Hihi ik zei het je toch dat er een lijn stond alleen geloofde je het toen nog niet en denk nu ook nog niet GEFELICITEERD Losje !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Parel keuke kinderwagen! Lov ,veel plezier met Mvm! Losje ,komt goed ,laat het maar even tot je doordringen Hier is ML gras ah.maaien en de jongste loopt doodleuk evenwijdig mee met zijn machientje zo leuk om te zien ! Allè nu alles wegzetten ,ML rook wat zuurs maar weet niet vanwaar het komt ,kan de speurneus aan't werk gaan hier
Tja, Losje het kan allemaal meid! Je test is positief, dat is duidelijk! Duimen draaien dat je frummel zich lekker veilig aan het innestelen is nu!
En dan belde ze net ook nog van de gemeente over de trouwerij, die we afgezegd hadden ivm de zwangerschap vorig jaar......dat was dus niet goed doorgegeven!?!?! Pffffffffffff
Jeetje losje.....stomme gemeente maar maak je daar maar niet druk om Ik hoop dat het gewoon een innesteling is lieverd! Je test is duidelijk iig
@losje blijkbaar moet je overal een bevestiging van vragen Denk dat t ook met het innestelen te maken heeft. Bij *Ukkie had ik best een aantal dagen bruinverlies direct nadat ik positief getest had. Adem in, adem uit...en nog een keer...en enz.. Wil je al op roze?
Nee wacht daar nog maar even mee........ik wil even afwachten of het doorzet want net ook weer beetje rood dat ik naar wc ging. En even over de gemeente misschien moet ik gewoon betalen omdat het op het laatste moment word afgezegd zei ze. Ik zeg ik heb maanden geleden gebeld......en hoefde niet te betalen. Ze gaat haar best doen in ieder geval! Ik heb de hele situatie uitgelegd. ...
Bouwjaar, nog even nagevraagd maar ik krijg gewoon een SEO en geen GUO dus. Geen idee waarom die dame dat dus zei.....
Hahahahahaha ik moet een beetje om mezelf lachen,alleen thuis, en om de vijf minuten naar de wc om te kijken!
Hihi, ja alsof er iets aan veranderd maar toch doe je het hé! Ik check nog steeds mijn wc papier hoor....
Wow losje. Gefeliciteerd!! En dan mog wel te bedenken dat je eigenlijk een ronde wou overslaan.... Lekker genieten!!
Ja nog steeds iets aan het verliezen, maar geen stolsels, beetje buikpijn maar ook niet heel erg.... Ik ben wel weer helemaal geland ja......
Losje, je weet dat het innesteling kan zijn he? Het kan zelfs een doorbraak bloeding zijn als het eigenlijk tijd voor ongi was, beiden komen redelijk vaak voor. Ik hoop echt dat je niet meer zal zien en dat je over een paar dagen een enorme dikke vette lijn hebt. En niet betalen hoor, het is de fout van de gemeente.