De Oempaloempa's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liefoe, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Manouks wilde het ook niet bagatelliseren ;) maar bedoelde alleen dat het geen harde verwijten waren.
    Zo moet die van mij hier centes verdienen...verbouwen...helpen met de meide....ook aan mij denken ivm de zwschap ... Trouwen...enz enz...soms vindt ik echt dat die arme kerel te veel moet en dat ik gewoon moet blij zijn met wat we hebben nu.

Nimme ja oké maar als je rond de 18 weken zit komt je bm bij iedereen toch wel vrij hoog al ;)

Meiden die wel of niet komen.....ja weet je als je zo weinig mee kletst dan zit je er ook niet meer in zeg maar. Ik snap wel dat joy zich afmeldt. Om nu alleen soms even te komen vertellen hoe het gaat is ook jammer....vindt het juist tof dat we allemaal met elkaar meeleven en niet alleen over zichzelf komen vertellen toch?

Idd de meisjes zijn terug :D we hebben al lekker gezwommen en kijken nu oude tekenfilms van vroeger zo leuk!

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lies balen dat je nog spuugt....ik heb daar geen last van gelukkig...

Parel ik ben eens benieuwd hoe het gaat aflopen allemaal

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    you got a point

(dus minimaal 2x per week posten en anders wegwezen :D;):p)

4. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Eda, dat kan heel goed. Het ene kindje is veel rustiger in de buik dan de ander. Het zoontje van mijn vriendin was ook heel rustig. Zij zegt ook dat ze haar buik nooit zo heeft zien springen als de mijne. Ik zal alvast een wiebelkussen regelen van mijn werk :D

@MamavDJ, ik zit alweer in de vierde vakantieweek. Over twee weken begint de school weer. De laatste week ben ik meestal wel dagelijks op school i.v.m. de voorbereidingen. Dat is dit jaar wel anders. Ik zal wel komen, maar niet dagelijks. Op de laatste vakantiedag hebben we altijd een vergadering en in de avond een bbq met het team.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahah nieuwe regel:p

Trouwens het topic gelezen waarvan een vrouw niet weet wie de vader van haar ongeboren kind is...ze heeft sex gehad met een ex en op dezelfde dag met haar partner.
    Tja nu weet ze dus niet van wie het kind is...en het meest bizarre is dat veel vrouwen roepen...niet vertellen hoor aan je vriend...wat heeft het voor een zin:$

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier was de eerste trouwens een rustig kind in de buik...ze draaide meer wat rond en dat was het. Voelde haar met 17-18 weken dus.

De tweede was actief en schopte veel en haar voelde ik eerder....dus misschien is daar idd wel verschil in

7. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    O dan kan ik wel wat rustiger aan doen:D

8. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Lov ik was vergeten voor je te dansen:)

Dus bij deze: *dans*dans*dans*dans*dans*dans*dans*dans*dans*dans*dans*dans*dans*dans*

(Weer wat calorieën verbrand:D)

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahahah thx lieverd!

10. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Even ego bericht.

Krijg net te horen dat een collega eind dit jaar papa wordt. Gun het hem erg, maar weer zo confronterend. Er is er net 1 papa geworden, in oktober is een collega uitgerekend en in december krijgen dus 2 kindjes. We zijn maar met z'n 10en. Dus groot deel van het team wordt op korte termijn ouder. Heel leuk voor hen, maar niet fijn om telkens op de werkvloer met andermans geluk geconfronteerd te worden terwijl het bij mij nog niet wil lukken :(

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Is ook niet leuk voor jou dido......:( ook behoorlijk oneerlijk

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    NEEEE :$

@lov ik zag t topic toen er nog helemaal niet was gereageerd. Ik heb t maar weer stilletjes verlaten.
    Eerlijk gezegd denk ik dat a de kans klein is dat t van de ex is. Maar come on, als je een partner hebt en ook nog een kinderwens, dan ga je toch niet met je ex liggen krikken. Sorry ik doe heus domme dingen maar zoiets stupide zou echt niet doen. Consequenties accepteren.

@dido owh dat is altijd ff pokkenieuws (voor jezelf dan).
    Bij mij op mn werk is het echt verschrikkelijk. Geloof dat er op dit moment 13 collega's zwanger zijn dan wel met verlof zijn. Ben eerlijk gezegd wel bij dat ik daar nu ook bij hoor, wat het is behoorlijk confronterend. Nog een beetje mazzel als t mannelijke collega's zijn, dan hoef je niet tegen die bolle buiken aan te kijken.
    Ik blijf duimen dat je met een paar maanden ook op je werk kan vertellen dat je mama wordt. Knuff

13. mgbk

mgbk Niet meer actief

Nee Dido dat valt zeker niet mee er van zo dichtbij mee om de oren gesmeten te worden. Ach meis toch, kon ik maar toveren!

Manouk hoop dat jullie goed gesprek hebben.

Eda denk om jezelf! Je denkt niet slecht hoor ik dacht exact hetzelfde.

Losje werk ze in de hitte. Knuffel voor jou aapje. Prachtige dansende kont zag ik voorbij komen! Shake that assss!

Mamadj fijne vakantie

Bouwjaar nog niet gesmolten?

Lief Haha jouw plaatje

Lov fijn dat de meiden thuis zijn. Ik heb dat topic gelezen. Te bizar die reacties. Ik reageer niet eens. Wie domme dingen doet moet op de blaren zitten.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat denk ik ook dat die kans klein is ...mar die kans is er wel...

En dat je soms vreemd kan gaan, tja ik zou dat niet kunnen denk ik maar idd dan moet je ook op de blaren gaan zitten.
    Maar waar ik gewoon versteld van sta is dat vele vinden....hou gewoon je mond dicht tegen je man, die weet toch van niks.

15. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Tja dat soort topics. Ik blijf ze altijd lastig vinden. Veelal krijgt de TS een lading commentaar over zich heen die niks met de vraagstelling te maken heeft. Ik reageer er ook liever niet op. Soms gaan de opmerkingen ook erg ver. Tuurlijk, dom dom dom, maar er valt niet veel aan te veranderen. Dat moeten die mensen met elkaar maar uitzoeken. Daar hebben wij geen deel aan ;)

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    rustig achter pc met fan aan.
    Jij al klotsende oksels?

In de woonkamer is t nog acceptabel (zie onder), in werkkamer boven wel warmer

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Tja Ika dan denk ik...zet het niet op een forum...zeker ga je je mening geven als iemand begint te roepen het gewoon maar niet te vertellen...

18. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Dat snap ik, zeker als mensen zeggen dat je het je man niet moet vertellen. Misschien moeten dat soort topics ook maar beter gesloten worden. Het aard altijd in iets naars onder de mensen.
    Zo was er laatst ook zo'n vraag van iemand die seks had gehad met een scharrel, terwijl ze ook zwanger probeerde te worden met haar vriend. Ze vroeg hoe dat zat met een vaderschapstest voordat het kindje geboren wordt. Dat hele topic ging eigenlijk alleen maar over hoe dom iedereen het vind.... Tja op een gegeven moment denk ik ook 'we weten het nu wel'.

19. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Dido jeetje dat is zeker niet leuk en erg confronterend:(
    Ik hoop dat je een eitje aan het broeden bent die bevrucht is meis♥

Mgbk hahahahaha wel met me steeds gezondere ass....

Ik heb een blender gekocht voor fruitschakes, nou wil ik ook groente erdoorheen doen maar niet dat het een echte groenteschake word, het moet nog wel naar fruit smaken zeg maar:p
    Weten jullie goede combo's?
    Dan probeer ik ze wel uit:p

20. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Dido, dat is wel heel confronterend. Hopelijk mag je snel aansluiten om zelf zulk nieuws te vertellen. Dikke knuf.

@qua smoothies en shakes, ik vind de combi banaan en kiwi altijd lekker. Ik heb nog geen ervaring met groente en fruit shakes. Ik vind tomatensap met bleekselderij altijd wel lekker.

Deel Deze Pagina