De Oempaloempa's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liefoe, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Park? Je bedoelt een box?

2. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ja klopt sorry voor mijn BE talk :cool:

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maat hoe doe je het zonder box?:$

4. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Borstvoedingskussen gebruikt en heb een sofa die een speciale vorm heeft met poef (voetenstuk) daar legde ik de speelmat op en zat er dan bij.
    Bij onze 1e woning (studio)hadden we ons 2 persoonsbed voor de oudste op te leggen.
    In de 2e woning deed ik het altijd op de sofa en eens erna op de speelmat op de grond met een zacht deken :)

5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Hmm ik geloof dat ik een box toch wel een prettige idee vind, hoe een onding eht ook is in de woonkamer straks.

Die kipling tas zie er wel uit als een goede. Lichte binnenkant, vakjes -zag ik ergens-, op te hangen aan wagen. Kost alleen een kapitaal. :(

6. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

2dehands gekocht voor 20€ ;)
    En was niets aan want was 2 e luiertas ( reserve)

Ieder zijn ding ivm. Box ik heb er nooit wat aan gehad , wiegje stond in de woonkamer voor te slapen mijn kinderen waren misschien veeleisender :(

7. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Dido, moeilijk om je partner in zo'n situatie, meer dan steunen en peptalks geven kun je niet. Mijn man heeft ooit ook een complete carriere-move gemaakt. Hij is toen onderaan in het bedrijf begonnen waar hij nu nog werkt, maar heeft inmiddels een leidinggevende functie en is zeer blij dat hij deze stap heeft genomen. Soms is een stap terug doen het belangrijkste omwille van je gezondheid.

@box, ik heb gister een bod geplaatst op MP voor een box. Ik ben benieuwd of ze accepteren, want hij staat al lang te koop en er was nog niet geboden.

8. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Ika, ik hoop het voor je...

Box, wij hebben hem van beste vrienden gekregen. Ik vind het wel prettig, want als ik het huis poets kan ik kindje even weg leggen ;)

Pff ben erg benieuwd, mijn schoonouders hadden het geniale idee om langs te komen vandaag en zouden bellen van te voren. Ik heb hier eigenlijk totaal geen behoefte aan. Heb tegen manlief gezegd ze meteen buiten te trappen als ze over schoonzus beginnen maar PFF :(

9. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hè bah, Parel, daar zit je nu echt niet op te wachten.

Het is buiten wel lekker afgekoeld. Ik heb nu alles lekker open staan. Hopelijk koelt het ook in huis war af :D

10. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Dido. Mijn duimen draaien dat het raak is deze maand!! En ik ben ook zwanger geraakt zo dus moet lukken. ;)

Ika. Ohh wij hebben ook geboden op een box. :p Is een koopje als hij er goed uitziet. 20 euro. Kan nog zo lang op de zolder staan.

NImme. Knap dat je het zonder box gedaan hebt. Ik zou dat niet kunnen. Makkelijk als je ff moet poetsen of als je even met je andere kindjes bezig bent.

Lov. Ohh ik heb ook geen zin in weer heel warm weer. Maar schijnt er wel aan te komen he. Hier schijnt het zonnetje weer goed alleen wel een lekker windje erbij. :D

Parel. Ohh snap dat je geen zin hebt in je schoonouders. Als ze vervelend worden het huis uit kicken :p

Hier. Vandaag mijn uwv + ww regelen. Ben benieuwd. Ook even kijken naar mijn verzekering. Schijnt dat wij nog een jongerenverzekering hebben. Die vergoed veel maar geen kraamzorg. :( Hopelijk kan ik hem al overzetten naar gezin dan zou alles gratis zijn. ( als ik goed heb gekeken)
    Wat hebben jullie??
    Ik zit bij CZ en kan daar ook niet weg ivm collectief verzekerd zijn via werk vriend.

11. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Parel ,ach dit heb je nu niet nodig ,kegel ze maar buiten als ze irritant doen die mensen ;)

Ika , ik duim voor je dat de box naar je toe mag komen ;)

Dido ,geen idee ivm.NL ziekteverzekeringen sorry!

Ik ga een wipstoel met wieg ,tril en muziekfunctie overkopen dat wel.
    Zo net croque monsieurs gegeten en nu op de sofa ze zijn allemaal wat moe nog van zaterdag denk ik.

12. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik heb enkel een basisverzekering. Die vergoedt 49 uur kraamzorg, met een extra bijdrage die je moet betalen.

13. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

mmm ons geboortekaartje zal niet doorgaan...moet er minimum 100 bestellen en ja ik kom amper aan 50 stuks :(

14. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Liefo. Hoe balen is dat. Was echt een top idee. Hopelijk vind je snel iets anders leuks.

Ika. Nu moet ik de helft zelf betalen wat ik zo zie. 16 euro per dag. Maar ik kan niks uitrekenen want ik zit er mee dat we collectief vezekerd zijn. Dus geen idee hoeveel we per maand moeten betalen als ik het verzet. Moet toch naar gezin als de kleine er is/bijna is.
    In december is dat gratis toch. Of altijd als je binnen een zorgverzekering veranderd. Ohb moet ze ook gewoon ff gaan bellen dan weet ik veel meer. Hahahah

15. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @lizzie wij zitten ook bij CZ maar uit de basis krijg je wel kraamzorg, alleen de eigen bijdrage wordt niet vergoed. Moet je wel bij een gecontracteerde zorgverlener zitten

Ik zie net dat er bij de aanvulling Basis '6 uur' staat (enkel kraamzorg thuis), maar als je dan voor 6 uur de zorg vergoed krijgt...leuk meegenomen hoor maar 6*4,-...dat overleef ik nou ook wel weer.
    Die 16 euro per dag staat bij kraamzorg in het zh zonder med indicatie.

@parel laten je schoonouders jullie ook wel es met rust?

@liefoe balen van jullie kaartjes :( 100 is ook wel erg veel

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh nee zonder box zou ik echt niet kunnen....je moet toch soms ook even je handen vrij hebben....en daarin liggen ze veilig.

Ik heb net een voedingskussen gekocht bij kruidvat....! Heb m hiervoor geleend van iemand maar wil m liever zelf hebben nu.
    Ook heerlijk straks met slapen in bed!

Lizzie vindt 25 wel goed...maar die 30 aaaaaahhhh vooral omdat iedereen dan zo slecht slaapt. Ben dalijk nog vermoeider na de vakantie dan ik was toen de oudste naar school ging.

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lizzie ik stap over naar fbto...die vergoeden heel je kraamzorg...en de maandpremie is ook nog goedkoper.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lief waarom perse 100? Dat is stom? Is het een bedrijf via internet? Je kan toch ook genoeg andere bedrijven vinden lijkt mij?

Wipstoel met trilfunctie hebben wij ook.....ach of je er iets aan hebt hahah de muziek was leuk en de beestjes die eraan hangen :D

19. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

:) Lov
    Ja internet heb ze net gemaild dat ik het jammer vind maar het is te kostelijk om onnodig 100 stuks met enveloppe voor 200€....

Moeten we voort kijken!

Heb een bod uitgebracht op een nieuw bvkussen stond bieden vanaf 10€ :p

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Bij de kruidvat kosten ze 14,99 nieuw :D
    Koop dat liever nieuw ;)

Deel Deze Pagina