Dankje Liefoe Hah Lov grappig dat er in Nederland ook nog verschil zit tussen een patatje oorlog. Hier is oorlog alleen patat met mayonaise en pindasaus. Dat van jou klinkt nog veel lekkerder!
Hihi patatje oorlog is hier mayo, pinda en ui. Met curry ken ik niet Net zoals een berenhap of berenklauw overal anders is
Leuk plan Lov! Fijne dag morgen Lief veel plezier by opa. Dorianne leuk wat van je te horen.hoop dat alles goed is. Lies erg hè dat slechte slapen. Worden zij vh eerst opa en oma? Manouk kruip lekker by Dido op de bank. En anders by losje in de boom hut. Lizzie hoe is het met je hoofd? Haha Lov hij weet het erg liefdevol te brengen ja. Ach ben allang blij dat ie met wat charme nu wel bereid is verplicht te seksen. Hij wil zo graag, ben blij dat ie dat nou eindelijk s laat blijken.
haha wat grappig dan? En een friet speciaal kennen jullie toch ook? Mgbk ach hier kan ie er ook wat van kwa opmerkingen hoor...mannen he. Idd super dat hij nu ook iets verplichter wilt...voor de mannen is dat toch altijd moeilijk he. Wij kunnen het meer als een verplichting zien hun echt alleen als geile sex.
@liefoe: patatje oorlog of omgekeerd, ken dat ook niet, maar durfde dat niet vragen (kende de high-tea ook al niet ) maar ben geen kenner van al die frietspecialiteiten.. @mgbk: wat leuk dat je weer wat positiever ingesteld bent en ik vind die uitspraak van je vriend zo leuk, want eigenlijk komt het daar op neer hé, meer kan je niet doen en duimen en "geduldig" afwachten kreeg deze morgen ook bericht van een vriendin dat ze gestart zijn met ifv, er breken dus ook spannende momenten aan voor hen, hoop van harte dat het snel mag raak zijn en voor de meiden hier ook hier viel de warmte veel beter mee dan gevreesd vannacht, heb niet eens zo slecht geslapen! 's avonds is er een goed verkoelend windje opgekomen, dus viel het nog mee. Alleen jammer dat je idd 's morgens niet echt kan uitslapen, want veel te vroeg licht! tja ben al blij dat ik vandaag niet moest gaan werken @dorianne: aha da's de verklaring dat je van zp verdwenen was!
high tea kende ik dan weer wel van Engelse films Mmmm wij eten vanavond Chinees ,menukakart foetsie dus ff hulp inroepen van buurtmama. Lies ,ik voel soms de baby gek doen vandaag precies een bolletjes gevoel aan een kant gek gevoel precies of er een tennisbal verkeerd zat. En ik doe alles in 1000 stukjes van huishouden ,nog 1 week dan is ML weer 1 week thuis kan dan wat meer rusten. nu badderen ,had dochter weer eens verwend met mooie gelakte nageltjes ,roze en de ringvinger blauw Idem de teennageltjes gedaan ze was weer
@Eda, fijn dat je vandaag niet hoeft te werken. Geniet van je vrije zaterdag. @Dorianne, fijn dat je er weer bent. Zp op telefoon is idd niet handig. @Manouk, het wachtbankje! Ik duim voor je en alle andere meiden!! @Liefoe, veel plezier bij opa @Lies, ik dans even een 17 weken dansje voor je *swing swing* @Mgbk, wat lekker even er tussen uit! En leuk dat jullie de babykamer in gereedheid gaan brengen. Ik vind het fijn om te lezen dat jullie er zo positief staan. Hihi en een heerlijke 'romantische' opmerking van je man... ik hoor de mijne zoiets ook wel zeggen @Dido, klinkt als een gezellige dag gisteren! @Losje, hoe is het met je nek? @Lizzie, ik hoop dat je weer hoofdpijn vrij bent. @Lov, weet je al waar je morgen heen gaat met de kids? Ik zag laatst iets leuks van een vriendinnetje voorbijkomen. Ze was met de kinderen naar aardbeienland geweest. Dat ligt volgens mij in Noord-Limburg. Ik zou daar later zeker eens met onze kleine meid heen willen Het Aardbeienland Vandaag een beetje een gekke dag. 3 augustus is mijn uitgerekende datum van mijn eerste zwangerschap. Ik moest vanochtend even slikken. Wel heel fijn dat ik de kleine meid meteen weer voelde. Net alsof ze aangaf 'het komt wel goed'. Het is hier gelukkig behoorlijk afgekoeld. Er staat een hoop wind en ik heb nu alles lekker tegen elkaar open.
Haha grappig al die verschillende friet combinaties Eda gelukkig viel de warmte mee. Jammer he.. dat je bijna niet kan uitslapen. Zo snel alweer licht en warm. Liefoe leuk lekker tutten met je dochter! Strx heb je twee meiden waarbij je de nageltjes moet lakken.. Wij gaan straks op verjaardag bij een neefje. Had geen verjaardagskaartjes meer in huis die geschikt waren voor een jongen. Gauw zelf een spaarvarkentje gemaakt om geld in te doen en zijn naam er op (hij is 13 jr geworden). Vond het wel grappig geworden (de achterkant is ook dicht met dat geblokte karton) :
Ika dat is altijd moeilijk he?! Wat lief en mooi dat je meisje gelijk van zich liet horen. Lijkt me een heerlijk gevoel. Knuffel voor jou vandaag!
middag, wat een heerlijk weer vandaag,..heerlijk afkoelen na gister oefff hier gaat het wel lekker eigenlijk, ik zit nog op munne blauwe wolk en heb ook al een naam bedacht samen met ml. erg leuk om daarmee bezig te zijn allemaal. morgen naar den haag naar schoonfamilie,..even bijkletsen en bakkie doen en dan in de avond naar mijn beste din ff oppeppen die zit er best doorheen na alles wat ze heb meegemaakt.. lies leuk he 17 weken, ik dans met je mee ika, vervelend die data's gelukkig maakt je kleine meid dat dan weer even goed jammer dat joy niet meer komt,.. nu ben ik nog de enige die een jongen verwacht..more to come!
Ika knuf voor jou.meid! Manouk leuk hoor lekker creatief! Lies ik doe een dansje voor je *dans dans dans dans* Mmmmmmmmmm patat oorlog/speciaal zoooooo'nnn trek in nu, pffff kom ik aan met me fruitshake Nek gaat wel weer, nog steeds gevoelig maar stukke beter dan gisteren. De oudste gaat logeren vanavond, dus haar koffertje aan het inpakken, hahahahaha wat er allemaal mee moet het lijkt wel of ze op vakantie gaat Het waait hier behoorlijk......wel even aangenaam! O nou wil ik ook een fricandel speciaal:x hahahahahaha hou op hoor over al die lekkere dingen!
hahaah losje! En je andere kindje kan niet naar opa en oma? Even tijd voor jullie alleen Toeter wie weet kom ik ook op blauw
Ika das idd ff slikken hè? Overmorgen was mijn ud. Toeterleuk dat jullie een naam hebben. Ben benieuwd. En ml hier is zonder dat ik zwanger ben, overtuigd dat we een zoon krijgen. Haha die vent is echt gek! Dus volgens hem schuif ik hopelijk ooit by je aan. Miss wel samen met Lov. Veel plezier by je din en schoonfamilie. Lief dat je er voor haar bent. Haha losje wat leuk. Gaat ze verhuizen?! Manouk creatief zeg. Jaloers... Tis echt te warm om na te denken zeg.Pfft.