Is via Amazon.de: Günstige Preise für Elektronik & Foto, Filme, Musik, Bücher, Games, Spielzeug & mehr, Liefoe. Er is nu een gigapakket billendoekjes onderweg Tja, met die poep valt het wel mee, qua wasbaar, want je doet er een soort doekje in die biologisch afbreekbaar is en zo de wc in kan. De dessins zijn echt wel superschattig. En ik lees weer hele goeie reviews over Goedkope Wasbare Luier en Dotty Bots. Die van Welcome to TotsBots Cloth Nappies | TotsBots zijn ook leuk, maasr stukken duurder. Ik ben en beetje huiverig, want het moet maar net iets zijn voor je kind. Misschien eens een klein pakketje bestellen om uit te proberen Kunnen we altijd nog beslissen.
Hihi Lov, dat had ik dus met de kleine van mijn vriendin. Die gebruikt die Totsbots. Die had een gigantisch spuitluier toen we aan het oppassen waren. Ik heb me verbaasd hoe goed die luier het hield. Maar ja het is een jongetje en ik weet niet hoe die dingen zich bij een meisje gedragen Bij jongens kun je zo'n bamboebooster voorin erin doen en bij meisjes meer achterin.
ja, dat gaat idd beter zijn om naar hun toegaan, eens zien wat kindje daar allemaal mogen uitsteken! lijkt me verschrikkelijk zo'n verwend nest! goede echo doet telkens deugd, ik geniet er meer en meer van, ook al kan ik ook niet zeggen dat het vertrouwen er 100% is hoor, idee van het kan nog mis gaan is niet volledig verdwenen, maar voorlopig gaat het goed en neem elke goed dag/week zoals het komt gyn zei: amai als jouw bevalling gaat zoals je zwangerschap zou dat wel goed zijn, tja, we zien dat nog wel, maak me daar ook nog niet druk in! @mgbk: je uitgerekende datum passeren is altijd een moeilijk moment lijkt me, en dan nog ongi worden knuffel en hopelijk vlug een beter gevoel...
hahaah ja die zijn erg he! Nou zal vast geen verschil zijn tussen jongen en meid.....iig goed om te weten dat ze het houden
jeetje....dat kan toch niet? Oke maandag wordt niks geleverd...maar dinsdag wel. Hebben ze geen email of telnm?
Ik was net bij de action en ik zag allemaal handige dingen voor jullie.. 96 pampers voor 16eu, en ze hadden van die veiligheidshaakjes voor keukenkastjes etc voor 90ct en ook veiligheids plaatjes voor stopcontacten voor 90ct. Er zaten in beide verpakkingen iets van 6 st geloof ik. Zag ook hoeslakentjes voor 1.80eu ofzo. Lag allemaal bij de babyspullen. Misschien heeft iemand er iets aan
Ah wat lief Manouk.heerlijk die afdelingen bekijken. Kijk ook graag nog by hema en hen m naar babykleertjes. Zó lief! Bouwjaar, dat duurt zeker lang. Belachelijk! Kan daar slecht tegen als ze afspraken niet nakomen. Bestel er dan ook niks meer. Eda wat fijn dak je wat vertrouwen durft te hebben. Hopen op een spoedige bevalling . Weet niet meer wie het vroeg, maar de hoofdpijn is niet te harden maar das voor mij niet nieuw. Ben ook misselijk, Duizelig, bah straks ff uurtje liggen als de monteur weg is. Oven bleef het lampje branden na de blikseminslag. Héél vreemd. Krijgen ook nieuwe stoppenkast, de aardlek doet het niet meer. Niet erg veilig.
Mgbk Het blijft voor mij ook een soort van gewoonte om altijd bij de babyspulletjes te gaan kijken. Dan kan ik lekker weg dromen.. haha Bedoel je dat je nu die hoofdpijn hebt? Er staat nl 9 maart voor je zin. Bah niet leuk, heb je er geen medicijnen voor? Rustig aan he?! Knuffel! Bouwjaar pff wat belachelijk van die angelsound.. duurt veelste lang! Kan je idd niet heen bellen? Ik heb dat ook een keer gedaan bij een bestelling die maar niet kwam, heb heel boos gedaan aan de telefoon en gezegd dat ik een klacht ging indienen. Ik kreeg toen een paar dagen nadat ik het pakketje had gekregen een kortingsbon van 10eu thuis gestuurd
@Manouk, goed idee! De action zit hier vlakbij. Hoeslakentjes zijn altijd handig volgens mij @Bouwjaar, dat is niet echt service als het zo lang duurt Misschien hadden ze hem toch niet op voorraad? Ik heb in navolging van Jaydee ook even mijn ontwerp voor het geboortekaartje in mijn privé-album gezet. Niet echt heel duidelijke foto's, want kan geen printscreen maken op de laptop, dus het is een foto van een (storend) beeldscherm. Als ik een proefdruk laat maken dan kijkt er ook nog een ontwerper naar die eventueel iets voor je aanpast.
@manouk haha ik weetd at de action dingen hebben Ze hebben ook van die geparfurmeerde luiserzakjes Die stopcontact dingen gezien maar dan kun je t hele stopcontact niet meer gebruiken, ik wil dan die draai dingen (gezien bij bol) Verder lakentjes niet gezien, ga nog eens kijken @lov Ik dacht handig ik laat m naar een kialapunt bezorgen want ik ben toch overdag nooit thuis. Kost nog 1 euro extra aan verzendkosten zag ik later en ook dat t dan meestal 2 werkdagen zou duren. Vrijdag nog gebeld of ze het alsnog naar mijn huis konden sturen omdat ik dan hoopte m zaterdag nog binnen te hebben. Bedrijf geeft aan voor 16.00 besteld is dezelfde dag nog verstuurd. Zijn collega zou het nog laten weten. Nooit meer iets gehoord. Nou zag ik vandaag weer dat er stond 2-4 werkdagen. Maar ik ahd gehoopt t vandaag op te kunnen halen Zal je zien dat t pas vrijdag wordt. Nou dan ga ik nog ff uit mn dak bij dat bedrijf. Had ik m maar ergens anders besteld, ik heb me gewoon laten verleiden door dat ze dezelfde dag versturen als je voor 16.00 bestelde
Dido. Hoop dat je over 2 weken een mooie test hebt. Ik ga heel hard voor je duimen! Sterkte met wachten. Ik kom graag een filmpje kijken op het wachtbankje! gezellig!! mgbk. Balen dat je ongi bent geworden, en ook al wist je het toch wel, dan is het nog steeds niet leuk. Volgende ronde is jullie ronde!! Ik ga ook voor jou duimen! Ika. Toch een twijfel. Ik denk dat je gewoon moet doen waar jullie je goed bij voelen. En niet alleen naar de centjes kijken. Hier. mag ik ff klagen. Pffffffffffffff. Ik wil me al het hele weekend aanmelden bij ww/uwv en die site ligt er gewoon steeds uit. Nu nog steeds. Ik wil het gewoon afgehandeld hebben en er klaar mee zijn. Ben wel helemaal happy met het weer. Ik was hier zo aan toe.
Je hebt gelijk, Lizzie. Ik laat me ook behoorlijk verleiden door die leuke printjes. Maar goed, ik zal ook zwemluiers nodig hebben, want ik wil ook gaan babyzwemmen Balen van die website die eruit ligt Dat hadden we vorig jaar met de site voor mijn jaaropgave. Die lag er steeds uit en we hadden het strookje nodig voor de financieringsmaatschappij van onze auto.... grrrr.
Heerlijk hè Manouk. Dat weg dromen. Voor pret noemen we dat. Ja ik heb nu hoofdpijn. Loop al jaren in ziekenhuis. Alle soorten en maten medicatie al gebruikt. Alternatieve dingen, acufunctuur, tandarts, ander eten, sporten, alle gekkigheid geprobeerd. Tis zal toch wat de arts zei ermee leren leven en het mwent dus tja weinig aan te doen. Lizzie ik zag net op journaal dat die site er al vier dagen uit ligt. Mn ma had er ook last van. Zucht! Hoe voel je je verder?
Jeps. Ook al. Chiropractor, iemand heeft zelfs kaarten gelegd of weet ik het hoe het heet. Haha ook niet geholpen helaas. Zelfs speciaal water uit zon bedevaartsoord kwam ze mee. Haha. Nou bedankt, maar nee...