De Oempaloempa's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liefoe, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Daag, ff kort aan mgbk:
    Zag er een tijdje terug een topic over, iemand die t zelfde had. Maar t hoort onder verloskundige zorg te vallen die niet voor je eigen risico komt. Topic ff zoeken en ff achteraan bellen.

Ik heb vooralsnog niks gehoord over mijn zh-dag.

2. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @parel: ja heb al veel bijgeleerd door hier te zitten kletsen...
    zo warm nog binnen bij jullie!
    ken die films niet...

hier ook goed afgekoeld, voel me dan direct beter en uitgerust, ben best blij met mijn zaterdag, heb niet super veel gedaan maar paar dingetjes dat ik al lang wilde doen (garage wat opgeuimd, frigo kuisen, ook vaatwasser, 1 kast in toekomstig babykamer leeggemaakt, verse beddengoed al uitgekozen om morgen bed te verversen en ondertussen beddengoed weer wat gesorteerd, keuken opgeruimd, veel vervallen bonnen en zo die weg moesten, aanmoedigingskaartje voor vriendin die met ivf start geschreven, paar series bekeken....)
    en dan een beetje onkruid getrokken, maar nu wat rugpijn, dus dat was er misschien wel te veel aan

@ika: uitgerekende datum doet toch een beetje je hart bloeden hé, ook al ben je nu gelukkig zwanger van een gezond veel bewegend meisje...

@manouk: heel mooi gedaan je kaartje, heel creatief idd!

@mgbk: wat een slechte verrassing die rekening, is een beetje schandalig vind ik! en toevallig krijg je dat wanneer je uitgerekend was...

@losje: jij ook zo'n moeilijke tijd...
    iedereen heeft hier zo wat haar datums hé...

3. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Eda, zijn de trailers:
    https://www.youtube.com/watch?v=AsWYo-ibX9I naar boek van Kluun
    https://www.youtube.com/watch?v=z6_-jpfhCZY naar boek van Heleen van Rooy

Zijn 2 films, vertaald van 2 boeken. Eerst gaat over een zieke vrouw die het proces naar de dood mee maakt en een man die haar "bedriegt" en de tweede over een vrouw die een "postnatale depressie" krijgt na de bevalling.

Ik vind het 2 erg indrukwekkende films en ook boeken.

Helaas is en blijft het hier rond de 29 graden, het blijft erg hangen!!

4. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Parel, bah niet leuk zeg! Beterschap.

Mgbk jeetje wat rot en vind het ook raar. Ik heb vorig jaar een hele dag in het ziekenhuis gelegen vanwege de curettage en heb daar nooit een rekening van gehad. Heb toen alleen een rekening gekregen van de cytotec pillen (die had ik eerst gehad maar niet goed hun werk gedaan) en van alle pijnstillers die ik bij de apotheek had opgehaald in die weken. Ik zou er ook even achteraan bellen als ik jou was. Knuffel!

Losje voor jou ook een moeilijke datum! Knuffel!

Ik heb mijn beide ud's al gehad. 23 maart & 16 juli. Zo'n raar gevoel dat ik nu anders al een kleintje had gehad.

Ika schattig vestje zag ik op fb!

Lizzie fijn dat je hoofdpijn over is! En bijna 12 weken Joepieee!

Eda wow vind dat je veel gedaan hebt hoor! Nu maar weer rustig aan doen met je rug!

Hier weer terug van de verjaardag. Was wel gezellig, lekker gebbqed. Nu voetbal kijken :)

5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @mgbk lekker een midweekje weg in eht vooruitzicht. Waar ergens in Dld?

@warmte
    Ach slapen als t echt warm is gewoon in je blote bips zonder laken. Vooral niet druk maken dat t warm is. Heb vroeger in een rozenkwekerij gewerkt daar leer je dat laatste wel :)
    Vandaag heerlijk toruwens, lekker wind. Niet te heet

@Dorianne yeah welkom beck. Nu van de kabeltjes afblijven he ;)

@Manouk nou ik duim voor je. Ik hoop zoo dat we deze maand weer roze krijgen (alleen maar roze krijgen)

@ friet & oorlog
    Doe mij maar gewoon een frietje pinda of jopiesaus (maar dus niet allebei)

@ika blijft toch rot zo'n dag. Ik moet eerlijk bekennen dat t bij mij wel scheelde dat ik weer zwanger was.

@toeter relaxed dat jullie al een naam hebben. Wij hebben t er nog niet over gehad. Ik denk er wel over na. De vakantie lijkt me een mooie tijd om t daar es over te hebben

@lizzie fijn dat je hoofdpijn weg is

@parel beterschap verder

Hier vandaag uitslapen, weer gesport (niet springen) heerlijk weer bewegen. Daarna woonkamer/keuken stofzuigen en dweilen, keuken weer spik en span, lunchen en naar verjaardag van mn nicht. Thuis ff relaxen en was toen op de foon ff alles aan t doorlezen toen ik mgbk haar bericht zag. Na reactie maar ff pc aangezet om verder te reageren . Vriend gaat straks broodje döner halen. Verder geen plannen vanavond.

@ mgbk Dit topic bedoelde ik: http://www.zwangerschapspagina.nl/miskraam/435037-opgelet-na-miskraam-eigen-risico-zorgverzekeraar.html

6. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ika ik heb echt geen idee hoe die tent heet, moest net al aan ml vragen waar het was hihihi, dat van die suchi heb ik genoteerd!

Verder kom ik straks weer even....net klaar in de tuin en nu even wachten tot de kleinste naar bedje gaat, ze mocht nog even wat drinken .....
    En dan na nog wat klusjes;):p:Dlees ik weer verder! !!!

7. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

drukke dames hier !! :)

na het eten had ik ineens een muis in mijn buik rondkruipen grappig gevoel :)

2 oudste slapen ,ML is aan zijn 2e vrouw bezig was ze goed aan't opknappen en wassen ,ik zo wrijf maar niet te goed e ;)

Dinsdag terug naar mijn endocrienoloog ,ben benieuwd hoe het dan met alles staat ,gewicht ,krijg echo van de hals ,bloedafname ,is al meer dan 3 maand geleden!

8. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @parel: amai, wel heftige verhalen, niet vaak zin in zo'n film op een zaterdagavond persoonlijk...

9. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Parel hier is het in de slaapkamer 19 graden ik ben helemaal blij, er stond ook een stevige wind vandaag en ik had alle ramen lekker open!

Ik ben nog even aan het nagenieten van deze mooi avond, nieuwsgierig? Dan moet je maar even in de club lezen:D

10. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Parel veel plezier met de films (vergeten te melden).

Losje oe oe oe ga ik toch eens loeren ;)

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hey meiden.......

Gister had ik koppijn dus heb niet alles gelezen....stout he :D

Vandaag gaan we een dagje weg met mijn neefjes enz... Wordt leuk! De kids hebben het alleen maar over de grote glijbanen die ze gezien hebben op internet hahahaha. Heb een filmpje laten zien.

Losje nou hoef niet eens te gaan lezen denk ik :p

Nou fijne zondag en tot morgen denk ik!!

12. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Goedemorgen,

Lov en nu nog hoofdpijn?
    Ik miste je al:D
    Heel veel plezier vandaag!

Hier weer pijn in me schouderblad pfffff.......
    De jongste slaapt nog dus probeer ml wakker te maken hahahahahaha

13. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lov Veel plezier! Beterschap voor je hoofdje!

@losje Je hebt de smaak flink te pakken ;) Maar eh...wat halen jullie allemaal voor capriolen uit...nu weer last van je schouder...

@hier Nog lekker in bedje. Lig op m'n buik en merk dat m'n tepels zeer doen. Vandaag 5 dpo dus nog te vroeg om iets achter te zoeken. Vandaag weer verder in de tuin en hopelijk eindelijk vakantie boeken. Wordt waarschijnlijk de Dordogne. Zijn we al een keer geweest. Kijken nu naar net ietsje zuiddelijker.

14. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hihihi het is nog hetzelfde als van de week, schouderblad/nek!
    Smaak te pakken ja, helaas stond me zwager voor de deur want ze moeten offerte maken.....dussss uit me bedje!

Oudste dochter lag nog te slapen zei me vriendin....ze heb niet een keer gezegd dat ze naar huis wilde dus dat gaat goed.
    Vanacht op telefoon gekeken of ik misschien een berichtje had gekregen, hahahahaha hoezo bezorgde moeder?!

O dido ik vind het zo spannend voor je, ik duim me suf!
    Lekker vooruitzicht hoor. ...lekker op vakantie! !!

15. Parelbloesem

Lov veel plezier vandaag.

Losje wat goed van je meisje :) Mama vind het moeilijker :p
    Fijn van de situatie schat en stom van je zwager maar ach... Komt goed!!

Dido, ik hoop dat het wel iets is, ik had dat ook op 5 dpo, wil je niet gek maken, maar kan dus wel :p Duim, duim, duim, duim!!!

Zo ben beetje met namen bezig :p Heb in de club gezet waar ik mee zit te dubben :p

16. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Veel plezier Lov ,

Losje ow das vroeg ja.

Ben beetje boos ,probeer al weken af te spreken met een buurvrouw ivm.haar babykledij en ze heeft telkens als ik zeg dan of dan ineens wat anders gepland zucht echt niet leuk!

ML is nog altijd bezig aan de moto ,snap dat niet zegt hij het is klaar en zit dan nog uren en uren eraan te prutsen ;);)

Ga maar doordoen hier geraakt niet vanzelf klaar .

17. mgbk

mgbk Niet meer actief

Fijne dag allemaal, wat ieder ook gaat doen.

Aapje wat een goed nieuws! Hoezo, alleen vrouwen zijn wispelturig? Fijn fijn fijn!

Dido klinkt goed meis! Succes met de tuin.

Bouwjaar Thanx vd tip. Het schijnt verzekeringsmaatschappij afhankelijk te zijn maar ik klim maandag in de hoogste boom en ga direct bellen.
    Mn humeur is flink nd knoppen iig. Gisteren de babydoos zitten door kijken op zolder. Flink janken by mn zw dagboek en het verhaal over de eerste mk. Allemaal leuke spullen die we gekregen hadden weer in mn handen gehad, lieve kaartjes die we gekregen hadden.
    Nee Tis niet mijn dag.

Nu naar rotterdam.schoonmoeder heeft gisteravond heup gebroken en is geopereerd . Dus voor het werk lekker drie u in de auto en daarna werken. Pfft.

18. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @mgbk :( sterkte vandaag

19. Parelbloesem

Mgbk, Dikke knuffel en sterkte vandaag

20. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Lov veel plezier vandaag!

Losjeee joepieee!

Liefoe niet leuk van die buurtmama!

Parel leuk om met namen bezig te zijn!

Mgbk dikke knuffel, balen dat je zo'n shitdag hebt! Knuffel!

Deel Deze Pagina