Ieksss wat een foto heb ik nu in mijn handtekening Vorige was mooier Hier gaan de kanonnen weer af (woon in een fruitstreek en tarwe) dus het zal gaan boemen hier (zoals de jongste altijd zegt)
Ja, die foto is wel een beetje eng, Liefoe In navolging van jou gaan we hier ook pannenkoeken eten Manlief vroeg wat we eten en ik zei rijst. Daar had hij niet zo'n trek in dus zei ik dat we ook pannenkoeken kunnen eten. Net het beslag staan maken en manlief staat te bakken
Dat doet de mijne niet dan denk ik dat we afhaal kunnen gaan doen Ik heb zin in Chinees mmmm eens vragen wanneer we dat kunnen doen (afhaal).
Ohh pannekoeken lekker. Wij eten pizza, nou ja ikke. Vriendlief heeft kebab. Yummie. Mocht ik weer een keer hebben van mezelf.
@eten Hier staat er soto soep op het menu. VL is bijna thuis, dus straks even aandacht aan m'n mannetje besteden. Whish me luck voor morgenochtend meiden
@Losje, ik weet ff niet wat ik zeggen moet. Wat een moeilijke beslissing Ratio en emoties liggen wel vaker niet op 1 lijn maar dit is wel een hele lastige. Ik hoop dat t werk sneller dan verwacht aan trekt en dat je er toch nog voor kan gaan. En tuurlijk mag je bij blijven kletsen als je dat wilt.
Heb natuurlijk alles bij gelezen, maar jullie kletsen zo enorm veel dat ik niet alles meer weet! Ga mijn best doen Toetst, veel succes en plezier! Losje, meid wat moeilijk Logisch dat je hart en verstand 2 hele andere dingen zeggen. Ik hoop dat je man snel weer meer klussen krijgt en dat jullie misschien toch voor een derde gaan! Sterkte met de beslissing en dikke knuffel! Oh ja, als je het zelf aan kan MOET je zelfs blijven kletsen hier! Manouk, goed dat je de stap hebt gezet naar de huisarts Hopelijk krijg je bloedonderzoek en een doorverwijzing en wordt er niets gevonden (of liever nog, wel iets waar makkelijk iets aan gedaan kan worden) Lov, thanks voor de tip van het bv kussen! Ga daar ook eens naar kijken Parel, gelukkig hebben je schoonouders niks over je schoonzus gezegd Dido, wat dapper van je vriend dat hij de beslissing genomen heeft en het ook meteen doorgezet heeft! Hopelijk vindt hij straks zijn geluk in zijn nieuwe baan. Top ook van je eitje in aantocht Houding maakt inderdaad niet uit, het schiet er met voldoende snelheid in Liefoe, oh jammie! Ik lust ook wel een pannenkoek! Ika, fijn zo al die dingetjes verzamelen voor jullie kindje. Op marktplaats staan inderdaad vaak leuke dingen! Bouwjaar, angelsound inmiddels al binnen? Sorry voor degenen die ik nog vergeet. Hier weer gewerkt vandaag. Helaas weer flink last van hoofdpijn, maar de misselijkheid was wel te doen Had vandaag voor het eerst een positiebroek aan. Mijn man bracht me naar het station en toen ik weg liep van de auto af deed hij zijn raampje open en was keihard aan het lachen. Bleek dat ik een kaartje vergeten was te verwijderen van de kontzak
Lies, dat gebeurt de beste. Meisje in een ander topic vertelde bij prenatal een bikini te hebben gepast, maar topje zat niet fijn. Was ze vergeten het broekje uit te doen en kwam hier op de werk pas achter En tja schoonouders, zal maar zeggen dat ze ook oud worden. net 62 en 59 dus tja... Soms doen ze dingen dat ik denk, hmm beginnen al flink vergeetachtig te worden
Nope @lies whahah ik had bijna hetzelfde vanmorgen alleen kwam ik er nog net achter voor ik de deur uitging Zeg eda jij ahd toch een echo vandaag...Hoe laat eigenlijk? Reminder: meldplicht
hier ben ik dan: echo was goed, nog steeds een meid, doet het goed volgens gyn, juist onder gemiddelde, maar ja, ben zelf maar ook een kleintje hoofd is al naar beneden gericht en zou niet meer veranderen, dus normaal geen risico met stuitligging ze doet ook telkens nu een inw onderzoek en baarmoedermond is ook goed, dus geen risico om in het kort te vroeg te bevallen deze keer wel een mooi prentje, zijaanzicht van hoofdje, zal die dan ook morgen op zp zetten moet nu binnen 3 weken terug naar ha (zal 4 weken worden door werk vrees ik) en binnen 6 weken weer gyn we hadden wel meer dan een halfuur vertraging (maar had dat wel verwacht) en erna nog naar materniteit geweest om kamer te bespreken en erna wat boodschappen gedaan, daarom maar laat op zp geraakt vandaag! ik hoop dat jullie al leuk geklust hebben en morgen ook, dan wordt het weer spannend toekijken wat er binnen 2 weken gebeurd!!! ik zou ook niet veel twijfelen aan de ClearBlue fijn dat je vriend toch eindelijk een beslissing heeft genomen, zal toch voor rust zorgen in zijn hoofd wel lastig voor jou ook om hem altijd maar te moeten ondersteunen hé @manouk: eindelijk een heerlijke lange vakantie zeg! goed dat je voor je cyclus kijkt, anders blijf je toch maar met vragen achter @jaydee: wat een leuk vooruitzicht 2 weken in Z-F!!! ben stieken jaloers... we gaan toch ook voor een box = park ja, vandaag wat het heerlijk van temperatuur hé, zo'n weer mag het altijd zijn @lizzie: kan je niet helpen met verzekeringskwestie meid... @liefoe: balen van je geboortekaartjes! als je naar iedereen van ons 1tje stuurt, kom je vlug aan 100 toch? grapje!!! Dank u, krijg nu ook zin in pannekoeken... @losje: wel verdrietig zo'n beslissing moeten nemen omwille van een geldkwestie.. maar hopelijk is het echt wel maar tijdelijk en kunnen jullie vlug de draad weer op pakken tuurlijk ben je hier steeds welkom hé hier gaan we frietjes eten, man had daar zin in... @lies1988: haha grappig van je etiketje dat je vergeten had... @toeter: hopelijk was jouw controle ook allemaal goed! @parel: "oude" mensen krijgen soms rare hersenkronkels hoor, zie ik heel vaak op het werk en dan denk ik: zal ik ook zo vervelend worden als ik die ouderdom ben....
Ik vond het ook heel moeilijk om tegen jullie te zeggen, want tja dan is het zo definitief. .. Deze week me eisprong dus effe extra klote... Maar ik wil er wel zijn voor jullie. ...ik wil toch weten of je een jongen krijgt
Ik kan gewoon niet geloven dat jullie echt nu niet meer voor een kindje gaan Want wanneer is het dan wel de juiste tijd....oké misschien haalt hij straks opeens veel werk binnen. Raak je zwanger....ben je 5 maanden op weg, opeens geen werk meer. En dan? Snap je wat ik bedoel? Hoe heb je wel ooit zekerheid dan? Eda draait een kindje dan niet meer nu?
Fijn dat alles goed was, Eda! Dat vroeg ik me ook al af, Lov, met dat draaien. Een kindje kan bij deze termijn nog alle kanten op draaien. Later wordt dat moeilijker. Dan hebben ze mnder ruimte. Pas bij het indalen liggen ze vast, toch? Vaak hebben wel al een voorkeursligging.