Dido zeker ik snap je hoor...fijn dat je zwanger kan worden maar ja je wilt graag ook een baby krijgen uiteindelijk.. Mamavandj ja is ook wel zo.... En ach als je maar weet hoe je vent is toch Lief hier staan s'nachts alle ramen open en een ventilator heel de nacht aan. Dan is het best te doen! Jaydee oeeeeeeh veel plezier meid! Losje oei en je klussen dan? Hmmmmmmmm je man kan je nu wel masseren en daaaaaaaaan Manouks ah ontzettend lief van hem, zeg! Veeeeeel,plezier!
@Losje, wat een mooi vestje! Vrolijke kleuren. Niet leuk dat je zo'n pijn hebt. @Manouk, veel plezier! Ik zag op fb allemaal lekkers voorbijkomen. @Eda, echt die vergeetachtigheid hihi. Ik herken het. @Bouwjaar, het is ook geen dag om te werken zo, ook thuis niet. Geen wonder dat ze in die zuidelijke landen siësta houden. @Lov, ik zie het al voor me.... Massage met happy ending @MvDJ, groot gelijk hoor. Binnenkort kun je wel weer wat intensiever schoonmaken. Ik heb net de proefdruk binnen van het geboortekaartje en ik ben echt super tevreden! Ik ga zo weer wat pastasaus maken. Dan kan ik dat weer deels invriezen en bewaren voor de weken dat ik nog werk voor mijn verlof. Ik ben van plan zoveel mogelijk maaltijden de komende tijd in te vriezen, zodat ik niet 's avonds nog hoef te koken
ff snel want laptop gaat weer uit. 30°C in de woonkamer en buiten geen idee ,ga er niet in Manouks VEEL VEEL PLEZIER !!! Ika Dames aan de bbq vanavond SMIKKEL ZE !!! natte kus van mij
Sorry dames ik ben er vandaag niet... Lig in bed met een gigantische hoofdpijn. Het weer is niet mijn beste vriend. Jullie heel veel succes met dit warme weer. Iets minder mag wel.
Ik las het al op je fb, Lizzie. Zwanger en dit weer is niet de beste combi. Niet zo gek aangezien je ook meer bloed in je lijf hebt. Je lichaam maakt overuren Sterkte!
Lov ja een masage met een happy end Lizzie sterkte meis....*vind ik echt helemaal niet leuk voor je* Nu even bij vriendin verkoeling zoeken in het zwembadje, maar het trekt hier helemaal dicht......
@manouk: amuseer je met je vriendje vandaag!!! zal deugd doen aan het water.. wat houdt zo'n high-tea eigenlijk juist in, denk dat dat een term is dat we niet kennen in België (Liefoe, ken jij dat? of ligt het aan mij?) @mamavandj: ja, best dat ze belde want denk dat mijn man er ook niet mee aan had gedacht (vergeet altijd afspraken...) staat nu wel in mijn agenda genoteerd hoor! hier moet ik gelukkig deze NM niet werken en in de living is het iets van 23,5° C dus best te doen, boven een stuk warmer... is hier ook niet altijd zonnig, zal wel onweren vanavond/vannacht
Even een snelle reactie van mij. Heb snel een foto van de echo gemaakt en die zet ik in mijn album. De digitale foto's zet ik er later wel in, maar voor degenen die het leuk vinden om te kijken, kunnen dan even spieken Ik ben verliefd
Jaydee, heb net gereageerd op de foto in je album, echt mooi gelukt Fijne vakantie alvast! MamavanDJ, succes met de snelle schoonmaak en veel plezier alvast met de barbecue! Bouwjaar, mijn man vindt mijn buik ook wel fascinerend. Eigenlijk vindt hij mijn voorgevel nog interessanter Ik vond de felicitas box ook wel leuk, die van de babydump heb ik ook al. Nu nog de kruidvat en prenatal. Ben ook een echte Hollander Lov, toch knap dat je dochter al zo goed als zindelijk is En ach een ongelukje moet soms kunnen, alleen jammer dat jij dan niet meer kan slapen Ika, oh nooit leuk om te lezen dat een kindje zo laat in de zwangerschap nog gestorven is Ik word daar ook onzeker van altijd. Wat vervelend van je lekkende boobs! Handig om nu al veel eten in te vriezen Dido, lijkt me heel moeilijk om zo geconfronteerd te worden met collega's die zwanger zijn of waarvan de vrouw zwanger is. Ik kan me goed voorstellen wat jij zegt hoor, ik was liever ook wat minder snel zwanger geraakt als het dan in 1 keer goed was gegaan. Sowieso mag ik eigenlijk niet klagen, ben onwijs snel weer zwanger geraakt. Ik hoop zo dat jij deze ronde veel geluk hebt!!! Manouk, lekker quality time met je vent, geniet ervan! Liefoe, balen zo'n slechte nacht joh Je bent inderdaad erg productief 's ochtends, knap hoor! Ik heb echt weinig energie met dit weer. Lizzie, rot voor je meid Ik heb ook echt meer last van hoofdpijn dit weer. Sterkte vandaag, hopelijk voel je je morgen beter! Losje, ik vind de massage door je man wel een strak plan haha Sterkte met de pijn, hoop dat het snel wegtrekt! Eda, fijn dat je deze middag vrij was/bent! En dat je dingen vergeet hoort er helemaal bij Mgbk, hoop dat je een fijne dag hebt gehad bij het water! Euh wie vergeet ik nog? Hier another at the office. Nog 3 kwartier en dan weer naar huis. Lekker simpel noedels met varkensvlees en roerbakgroenten eten. Misschien vanavond nog even naar het strand of meer, maar misschien blijven we juist wel binnen. In ieder geval proberen zo koel mogelijk te blijven!
Lizzie was dat nu bij jou dat iemand zei......je bent toch nog niet zo lang zwanger daar ligt het niet aan.... Beetje stomme opmerking als je het mij vraagt....heb ook gereageerd ... Hihi...wel netjes hoor. Lies is ook knap hoor.... Het is warm bah! Zelfs in het zwembad is het te warm hahahaha. Ben ook niet te lang buiten gebleven met de meiden, wil toch ze zo lang mogelijk uit de zon houden aangezien ze er nog wel lang genoeg in zullen gaan in hun leven. Man ging voor vis naar de markt...niemand meer aanwezig? Is hij nu maar frietjes halen....niet erg hoor hahahaha. Heb een lekkere friet oorlog gepakt Jammie! Geen last van maagzuur dus we nemen het ervan hahah
Jaydee, ontzettend mooi! Waar heb je dat laten doen? Echt mooi beeld zeg! Snelle schoonmaak is gelukt, zo ff onder de douche springen, zweet me rot! Losje, strak plan, massage gevolgd door...! Lies, succes nog ff op kantoor. Bijna weekend... Eda, wat koel in je huiskamer! Hier 28gr beneden. De mannen liggen boven op bed onder de plafondventilator! Heerlijk dat je een vrije middag hebt! Hier trekt het ook dicht hoor. Buienradar zegt rond half 6 buitje, daarna weer droog, net op tijd voor de bbq! Nu even vlees rijgen en dan onder de douche springen. Allemaal een hele fijne avond toegewenst!
@pretecho, ja het is een 4hd echo. Echt geweldig om te zien, zo duidelijk!! We hebben het bij Babyimage laten doen in Gorinchem. Heel leuk mens. Heb nu ook twee foto's in mn album gezet die gewoon van de CD-rom komen ipv foto van foto Ik ga zo even teruglezen....
Jaydee super meis! Lov eet smakelijk. Fijn dat je geen zuurbranden hebt. Lizzie ach bah stomme hoofdpijn! Sterkte. Dido hoe ging het op het werk vandaag? Hoe is je vriend zijn gemoed? Mamadj eet smakelijk ook. Lies fijne avond.woon je by het strand. Eda Haha vergeetachtig! Haha. Ika slim om in te vriezen.doen we hier ook. Toeter hoe gaat het met je? Wie vergeet ik? Solly. Niet nh water geweest. Ik moest nd Chiropr en ml vanmiddag.g nd dokter. Heeft al tijdje bobbel onder zn te pel. Moet maandag nh ziekenhuis om een echo te laten maken. Daarna zijn we fiets voor mij gaan kopen. Ik fiets nooit en heb al twaalf jaar geen fiets meer gehad. Dus hoop nu met mn luie kont vaker te fietsen. Kan ook een mamafiets van gemaakt worden mogen er ook kleintjes komen. Nu boodschappen doen vd bbq! Vanmiddag op terras gezeten samen. Heerlijk tijd voor elkaar. Manouk super leuk dat hij vrij heeft genomen. Geniet er samen van!
@lizzie: echt vervelend dat je zoveel last hebt van hoofdpijn, dat de warmte zo'n effect heeft op jou... heb nog geen enkel keer bbq gegeten dit jaar, ben benieuwd of het er ooit nog van komt!
MamavanDJ, bbq ze! Ika, ooh lekkende borsten?? Wist niet dat het al zo vroeg kon! Lov, ik vind het knap hoor van je dochter! Super Dido, dat is echt rot die confrontaties.... Weten al die mensen dat het bij jou mis is gegaan? Liefoe, 'scohtends is het nog goed te doen dus slim van je! Vervelend van die rotnacht Eda, oh die vergeetachtigheid is vreselijk... Hoop dat mn goede geheugen na de bevalling snel weer terug is Lies, oh het strand zal wel een lekker briesje staan! Losje, vervelend die pijn... Beterschap! Lizzie, sterkte vandaag... Het heetste van de dag is alweer voorbij en morgen wordt het koeler Oh meiden ik zweef echt boven m'n schoenen. Wat bijzonder die echo! Je kunt alles zo goed zien. Zo zagen we al dat het mijn lippen heeft en verder precies de papa is qua neusje en profiel van het hoofdje
Weer terug van de high tea.. even thuis en straks naar mn ouders! Jaydee prachtige echo en fijn dat alles goed was! Mamadj veel plezier met bbqen vanavond! Bouwjaar die box ziet er leuk uit! Ben benieuwd naar de andere boxen/tassen. Dido niet leuk dat je zo geconfronteerd wordt. Het voelt soms of je de enige bent waarbij het dan niet lukt. Ik snap wel wat je bedoeld dat je er liever een jaar over had gedaan zonder mk's dan met. Bij mij is het dubbel, aangezien het nu niet wil lukken ben ik wel 'blij' dat ik weet dat het wel kan en dan we beiden wel vruchtbaar zijn. Natuurlijk had ik alle ellende liever ook niet gehad en doet het nog steeds pijn maar ik weet wel dat ik in elk geval zwanger kan worden. Dikke knuffel voor jou! Ennn we zijn nog steeds nod maatjes, al zegt dat niks met mijn cyclus maar hoop dat het geluk brengt! Lov snap dat je lekker binnen gaat zitten. Is ook echt niet uit te houden in de zon. En ik vond die reactie op Lizzie haar fb ook al raar, goed dat je gereageerd hebt Ika oh dat lijkt me wel vervelend van die lekkende borsten. Heb je het overdag ook? Liefoe vervelend dat je zo slecht geslapen hebt. Je hebt wel veel gedaan zeg vanochtend. Pff ik ben s ochtends meestal niet te genieten Losje ahh niet fijn. Hoop dat het snel over is. Zeg maar tegen je man dat wij allemaal vinden dat hij je een lekker massage moet geven haha Lizzie niet fijn van je hoofdpijn. Hoop dat je snel opknapt. Beterschap en lekker rustig aan doen! Lies veel plezier vanavond! Lekker even naar het water, daar staat hopelijk wel een lekker windje. En anders lekker binnen blijven Mgbk oh leuk een nieuwe fiets gekocht! En lekker op het terras gezeten. Veel plezier met bbqen strx. Ik hoop dat het van je man niks ergs is?! Eda een high tea kun je bij sommige restaurants krijgen. Je krijgt dan een etagère met allemaal kleine hapjes erop. Zowel hartige dingen als zoete dingen. Daarbij kun je onbeperkt thee drinken. Waar we vandaag wareb hadden ze verse thee wat je zelf in zakje kon schepen en dan in heet water doen. Was heel lekker. Hieronder een foto van vandaag: