax gekregen dus dan kan ik nog zien wat ze wil of niet wil...

ivm.mobiel ,ik heb geen park en aan het bed vond ik dat ook niks (nooit gekocht).Enkel wil wel een clip and go 2de hands aankopen van Tiny love voor aan de MC of kinderwagen.

ivm.body's ,koop zeker geen te dikke of teveel met lange mouw want ik kleedde de mijn altijd TE DIK aan ,zweten dat ze dan deden...:)

Heb zonet een betaling gedaan van 14 euries voor een roze koeka MC hoes dat is een koopje se :)

Straks pannekoeken bakken nu het wat is afgekoeld want heb geen inspiratie tot ...

Deel Deze Pagina