@Dido, ik denk dat het bij jouw vriend ook goed zal uitpakken. Je vriend klinkt als een heel verantwoordelijk persoon. Het zegt al genoeg dat hij zich al zo verantwoordelijk voelt voor zijn collega's. Maar nu is het tijd dat hij aan zichzelf denkt, want als je bijna ziek wordt van je werk dan is dat voor niemand goed. Tijdelijk een stap terug doen is dan wel moeilijk, maar hij zal zich vast bewijzen wat hij waard is.
@ Parel owh ze kunnen het dus wel ik sluit me ook aan bij de woorden van ika. Dido Ik hoop dat je vriend straks een zee van opluchting gaat voelen, als ie de stap een beetje heeft kunnen verwerken.
bouwjaar. Soms heb je van die dagen dat je zwangerschap je een beetje in de weg zit. Ik heb dat vooral bij slapen. (sliep altijd op mijn buik) Parel. Fijn dat ze er niks over zeggen. Misschien is de boodschap eindelijk duidelijk voor ze. Al denk ik wel dat ze het weer is zullen proberen. Denk aan jezelf, vriend en kleine meid. Dat is het belangrijkste!!! Dido. Blijft je man wel werken voor dat bedrijf maar dan een stapje terug of neemt hij helemaal ontslag? Hoop dat het rust zal brengen voor jullie allebij. Moet voor jou ook niet makkelijk zijn als je vriend zich niet goed voelt.
Hoi meiden, We hebben besloten om even niet zwanger proberen te worden Het doet me heel veel verdriet, ik kan de hele week al niet goed functioneren Het heeft echt met een geldkwestie te maken, niet omdat we niet willen, en dat doet me zo'n ontzettend veel pijn! Het is op dit moment zo moeilijk om werk binnen te halen voor ml dat het niet verstandig is........ Maar me hart en hoofd zitten niet op 1 lijn We kijken het nog even aan een paar maanden, of het beter gaat worden... Maar ml is natuurlijk al 41 dus ik ben er heel bang voor me droom los te moeten laten. Ik ben zo intens verdrietig..... Ik lees nog wel mee met jullie als het mag?
@losje Wat een moeilijke beslissing meid! Kan me zo voorstellen dat je er kapot van bent en dat hoofd en hart wat anders zeggen! Ik heb wel heel veel respect voor jullie besluit. Blijkt maar weer hoe sterk jullie als team zijn en samen besluiten nemen. Maar ik snap je verdriet zo goed. Enneh...je moet hier zelfs blijven meelezen en schrijven...je hoort ook gewoon bij de oempaloempa's. Dikke knuf! @ika Mooi verwoord! Thanks lieve meiden! Zo fijn dat ik m'n verhaal bij jullie kwijt kan. @lizzie Hij gaat totaal iets anders doen. Hij is opgeleid als ingenieur en gaat nu combifunctie doen verkoop en communicatie in de sportfietsenbranche.
Losje. Moet zo moeilijk zijn om dan te zeggen. WE kijken het even aan. Hopelijk wordt het beter en komt er als nog een 3de. Geniet nu vooral van je prachtige meiden. En je moet hier blijven komen. Als jij het ook aankunt natuurlijk. Lijkt me ook heel moeilijk... Dido. Oke. Ik wist niet dat hij al een nieuwe baan had Fijn dat hij iets heeft kunnen vinden. Zal rust brengen!
@Losje, ik sluit me bij de andere meiden aan. Het is een hele moeilijke beslissing, vooral als verstand en gevoel niet op één lijn liggen. En natuurlijk kun je blijven meekletsen, als dat niet te zwaar voor je is zoals Lizzie al zei. Je bent een ervaren mama en er zijn hier nieuwe aanstaande mama's die graag ook je raad willen Dikke knuffel. Ik heb ook veel respect voor jullie gezin. Hopelijk klaart de lucht snel en kunnen jullie je wens als nog achterna.
Losje, wat een moeilijke beslissing, tuurlijk mag je hier mee blijven lezen lieverd!! Dido, ook voor jou blijf maar lekker mee kletsen en je zegje doen schat... Dikke kus en knuffel voor jullie beide... Tja van mijn schoonouders sta ik altijd verstelt. Ene moment snappen ze en het andere moment niet...
Lov ja klopt! Dat gevoel had ik eigenlijk al na de tweede miskraam maar dat heb ik op een gegeven moment weggestopt omdat ik dacht dat ik naar een verklaring aan het zoeken was. Nu heb ik datzelfde gevoel nog steeds dus toch maar actie ondernomen. Als het idd met progesteron te maken heeft kan daar prima wat aan gedaan worden. Dido ik hoop voor je dat je testje strx twee vette strepen laat zien en dat jullie morgenochtend nog een keer goed jullie best kunnen doen! Het is inderdaad erg dubbel. Welke onderzoeken heb jij allemaal gehad? Mijn lf was afgelopen cyclus 9 dgn. Losjee Ahhh schat! Wat een moeilijke beslissing.. vind het heel erg rot voor jullie! Wel knap dat jullie dit besluit genomen hebben en ik hoop dat jullie over een paar maanden alsnog jullie wens kunnen vervullen. En tuuuuurlijk blijf je mee kletsen! Wij kunnen toch niet zonder je! Dikke knuf ♡ Ika mooi verwoord! Liefoe lief van je Bouwjaar vervelend dat je even je draai niet kunt vinden. Hopelijk snel weer over!
zo even bijgelezen losje ik vind het zo sneu voor je, sterkte de komende tijd.. neem je rust en tijd meid en wie weet de wonderen zijn de wereld nog niet uit. heerlijk dat het afgekoeld is, maar ik zag dat het vrijdag weer 32 werd pfff... dus nu maar even genieten van het afgekoelde.. ik mis de kids nu heel erg pff het liefst heb ik ze nu bij me om ze lekker te knuffelen en te zeggen dat ik van ze hou pff,haha hormonstertjes...pff ik ga om 19.30 ...spannend!! ben zenuwachtig maar heb ook een rust gevoel over me heen, ik hoop dat de zenuwen meer zakken,..zodat ik kan genieten ervan.
Dank jullie wel meiden, ja ik zal het best moeilijk hebbeb af en toe maar ik kan jullie niet missen hoor Liefoe doe mij er ook maar 1 met heeeeeel veel stroop en suiker
@toeter Veel succes en plezier! @eda Hopelijk jullie mooie kleintje weer lekker mogen bekijken! @liefoe Jam...jam....doe mij er ook maar één! @lizzie Wij hebben chromosoomonderzoek gedaan en ik heb bloedtesten gedaan voornamelijk om vitamines te checken en andere bloedwaarden, imuunziektes en stollingsafwijkingen. @hier Net testje gedaan. De sensitest lijkt al over de top heen, maar de clearblue was nog positief! Dus morgen nog een kansje
@lov Hij leek inderdaad wel wat vaag, maar Clearblue was niet te missen met de smiley. Dus ik was wel blij dat ik die ook nog heb gedaan.