Ohh dat moet wel lukken maar je woont zo ver weg. Ik ben een saai persoon denk ik. Ik heb niet echt hobby's. Tja lezen en filmpje kijken enzo. Ik wandelde ook heel veel maar loop nu al 1,5 tot 2 uur met Bullit. Dus dat vind ik wel genoeg. Ik denk dat de kleine mijn nieuwe hobby zal zijn. De voorbereiding kan ik nu mooi op mijn gemakje doen.
Manouks veel plezier vandaag! Lizzie de rennies liggen op mijn nachtkastje helaas... binnenkort maar het drankje halen. Baal dan dat ik veel dingen minder moet gaan eten, alle lekkere dingen met lekkere smaak dus. Ika zelf nog nooit eens geprobeerd te voelen hoe je kindje ligt? Dido altijd leuk nieuwe dingen! Hoe is he met je vriend / man? Hier net terug....gordijnen was niks. Tegelzaak ... Jeetje niemand kwam om eens te vragen of we geholpen konden worden...kan ik zo irritant vinden dan he. Maar goed we wilden maar een pak extra en die hadden ze niet eens moest besteld worden. Volgende week weer terug rijden....aaaaaahhh. Is niet heel erg in de buurt dus. Wel leuke ideeën opgedaan voor de badkamer. Zit hier op de bank met de iPad en het is zo lekker rustig in huis hahahaha. Morgen alweer 12 weken zwanger! Jeeeeee! Volgende week de echo! Ga eens vragen of ze niet tussen de beentjes wilt kijken hihihi
* Boeken lezen (romans, zwangerschapsboeken, babyboeken) * Stad en land af om babyspullen te vergaren * Als je 2e hand spullen koopt: deze opknappen * Naaicursus nemen en zelf lakentjes ed maken * Website bouwen en je diensten online aanbieden (voor mensen zoals Lov die een mickey mouse taart willen ) * Stomme dingen: vriezer ontdooien, kleding kast opruimen, administratie in orde (of is t al?), verzekeringen opnieuw bekijken * Talencursus doen
@Lov, ik had zelf al wel geprobeerd om te voelen hoe de kleine ligt. En ik dacht ook steeds het ruggetje en zo te voelen. Maar ja het is de eerste, dus niet zoveel verstand ervan. De vk bevestigde echter al mijn vermoedens Het klopte helemaal.
Bouwjaar. Dat is allrmaal voor over 2 weken. administratie is hier altijd wel in orde. Maar de vriezer die mag wel weer een keer. En de kledingkast staat al op het lijstje. Vooral mijn kant is erg. Hahaha *bloos*bloos* Ika. Fijn dat je zelf ook weet dat ze ligt zoals je denkt. Mocht ze toch draaien voel je dat misschien ook. Lov. Veel plezier met de serie.
Hier me hele wasmand LEEG!!! Helaas toen de laatste was buiten hing ging het regenen...pffff zo dubbel hè moet je het er weer af halen en binnenhangen....daar kan ik beat geïrriteerd van worden. Hahahahaha maar als ik de nieuwe en oude foto van me keuken zie word ik wel weer vrolijk..op naar het volgende project DE BADKAMER! Hij gaat weer even alles bij elkaar verzamelen via z'n werk...zo hebben we voor de keuken in totaal NIETS betaald. O ja alleen voeg voor de tegels!
Ika kun je ook eens aan je vk vragen of ze het je wilt laten voelen heb ik ook ooit eens gehad.....is mooi! Losje kijk dat is nog eens fijn! Maar hoe komt hij dan aan die spullen?
Die keuken kwam uit een kantoorpand, die moest gesloopt en weggegooid, maar hij heb hem gedemonteerd en meegenomen. En tegels van een kennis gekregen, die deed er niets meer mee. Me rolgordijnen zouden ook weggegooid worden, ze zijn zo goed als nieuw dus heb hij ze meegenomen. Mensen kopen een pand en willen het verbouwd hebben en dan moet alles weg! Zonde toch?! Verf en gips heb ie altijd wel over van een klus.
Ik ga zo proberen terug te lezen. Ben druk met werk zoeken voor manlief, samen met hem natuurlijk en dingen regelen En verder naar de VK geweest vanmorgen. En alles is goed. Kindje ligt alleen al heel hoog dus ze kon het hartje niet vinden. Ik al als de dood want dit was met I toen ook. Ze zegt maar je buik voelt naar boven al best hard aan en ook mijn buik groeit op eens naar boven ipv naar voren, het is geen laag buikje meer. Zal zo foto in mijn album zetten. Dus zij op 5 tot 7 cm van mijn navel zoeken en ja hoor kleintjes rikketik te horen. Wel moet ik week 27 wederom bloedprikken, want mijn bloedgroep is B negatief en als ik antistoffen aan maak moet ik met week 30 en na bevalling een spuit hebben. En ik ben 2 dagen vooruit gezet dus nu 14w5d (exact de dag dat bij I fout ging)
Gaaf losje-altijd goed gratis spul. Van die was is idd balen.en dan twee minuten later zeker droog buiten. Grrr Lov veel plezier met de rust in huis. Ika fijn dat alert goed was. Lizzie ik kan ook slecht thuis zitten maar uiteindelijk verzint je van alles en blijk je tijd te kort te hebben. En dan is de kleine er en heb je genoeg te doen- Zit op mn werk. Snik heet, een zeurende zieke collega die thuis blijft omdat ze te moe is. Pardon? En wij werken ons te pletter vanwege de vakanties. Geen motivatie en zin meer en moet nog zes dagen werken.
Vanmorgen met schoonzus bijstand aangevraagd. Gelukkig hebben we ontheffing voor sollicitatieplicht kunnen regelen zodat ze tot de kleinste naar school gaat by dr kindjes kan blijven. Daarna tapijt uitgezocht met ml voor de trap zodat de hele onderverdieping eindelijk af is. Heerlijk.
@parel owh wat zal je een schrik hebben gehad. Gelukkig alsnog gevonden. Je zegt verzet, maar de datum stond toch al wel vast? Wel een aparte moment zo ivm termijn I. @mgbk sterkte op je werk. En als t vandaag al warm is dan voorzie ik niet veel goeds voor morgen en overmorgen.. Hopelijk houd je t vol
Ohh parel. Wat schrikken. Gelukkig hebben ze het hartje gevonden. Fijn dat alles toch goed is. Mgbk. Wat moe?? Dat is geen excuus om niet te gaan werken. Pfffff.. Succes met de rest van de dagen. Fijn dat je schoonzus bij de kleintjes kan blijven tot ze naar school gaan. Moet een opluchtig voor haar zijn.
Losje oh ja dat is fijn! Idd wat gooien mensen soms weg he... Parel oh jee schrikken!!! Maar alles is gewoon idd meid!
@parel Fijn dat alles goed is! Ook nog eens extra mooi nieuws op zo'n beladen termijn. Komt helemaal goed met dat pareltje van jullie. @ika En bij jou ook alles goed. Fijn meis! @bouwjaar ben heel benieuwd naar je ervaring met angelsound. @lov Bijna 12 weken alweer! Gaat snel. Je hoeft alleen maar op mijn voorspellingenlijstje te kijken...scheelt je weer wachten op de echo @losje Jullie keuken is ook super mooi geworden! Wat zijn de plannen met de badkamer? Zaterdag wordt er gras en een vlonder aangelegd. En dan nog verder aankleden. Echte tuiniers als wij zijn hebben we alleen waarschijnlijk nu al onze bet aangeschafte lavendel vermoord....die moet je blijkbaar juist niet in bemeste tuinaarde zetten @mgbk En jij lekker extra hard werken met je hoofdpijn...daar ben je mooi klaar mee...Fijn dat je schoonzus geen sollicitatieplicht heeft. @lizzie Met die tips van bouwjaar hoef jij je niet te vervelen Met VL gaat het langzaam beter. Gister een vrij ontspannen avond met elkaar gehad. Vrijdag heeft ie weer coaching. Volgens mij worstelt hij er nog wel mee of hij nu echt de goede keuze heeft gemaakt. Vooral omdat hij daarin ook goedkeuring van z'n paps zoekt en die staat er een beetje dubbel in. Maar ik zie m langzaam wat meer ontspannen.
Fijn dat het toch al beter gaat dido....komt vanzelf, wel allemaal. Als hij zich dalijk beter gaat voelen Idd alweer 12 weken..... Dat van de lavendel wist ik ook niet hoor!
Joehoe danst voor Lov ! Dido tja het zal nog ff een tijd moeilijk voor hem blijven. Wat zegt zn pa ervan dan!dat ie voor carriere moest gaan? Sterkte voor jullie. Hopelijk wordt de tuin mooi!zonder teveel dooie planten. Whaha had zo mijn verhaal kunnen zijn. Manouk hoe gaat het oppassen? Alweer op bericht 4400 en nóg niet zwanger. Pfft. Weinig vruchtbare grond hier denk ik. Grrr.