Dido wat zielig voor je man Ik hoop voor je dat ie zich snel beter gaat voelen. Tijdens het vrijen zit ik ook bijna altijd boven op.. dat vinden we beide het lekkerst en volgensmij moet het niet uitmaken voor de zwemmers. Ben zo ook twee keer zwanger geworden al wil het nu natuutlijk niet echt lukken Ik hoop dat de huisarts mijn bloed wil laten prikken om te kijken naar mijn progesteron waarde aangezien ik de laatste maanden een korte lf heb (en gezien mijn mk's rond hetzelfde termijn). Ook wil het zwanger worden natuurlijk niet lukken dus ik denk dat de huisarts ons door verwijst naar de gyne. Ik hoop dat daar alles nagekeken kan worden.. heb zelf het gevoel dat er iets niet goed zit weet niet waarom. Parel grrr die schoonouders van jou.. zou er ook echt wel klaar mee zijn! Liefoe wat balen zeg van die kaartjes. Stom dat je er persee 100 moet nemen! Ika dat is een koopje voor een box! Hoop dat jullie hem op mogen halen! Lov groot gelijk dat je eerst op marktplaats kijkt! Scheelt vaak een hoop. Ben benieuwd naar het eindresultaat
Lov thanks voor de tip dan ga ik deze week ook even kijken Liefoe, jammer zeg van kaartjes... Lizzie, word idd vanuit de basis verzekering, met een eigen risico van 4 euro per dag. Bouwjaar, pff denk dat ik nooit met rust gelaten word. In mijn bevallingsplan komen ook duidelijke regels, waar wij het beide mee eens zijn. Manlief heeft graag dat ik hem schrijf, hij zegt ben dan te veel met jou bezig, dus hij wil dat op papier staat, wat wel, wat niet..
Manouks gek he dat je soms dingen kan aanvoelen....ik denk dat je daar goed naar moet luisteren....is je vrouwelijk instinct en die klopt meestal. Het hoeft niks ergs te zijn, misschien is het idd je progesteron waarde en die is toch makkelijk te verhelpen of niet? Ja op mp staan zoveel dingen die over zijn van verbouwen dat je gek zou zijn om het in de winkel voor veel meer te kopen
Het kruidvatkussen vond ik niet groot genoeg degen e die ik voor heb is van formfix en die kosten al over de 60 nieuw en als ik voor 10 ene kan op de kop tikken van iemand waarbij de bv niet lukte mooi dan Dus snel gaan tenzij je naar BE wilt komen kijken Manouks ik vind het knap dat je actie hebt ondernomen en we duimen evenzeer door! x
De mama hier wel je moet dat rond je krijgen niet ? Heb al 1 van vorige keer met Moederdag gehad maar wil nog eentje hou die van in bed liever daar want onze kat kroop er altijd graag in of tegenaan en vind ik maar niks want die komt ook niet op de slaapkamers tenzij sneaky wegritsen en verstoppen
Maar toch niet helemaal om je rug heen? Zo gebruikte ik m niet.... Hier was het echt om je kindje op te leggen en die lig niet in je rug Denk het ook parel.
Geen idee parel ben daar geen expert in Lov neen niet achter de rug hoor weet ik wel Ben geen smalle dame dermee en heb wel wat stevigheid nodig. Je hebt ook zoveel keuze tegenwoordig.
Ik heb een bvkussen gekregen van een van de ouders op school. Lekker in de was gedaan en is dus prima bruikbaar Die vrouw is echt zo'n supermom met vijf kids en allemaal bv gegeven en daarnaast een studie en werken en de kids zijn ook nog eens superleuk. Ik kan bij haar altijd om raad en spullen, zei ze hihi.
@parel Ik ben daar helemaal niet in thuis in nubs. Je schoonouders moeten nog langskomen? Hopelijk beginnen ze niet over s-zus inderdaad. @lizzie Ik zit bij Ohra. Heb bij de eerste zwangerschap gelijk gecheckt en was goed verzekerd. Alle echo's worden bij mij vergoed. Nu heb ik bij een volgende zwangerschap ook nog recht op extra echo's vanuit het ziekenhuis. @Manouk Geen fijn gevoel meid. Hopelijk heb je snel uitsluitsel. Na 3 miskramen had ik ook wel zoiets van er moet iets mis zijn met mij. Ook dubbel hè...aan de ene kant hoop je misschien een verklaring te vinden die je kan oplossen en aan de andere kant wil je misschien liever dat er niets gevonden wordt. Hoe lang is je lf nu? @liefoe Wat jammer van het kaartje! @hier Ik ben al in spanning voor m'n ovu voor straks. Heb al een hele strategie Als ie straks alweer licht is, heb ik m'n eisprong vandaag en doen we morgenochtend meer voor de "leuk". Maar ik hoop (en verwacht) dat ie nog donker is en dat m'n eitje ergens in de loop van de ochtend bezorgd wordt. Dus dan morgenochtend ook nog echt een kans....Erg hè....Ik wou dat ik er gewoon ontspannen mee om kon gaan, maar dat lukt niet echt. @ika Fijn om dat verhaal van jouw man te lezen. Hopelijk pakt het bij VL ook zo uit.
Dido ik denk dat het helemaal normaal is hoor dat je er zo mee omgaat Iig niet te vroeg stoppen met sexen
Ze hebben niks gezegd over schoonzus, ze zijn net weg. Zijn maar even gebleven. Haha bouwjaar ik wilde zeggen, ja klopt vol baby... Maar is niet fijn als je, je niet lekker voelt
Oh ja zit niet meer lekker he Je hebt zo'n grote skippybal waar je op kan zitten die schijnbaar het beste zijn voor je rug... Fijn parel dat ze niks zeiden....best een vooruitgang