De Oempaloempa's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liefoe, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Dat topic en haar account zijn verwijderd door beheer/mods. Waarschijnlijk hebben ze meer dan 1 klacht gehad. Ging ook echt nergens over.

Dido, hahahaha :p
    Ik hoop voortekens en mooi die vijvertjes :D

Bouwjaar, leuk dat je verder kan...

2. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Bouwjaar, heb je al een idee wat je voor meubels wilt?

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Witte strakke meubels en dan een kast, ledikant en commode.
    Ik ben beetje op MP aan t speuren voor een goede 2e hand of 2 bij vanasten; baby kamer nick of daan. Vraag me dan alleen af als een merk als bopita van bijna tot ruim 1000 pleuro kost is dan een 3-delige kamer als babykamer nick bij vanasten voor 500 pleuro dan wel een goede kwaliteit.

Oja en ik wil per se alleen laden in de commode

4. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Het is een beetje aftasten bij die verschillende kamertjes. Het is soms best duur en dan mdf en geen massief hout. Wij hebben onze meubels van Ikea en dat is allemaal massief hout. Dat vonden we wel fijn. Bij Babypark in Wormerveer heb je ook Budgetpark waar ze kamertjes hebben die uit de collectie zijn gegaan. Allemaal prima, maar niet het meest actuele uit de catalogus.

5. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Hoi meiden, heb niet alles gelezen, dus reageer ff op de laatste pagina.

Topic, heb idd ook een stukje zitten lezen, Wat een muts zeg!

Ika, handig zo'n opslag! Hebben jullie geen bergruimte in jullie app? Wel zo handig om al jullie spullen zo veilig weg te bergen!

Bouwjaar, fijn dat de babykamer leeg is. Kwaliteit zal niet heel veel verschillen denk ik. Tis meer het merk dat het duurder maakt, Tuurlijk heb je wel verschil, maar als het niet goed is verkopen ze het niet hoor! Ikea is ook heel degelijk en daar kan je redelijk goedkoop slagen!

Ika, leuke hobby je pa, haha! Wel benieuwd hoe dat eruit ziet!

Volgens mij heeft mgbk weer een dikke knuffel nodig... heb even niet gelezen waarom, maar hier komt ie.... HUGGGGG

Dido, ziet er leuk uit je tuin! Ben benieuwd waar de reis heengaat!

Wij zijn helemaal gepakt! Kindjes in bad en naar bed en dan nog even bankhangen. Morgen laatste boodschapjes halen en nog even het huisje aan kant maken en we zijn er klaar voor!

6. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Dido. Ik duim voor je!! Hoop en gun het je zo!! Erg mooi je vijvertjes. :)

Bouwjaar. Wij hebben ook babykamer daan op het oog. Vinden wij ook erg mooi.

Topic. Heb weer wat gemist zie ik. Hmmm heb ik nou altijd. Waar ging het over?

7. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ivm.dat topic had ook zoiets van wat kom je dat hier nu verklaren of vertellen dat is zoals op een anorexiaforum vertellen dat je buren teveel eten ;);)

Bouwjaar ,wit en strak is ook mijn ding vergelijk maar goed het moet daarom niet duur zijn om goede kwaliteit te hebben!

Onze kater groomed ML altijd en komt zijn but altijd showen (teken van volste vertrouwen) :p

Zonet de doos babykledij op orde gelegd ,zucht kan amper geloven dat die kleine prulletjes binnenkort om een baby heen zitten ♥
    Heb best veel ,had ik niet gedacht van maatje 56/62 tem 80/86 een deel.

8. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @MvDJ, wat fijn bijna op vakantie! Geniet ervan. Het weer blijft goed :)

Qua opslag hebben we nu alleen een berging beneden en die stond echt helemaal vol aangezien we allerlei spullen uit de babykamer naar beneden moesten verhuizen. Zo'n opslag is toch wel praktisch en nog vlakbij ook. Nu kan ik wat spulletjes beter kwijt beneden die ik wat vaker gebruik, zoals broodbakmachine e.d. Die berging van ons appartement is niet meer dan een veredelde kast. Bij de garage moeten we per maand betalen om onze winterbanden op te slaan. Dan betalen we liever een klein beetje meer en dan kunnen we wat extra bergruimte regelen waar ook koffers en kerstboom enz. bij kunnen.

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @ika thx, dan ook maar es bij babypark kijken

@lief t hoeft ook niet duur maar ik wil best wat meer betalen voor kwaliteit. Maar kamer van 1000 pleuro vind ik eigenlijk wel erg veel geld.

10. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Is ook zo wij hebben 3 commodes van Ikea :
    -2 x de 3 lades wit
    -1 x de 6 lades wit

1 bedje troll met nieuwe matras 120€

dat is het ,ik kan geen kleerkast zetten te laag plafond en met die 3 kasten heb ik meer dan genoeg ruimte!

11. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Bouwjaar, ik kan me idd voorstellen dat je bijv. een goede commode met lades wilt. Die ga je waarschijnlijk nog heel wat jaren gebruiken. Hier hebben we gekozen voor een simpel ledikantje en commode aangezien we al een goede ladenkast voor de kleding hebben.
    Een babykamer voor 1000 euro hadden wij ook nooit gekozen. Dan investeren we straks liever wat meer in een kamer als ze wat ouder is.

Pfff ik heb vandaag wel veel last van mijn rug, linkerheup en bil. Het lekkerst zit ik nu op de eetkamerstoel ;) Het zal wel van mijn bekken komen. Ik hoop niet dat het erger wordt. Ik rol er tot nu toe goed doorheen qua bekkenproblemen.

12. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Sorry meiden ik zeg tot morgen.....pffff ben kapot!

Even een dansje(uit me tenen) voor lizzie en liefoe!

En een ontzettend dikke dikke dikke knuffel voor me aapie!

Lieve meiden welterusten xxx

13. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @ik wou die topic openen waarover Parel en ika het over hadden, maar krijg hem niet open...ah ja, nu zie ik dat het gesloten is blijkbaar

@ika: kende die hobby ook niet garnalen houden...

gedrag hond: niets veranderd, behalve dat ze nog meer dan anders mijn voeten wilt lekken?! merk anders geen verschil hoor

@dido: ja hoopvolle signalen toch

@mamavndj: vakantie zal jullie allemaal deugd doen!

hier vanavond nog goed nieuws gekregen: de oudste zoon van mijn meter is 45 jaar en een heel lieve man die nog geen kids heeft, want heeft wat pech gehad met zijn eerste vrouw (psychologische problemen, iets van schizofrenie waardoor ze verschillende malen gewoon wegliep en nu weten ze ook niet waar ze is denk ik) wel hij heeft sinds een kleine 2 jaar een nieuwe vriendin (42j) die ook nog geen kids had en blijkbaar is ze ook in verwachting voor oktober!!! blijkbaar heeft ze ook nog een mk gehad ervoor en hebben ze echt lang gewacht om het mee te delen, maar mijn moeder zei dat toen hij hoorde dat we zwanger waren (voor zelfde moment) hij wel glinsterende ogen had... dus ben zo blij voor hen, raar hoe dat je het sommige mensen zo net een tikkeltje meer gunt hé, zoals dat ook het geval voor de meiden hier

14. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Weltrusten lieve Losje! Je tuin ziet er prachtig uit, goed je best gedaan.

Dido oeeehhh spannend! Ik duim voor je lieverd!

Bouwjaar 1000eu vind ik ook veelste duur voor een kamertje. Ik weet al welke ik wil. Hij is heel goedkoop bij de ikea maar ik vind em leuk. Mn zus heeft em ook en hij bevalt prima. We hebben zelf nog los een ladekast die er prima bij past.
    HENSVIK kinderkamerserie - IKEA
    Of we laten meubeltjes van steigerhout maken. Wij hebben nog lang genoeg om er over na te denken hihi ;)

Lov zag dat je een leuke dag hebt gehad! Slaap lekker alvast na een drukke dag.

Ika rustig aan met je rug en bil. Hoop dat het gauw over is.

Lies klinkt gezellig allemaal! Met mij wel goed hoor. Vandaag met zn allen bij mn ouders gegeten. Ik zit geduldig op het wachtbankje ;)

Voor de rest ff vergeten.. :)

15. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Eda wat een leuk nieuws! Fijn dat het toch nog gelukt is met hun op die leeftijd.

16. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    #4756 Ikapika, 4 aug 2013
    Laatst bewerkt: 4 aug 2013
    @Eda, wat een fijn nieuws! Mooi zulke goede verhalen te lezen.

@Manouk, dat zijn hele leuke meubels! Wij hebben de commode en het ledikant van de Gulliver serie. Allemaal heel stevig en goed afgewerkt.

17. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Meiden, ik zal twee weken afwezig zijn. We gaan over een kwartiertje rijden...

Tot snel!! Liefs

18. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Jaydee, fijne vakantie!!! Geniet ervan :)

19. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @jaydee en mmvdj Fijne vakantie!

@lizzie Ik heb het ook gemist van het topic, dus je bent niet de enige.

@bouwjaar Ik houd ook van strak en wit. Destijds had ik al een paar hoogglans witte meubels via mp op het oog. Hopelijk mag ik binnenkort weer rond gaan struinen.

@eda wat een mooi nieuws!

@losje Ik zag mooie foto's op FB voorbij komen!

@hier Thanks meiden! Ben zelf ook.erg blij met de tuin. Nu lekker slapen.

Welterusten meiden! Een extra dikke nachtpakkerd voor mgbk!

20. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Jaydee, fijne vakantie!!

Deel Deze Pagina