De Oempaloempa's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liefoe, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mgbk

mgbk Niet meer actief

Truste dames.
    Moet morgen met mn schoonzus bijstand aanvragen en dingen regelen en daarna late dienst.ben er morgen dus niet. Knuffel voor iedereen!

2. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Truste mgbk!
    Succes morgen met je schoonzus en werkse.
    Hoop dat je hoofdpijn inmiddels over is. Ik kreeg juist ineens migraine toen ik met de pil gestopt was. Wist niet wat me overkwam, zo erg. Zelfs een paar dagen bij mn ouders in huis geweest zodat ik niet alleen was. Viel zelfs een paar keer flauw etc. Heeft twee maanden geduurd en toen nooit meer last van gehad. Was dus puur een hormoon kwestie door het stoppen met de ac.
    Vreselijk als jij dit dagelijks moet doormaken. En wat kl*te dat niks helpt. Knuff en slaap lekker!

3. mgbk

mgbk Niet meer actief

De heftigheid verschilt gelukkig per dag. Maar idd vaak hoor je dat het met hormonen te maken heeft. Wat zul je geschrokken zijn!
    Wanneer ga je ook alweer naar de ha?maandag? Truste x

4. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Dinsdag naar de huisarts.. gelijk om 8 uur.
    Ben benieuwd, geen idee wat ik kan verwachten en wat er gaat gebeuren.
    Hoe gaat het tussen jou en je man? De sfeer weer wat beter? X

5. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @ika Pittig voor je paps! Zal ook niet makkelijk zijn geweest met kleine kids. Gelukkig dat jij er niet zo'n last van hebt. Misschien maakt dat de kans dat je dochter er last van krijgt ook kleiner?

@mgbk Werkse en succes met je schoonzus. Knap dat je er zowel voor je broer als voor haar bent. Denk je ook wel een beetje aan jezelf?

@manouk Jeetje, gelukkig dat het daarna ophield! Met de zwangerschap ook geen last meer van gehad met hormoonschommelingen? Vooral bij de eerste zwangerschap had ik er veel last van.

@hier Eitje is duidelijk geweest :-D Vandaag ook hoge temperatuur. Wie spoelt de tijd even door ;) Gelukkig leuke dingen in het vooruitzicht. Dit weekend onze tuin aanleggen en met vrienden op stap en volgend weekend heb ik m'n nichtje van 5 een paar nachtjes te logeren.

6. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Manouk ik ben benieuwd wat er uit komt bij de ha!
    Mgbk succes met je schoonzus en werkse....hoop dat je snel weer kan knallen en dat het raak is!
    Dido gelukkig heb je wat omhanden dit weekend en het weekend erna.

Ik heb toen ik 16/17 was ook verschrikkelijk last van migraine gehad, ik trok me haren uit me hoofd zo'n pijn...
    Ml was toen de tijd heel bezorgd en bleef wel eens wakker om te kijken of het wel goed ging, eigenlijk is het in een keer weggegaan en niet meer terug gekomen.

7. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @bouwjaar al iets gehoord?

@lizzie Ik las dat de site het weer doet! Hopelijk lukt het nu wel!

@losje Jij ook al...je hoort het toch best vaak. Fijn die vrouwen hormoontjes...

8. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @liefoe nou lekker actie van die FB dames

@mgbk hoe gaat t vandaag beter/gelijk/slechter?
    Hormonen zijn nodig, maar het zijn wel monster dingen eigenlijk

@dido nope eind vd middag maar eens bellen als ik nog steeds niks gehoord heb. Doe mij m'n geld maar terug

9. mgbk

mgbk Niet meer actief

#4349 mgbk, 31 jul 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 jul 2013
    Nou Dido wachten maar! Hopelijk gaan de dagen snel voorbij.
    Bouwjaar ben benieuwd wat ze te zeggen hebben.
    Losje jij ook al. Hoe voel je je nu aapje? Wel hier by ons blijven hoor, ik kan je niet missen! Je keuken wordt mooi.

Hier, gisteren weer begonnen met roken. Slecht slecht.snel weer stoppen.ml en ik? Gaat weer wat beter. Hij praat thuis meer over zn werk zodat hij de stress kwijt is en er beter bij loopt. Hij heeft het er ook moeilijk mee dat ik nog steeds niet zwanger ben en had zich ook bedacht dat ik nu eigenlijk op het laatst zou lopen. Het is een schatje. En ik probeer minder te b*tchen als ik verdrietig of boos ben. Haha. Beide dingen werken wel. Hoofdpijn is beter te houden dan gisteren.
    Fijne dag meiden!x

10. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Nee ik blijf bij jullie want ik kan jullie ook nog echt niet.missen.
    Ja gaat redelijk, ik ben nu 2, 6 afgevallen dus hwt werkt wel dat gezond eten...
    Maar tja ik moet er natuurlijk elke dag aan denken, dus ik moet me een beetje bezig houden.
    Gelukkig gaat het met ml en jou beter, ik merk dat ik nu ook veel minder bitchie doe.....want de sfeer hier was ook af en toe om te snijden.
    Roken tja die slechte gewoonte ken ik....

Komt allemaal goed hoor aapje....♥

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hey meiden.....

Mgbk en losje knuffel hoor!! En snel stoppen met roken hoor....;)

Hier heb ik altijd meer last van mijn eczeem.....ook door hormonen. Stomme dingen! Ik heb het vooral heel erg op mijn handen en dat is soms minder fijn ivm de hand geven aan mensen.
    Nu in de zwschap is het vervelend omdat ik geen zalf mag gebruiken....alleen als het echt echt nodig is en danser lichtste variant. Maar dat doe ik liever niet.

Helaas hebben de meiden het ook van mij. Maar liever eczeem dan astma want dat is ook familie van ;)

Vandaag gaan de kindjes naar opa en oma en ze gaan daar slapen!
    Wij gaan lekker mosselen eten vanavond hmmmmmm..... En morgen eens lekker uitslapen hahahaha.
    Vandaag nog even kijken naar gordijnen voor in de woonkamer. Ik wil graag inbetweens ... We hebben nu paneelgordijnen maar dat is helemaal niks.

Ook nog boodschappen doen.....en even een nieuw pak van die tegels wat we haddn gekocht bijkopen....

Dus genoeg te doen hahahaha...ja als je de kids niet hebt is dat allemaal veel handiger om te doen :D

12. mgbk

mgbk Niet meer actief

Ow Lov das idd ook niet fijn!zeker als je er niks voor mag smeren! Wel lekker dat jullie even twee dagen voor jullie zelf hebben. Geniet er samen van.
    En dat roken? Ik was gestopt, zeker omdat ik niet wil dat het roken gezien kan worden als oorzaak voor de mks of het niet zwanger raken. Maar gisteren werd ik zo overspoeld door emoties dat ik stom ben geweest. Denk dat ik het pakje vanavond weg gooi.
    En losje dubbel respect voor jou. Verbouwen, de spanning rondom wel of niet zwanger worden, afvallen. Pfft. Erg knap!

13. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Lov, drukke planning dus, maar wel leuk! Lijkt me fijn als je meiden af en toe uit logeren gaan, even tijd voor je vriend en jou:)
    Geniet ervan;)
    Vervelend trouwens van je eczeem, ook dat je dochters dat hebben.

Mgbk, lijkt mij ook vreselijk om elke dag hoofdpijn te hebben:( Nu ik zwanger ben heb ik er ook elke dag last van en ik merk dat ik er wel iets minder goed door functioneer. Ennuh, stoppen met roken hoor, foei;) Ben blij dat het beter tussen jou en je man gaat!

Losje, fijn dat jullie keuken af is:D Ik zag op facebook dat het erg mooi is geworden voor zover het toen af was:)
    Hoe is het nu met je? Oh ik zie dat je dat al geschreven hebt. Echt goed dat je al zo afgevallen bent!

Dido, oh die vervelende tijd altijd tussen je eisprong en NOD... Hopelijk vliegt de tijd voor je!

Manouk, vervelend om een tijd migraine gehad te hebben! Ik heb het ongeveer een jaar gehad toen ik 14 was ofzo. Echt vreselijk. Het begon met zwarte vlekken voor mijn ogen, daarna gigantische hoofdpijn en vervolgens overgeven van de pijn en misselijkheid. Gelukkig heb ik dat daarna ook nooit merer gehad.

Ika, wat vreselijk voor je vader:( Als het je in je werk belemmert en gewoon in het dagelijks leven, dan is het wel echt heel erg.

Bouwjaar, wat stom dat je nog niks gehoord hebt!

Liefoe, raar van die dames op FB;) Ga je vandaag nog iets leuks doen?

Ik heb vandaag helaas weer een slechte dag. Ben wel gewoon op mijn werk, maar heb vandaag weer enorm hoofdpijn. Ben vannacht naar beneden gegaan om paracetamol te slikken, maar vanochtend was het nog niet over. Ik ben vandaag ook weer lekker misselijk (gelukkig kon ik mijn ontbijt binnen houden) en mijn buik rommelt.
    Nog 30 dagen tot de 20 weken echo, ben aan het aftellen!

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @mgbk sterkte ik hoop dat je verleiding kan weer staan. Stoppen is niet alleen beter voor de kinderwens, maar eigenlijk voor alles. Op zoek naar een andere uitlaatklep/relax-moment?

@lov geniet van je kinderloze tijd ;)

@losje goed bezig met gezond eten! Ga zo door.

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mgbk snap dat het moeilijk is maar roken neemt je stress uiteindelijk helemaal niet weg.... Weggooien die handel!

Lies niet normaal hoe vaak jij hoofdpijn hebt....lijkt me vreselijk ... Zou het toch eens aankaarten bij je vk, kan het niet van een spier zijn in je rug..?

Ja even lekker voor onszelf....hoe lang ze bij opa en oma blijven weet ik niet want oma kan nog wel eens zeuren en ze al om 11 uur terugbrengen....

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    GVDdeGVD

Ik had bij kiala.nl al gezien dat je kon klikken bij volg een pakket. Ik dacht he laat ik een kijken
    Ik bedrijfnaam (dat niet gelijk is aan thuistesters) invoeren en bestelnummer.

Geschiedenis van uw pakket
    30-07-2013 14:08
    U kunt uw pakket afhalen op het Kiala Punt

Ik had m gewoon gisteravond op kunnen halen :x
    Geen bericht gehad wat een flutsite. Er gaat zo een pissige email heen.

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jonge jonge.....wat een slecht bedrijf!

18. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Lov fijne dag en geniet even van de rust voor zolang het duurt!
    Bouwjaar jeetje wat een rotbedrijf!
    Mgbk tja normaal ben ik een stresseter, ga ik lekker op de bank met een zak chips en een pak koek, maar ja dan zit ik ook niet lekker in me vel....nu zit ik (voor zover het kan) beter in me velletje!
    Lies pffff das niet fijn meis, sterkte vandaag...
    En ja de keuken word super, nu is ie aan het voegen en dan alleen nog een beetje witten en de houten luxaflex ophangen! (Foto's volgen)

19. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Go go bouwjaar , zie je al dat kialamens bestormen :D

Losje, nee niet roken !! ;)

Lov, :( van je exzeem hier ook last van de couperose denken de mensen die is slecht verzorgd maar je kunt nu niks doen e...

Mijn vriendin waar de kids naartoe gingen tijdens de therapie van de oudste heeft afgebeld haar man is vannacht met haar op spoed geraakt weer een niercrisis , die man doet op een jaar altijd tot 10 crisisen ( stenen ).
    Kan zij niets aandoen maar ja hij vertikt het om te diëten of af te vallen , erg overgewicht en ja slechte eetgewoonten.

Neem ik ze maar mee, heb autootjes en tekengerei bij en ik hoop dat er geen lomp volk zit want ML had een leuk verhaal te vertellen na thuiskomen van zoon zijn therapie.
    Was een dame met 3 kids, de oudste ging voor haar therapie en dan had ze nog een twin van 7 maanden en liep zwanger rond was mij x2 en de twin kroop door de zaal , sloegen een blik cola om bij iemand onder de stoel en wie kon het opruimen?
    De dame die op de stoel zat , die moeder vertikte het om haar kids ff terug in de buggy te zetten en de nest op te ruimen want die op de stoel had een zwaar ass kindje en die was aan't flippen als haar moeder aanstalten maakte om doekjes te gaan halen om het op te vegen.
    Geen sorry niks of ik zal andere drank kopen neen , zo marginaal volk !

Fb is opgeklaard iemand anders van de beheer heeft ingegrepen was ook zeer onvolwassen als ik zou zeggen wat ze allemaal zeiden dan zou je zelf ook stoom aflaten
    ;)

20. mgbk

mgbk Niet meer actief

Ow lies wat vervelend dat je je nog steeds zo voelt! Ik zou ook s kijken of het geen spierspannings hoofdpijn is. Even naar fysio of chiropr kan soms wonderen doen.
    En ja ja ja ik weet het. Het helpt niks dat roken. En hoe slecht het is. En ja ik was tijden gestopt. Komt goed dat stoppen. Ik gooi het idd zo weg. Het schiet niks op. Maar ff die piek weg...ik baal er zelf van dat ik toch weer heb toegegeven aan die stomme verslaving.

Deel Deze Pagina