Dido, niet leuk voor jou... hopelijk kan jij ook snel goed nieuws brengen! Vanochtend op het KDV werd tegen mij gezegd, je zou nu maar met een dikke buik moeten lopen... (tja het had niet veel gescheeld of ik liep er zo bij of ik was net bevallen) Maar goed, dat weten zij niet. Ook al ben ik weer zwanger, dat steekt dan toch even. Losje, gezond bezig! Knap hoor! Ben niet zo van de shakes, dus kan niet adviseren! Topics, ik lees het niet eens, ben al druk genoeg met m'n twee clubs waar ik meeschrijf. Voordeel, kan me niet storen aan dat soort types... Heb trouwens nog leuke kleertjes gescoord, zie foto album. Zou het niet doen, maar vond het té leuk.
Dido , idd.een hele schock om te moeten verwerken en dan tegen het einde van het jaar weer. Zou zo graag de vakantie willen afsluiten dat iedereen op roze mag! Ika ,hier aan de kassa van de buurtwinkel had de oude dame niet door dat ik zwanger ben...dochter maakte haar attend dat het ijsje wat ze mochten uitkiezen (en 1 voor mij)voor de baby afkoeling gaf ,die zo zijt ge zwanger meen te zeggen nee heb een bierbuik Losje ,ik heb hier ook vandaag veel fruit ingeslagen is ook makkelijk hier langs de weg slaan ze je dood met kersen ,appels ,peren ,aardappelen en aarbeien Lov ,ojee wat een topic ja daar is de theorie niet ver langs van mijn gynè 1/4 is van een andere man ...vind zoiets echt jak ,fijn voor de man die het misschien nooit komt te weten of voor het kind ,wat voor vrouw of moeder ben je dan maar... De gynè checked bij ons altijd of zijn pat.de bloedgroepen rond week 20 en rhesusanthagonisme (voor die spuit).toen zei hij dat eens. Ik maak gyros en wat eten we erbij sla , eitje ,tomaatje
ja erg he lief...geen respect voor zo`n mensen ... Hier hebben we gebb`-ed maar vindt het niks meer aan...ik vindt vlees deze zwschap dus niet lekker....
Bouwjaar, lekker koel bij jou binnen! Hier beneden 27,5 en op zolder waar de kids slapen 32... Wij hebben lekker pizza gegeten, kreeg het al warm voordat ik één hap op had. Wij gaan morgen bbq-en. T wordt nog viezer warm, geen idee of het wel lekker is om te bbq-en dan...
Hihi Liefoe, had je het echt ook tegen die vrouw gezegd? Had wel dat gezicht eens willen zien Pfff ik heb zo geen zin in koken. We eten noodles met biefstukreepjes en roerbakgroente.
Eda, nee mijn hoop is klein, maar tja we zullen zien hoe het loopt. Lov, ja daar heb je wel een punt mee idd... Ik schaam me soms al als ik 1 of 2 dagjes minder reageer of even moet laten en weer instappen. Dido, dat is idd niet leuk en erg pijnlijk idd Bouwjaar bij jou ook al zo lekker heet. Hier is het 30 graden binnen nu en buiten 38 in de schaduw, pff. Morgen vroeg een schaduwdoek bevestigen, want dit is echt niet grappig... Hier vis gegeten, morgen BBQ
Hahahaha ik kreeg net een shake van me dochter toen ik thuiskwam; *aardbei *ananas *watermeloen *kiwi *klein stukje komkommer *bleekselderij Was best lekker, zelf drinkt ze het ook Net even in de auto op de terugweg even keihard meegeblerd (zingen kan je het niet noemen) Speciaal voor jullie manouk dido en me aapie......ik moest aan jullie denken met het nummer sweet goodbeys van krezip!!!!! (Kreeg er zelf kippevel van hahahahaha misschien omdat ik niet zo mooi zing maar ik denk door de emotie)
Heerlijk lief dat je over langs de weg fruit kan kopen, dat heb je in Duitsland ook veel en lekker goedkoop toch? Hier haal ik fruit bij de lidl, is lekker en goedkoop! Pffff ik ga even douchen, het zweet loopt overal uit
@dido: ja, is altijd confronterend nieuws.... ging zoals Bouwjaar zeggen, best dat het al mannelijke collega's zijn, maakt het misschien net iets minder erg en vrouwen kletsen denk ik veel meer over zwanger zijn en baby dus misschien valt de praat daarover op het werk wat mee... khoop idd dat je snel ook zo'n nieuws mag meedelen!!! @losje kan je ook niet helpen met shakes... wel goed bezig meid ik lees ook niet veel andere topics en sommige zijn blijkbaar echt tijdverspilling, denk dat de mensen die voor zo'n dillemma staan, ergens wel weten wat hun eigenlijk te doen staan, maar zoeken soms redenen/bijval om het niet te doen... @liefoe: idd bij jullie fruit genoeg langs alle straten, lijkt me zo leuk!
Losje ik vond dat je geweldig mooi hebt gezongen. Dank je wel meis. Ik voel m hier! Gezond bezig, top. Ik shake ook alleen met fruit dus geen tips solly. Boekjaar heb niet alleen klotsende oksels, maar ook een lekkende spleet tussen mn tieten en een plakkende kont . Niet te harden dit weer. Dido hoe gaat het nu met je? En met je vriend. Kunnen jullie bij elkaar je verhaal kwijt? Jij hoeft niet de enige sterke te zijn hè? Denk aan jezelf. Ben weer thuis na t werk. Morgen lekker naar het water. Eerst nd Chiropractor. Fijne avond dames of een fijne dag morgen.
Tja spraken gisteravond iemand en die zei ook zoiets. Tijdje terug ook al. Dan denk je idd wel ff: tja. Pff warm bij jullie. gister en vandaag thuis werken dus 's ochtends alles open, zoveel mogelijk koelen tot t even warm is als binnen en dan alles potdicht (ramen, gordijnen, zonnescherm achter uit). Maar alles potdicht is misschien lastiger met kinderen? Wel grappig wij hebben gister binnen gegeten dat was koeler. Krijg ik later een app-je van broer en moeder dat ze binnen hebben gegeten. Zij al tegen vl nou de fam ***** heeft allemaal lekker binnen gegeten Gister koude pasta salade. Wat zal t vanavond worden. Binnen valt toch mee? t was 23.5 binnen en ruim 30 buiten. Wordt ik eerst al es bouwtaart genoemd is t nu weer boekjaar Lekker genieten bij t water vandaag! Gingen gisteravond ff ijsjes halen. Altijd enorme rij daar, maar nooit heel lang wachten. Staat daar een moeder met een klein meisje die alleen in een luier rondliep. Ligt t aan mij dat ik dat raar vind? Sorry mijn kind krijgt toch minimaal een jurkje/broek+shirtje aan als we op straat zijn.
Goedemorgen... Even snel alles opengooien want het is nu nog lekker "koel" Hahahaha idd bouwjaar.... Jeetje nee niet zo i de luier .... Zou ik nooit doen. Hier al vanaf 6:30 wakker....dochter had in bed geplast....het gaat er goed maar soms kan zo'n ongelukje gebeuren he...alleen jammer dat dan iedereen bij je in bed ligt....en ze dan alleen maar kunnen kletsen en niet slapen...aaaaaaahhhhh. Ach ja.
Mgbk veel plezier vandaag! Bouwjaar in een luier nee dat kan echt niet, nou moet ik wel zeggen dat de jongste alles uitrekt op de wc en dan zo naar buiten loopt hihihi maar dat is in de tuin. ....was gisteravond wel een grappig gezicht met haar witte kontje. Lov niet leuk zo'n ongelukje, die jongste van mij heb het nog wel eens dat ze te laat is omdat ze druk aan het spelen in...en ze moet een krukje neerzetten bij de wc hahahahaha maar als ze daar mee bezig is is het al gebeurt. Hier liggen ze gelukkig nog te slapen, ml is aan het werk..... We gaan nog even bekijken hoe laat ml thuis is en wat we gaan doen! Meiden sterkte vandaag met de warmte; hou je rustig en genoeg ijs en water nemen!!!!!
@losje, ja thuis. Nou als ze thuis in hun blote kont rondlopen met dit weer prima. Maar op straat doe je kleding aan denk ik dan. Gister nog de zwangerbox opgehaald, toch leuk
Ik vind alleen de tube zwitsal een beetje ...tja ehhm... wat zal ik zeggen, niet rijkelijk gevuld . Ik had m even voor t licht gehouden.
Ja die dozen zijn leuk bouwjaar! Meen dat in die van prenatal zelfs luiers zitten. Losje ja hier is ze zindelijk maar ze is soms lui.....ze kan het wel en toch heeft ze vaker een natte broek. Dat het in de nacht soms foutgaat is natuurlijk omdat ze net een paar weekjes geen luier meer heeft. Ach ja. De oudste was snel....die was 2,5 em helemaal zindelijk! Hier moeten we straks even weg.....en vanmiddag toch niet te veel doen hoor....36 graden pffff