Hey meiden..... @manouks die heb ik ook dat bedje en is echt prima! De jongste ligt er nog steeds in want je kan de zijkant eruit halen en heb je een peuterbedje. Ik denk dat die dure kamertjes ook gewoon van geplakt hout zijn gemaakt. Als je nu zeker weet dat je massief hout hebt oké.... @jaydee veel plezier! Nou hier dus gister een leuk dagje weg..... Het begon alweer met een lovactie...echt. Moest al een tijdje plassen....maar volgens de navigatie moesten we nog maar een half uur...dus ik hield het maar op. Jeeeeeeeetje ik moest steeds erger en wilde bijna in de bosjes gaan plassen. Maar we kwamen in de buurt....maar het duurde maar steeds langer!! Ik trilde gewoon ervan en werd steeds zieker ervan. We kwamen aan ben gelijk naar binnen gegaan en gelukkig was de wc dichtbij. Heb daarna gewoon heel de dag hoofdpijn gehad ervan ... Echt zo erg hahahahahaha. Was ook erg warm en we hadden veel rondgelopen...gelukkig veel drinken bij ons, Wat een dag! Maar bijna weer de echo
@ika simpel is prima natuurlijk, moet vnl praktisch zijn en mij leek t handig als je niet hoef te bukken omdat t een kastje is. Laden kun je ook altijd wat effectiever gebruiken. Oja en ik houd van dichte kasten Kon je die ladenkast die jullie al hadden dan niet als commode gebruiken eigenlijk? Hopelijk blijven je echt bekkenklachten bespaard. Goed op letten met opstaan enzo geen abrupte bewegingen. Ben benieuwd hoe dat straks je zal vergaan als je nog 3 wk les moet geven @losje goed geslapebn, weer fris en fruitig? @eda wat ontzettend goed nieuws! Soms kan t leven zo ontzettend cru zijn, maar soms komen ook hele mooie dingen voor. @manouk steigerhout moet natuurlijk wel supergoed afgewerkt worden. Kan heel mooi zijn maar neit helemaal mijn ding. Tja dat bedje van de ikea prima. t mag van mij nog iets strakker dus zonder die golving aan de bovenzijde @dido ik ben ook wel aan t struinen maar veel dingen zijn ook ver weg. Al had ik al berekend dat als je bijv 50 euro aan benzine kwijt bent t nog steeds een mooie koop kan zijn. Nouja we zien wel. @Lov owh verschrikkelijk als je zo nodig naar de wc moet. Ik denk niet dat die dure meubels van mdf zijn eigenlijk. Het valt me nu wel op dat t er vaak niet bij staat. Ik ga vanasten maar es mailen wat voor materiaal t is
Hmm ik heb t elders al gevonden: De meubels uit de Nick babykamer serie van het merk Bebies First hebben een moderne en strakke uitstraling. De meubels zijn wit met zilveren handgrepen en zijn uitgevoerd in folie overtrokken MDF. bron Mijn voorkeur is toch hout, toch maar weer es bij de ikea neuzen of naar babypark Al is mijn eigen kledingkast ook van mdf... En al verder zoekende lijkt idd de duurdere toch wel ook van mdf zijn. Je hebt wsl gelijk Lov. Bij vanasten is alles mdf alleen de de afgewerkte laag verschilt: Babykamer | Alle babykamers in een overzicht Bij de ikea staat nog bij de ledikantjes dat de belangrijkste delen van massief hout zijn
Jaydee ,fijne vakantie en geniet ervan !!! Lov ,ja dat is iets wat ik haar dat naar't wc moeten als je naar een pretpark moet reizen. Heb Pds.dus bij elke vorm van stress...en we hebben wel een gps maar toch de terugreis is niet te doen want de onze is verouderd. Bouwjaar ,goed gedaan om te emailen! Brr ben dat gekibbel om de tv s'morgens spuuuuuuuuuugzat! Trek morgen de kabels uit dat ze maar wat anders doen zucht. Hopelijk vandaag mijn oplaadstation in levering want baal dat mijn telefoon moet uitstaan.
Bouwjaar, ik ben ook bij vanasten geweest en heb specifiek bij babykamer Nick en Daan gekeken omdat ik die ook mooi vond. Ik vond beide kamertjes onwijs tegenvallen. Helemaal niet stevig en ik vond ze ook niet mooi. Eén van de 2 kamertjes heeft ook een ledikantje met dunne spijltjes en dat vind ik persoonlijk echt niet mooi. Wij hebben ons kamertje bij de Babydump gekocht. Super stevig, mooi materiaal en een leuke prijs. Waren voor 600 helemaal klaar Babypark (ben in Gouda geweest) vond ik ook behoorlijk tegenvallen. Maar smaken verschillen natuurlijk, ben zelf ook geen fan van de Ikea qua babykamertjes Eda, wat een goed nieuws Jaydee, je leest het natuurlijk niet meer maar alsnog een fijne vakantie! MamavanDJ, alvast een hele fijne vakantie! Lov, oh vervelend he als je zo onwijs nodig moet plassen! Ben blij dat je toch een leuke dag hebt gehad Losje en dido, goed bezig geweest in jullie tuinen! Ik ben helaas vandaag weer onwijs misselijk. Alweer lekker overgegeven vanochtend en nu op het werk hoop ik dat het wat beter gaat worden
@lov hahaha...dat zou ook een actie voor mij kunnen zijn. Nog een paar daagjes tot je echo. Spannend! @lies Wat vervelend dat je zo lang last houdt van misselijkheid. Beterschap! @hier Bij voorbaat sorry voor m'n gespam vanaf het wachtbankje, maar even een vraagje voor de temperatuurders onder ons. Vandaag 6 dpo en had vanochtend een flinke temperatuurdip. Daarna naar de toilet gegaan en daarna nog een keer gemeten en toen was ie behoorlijk hoger. Zou het kunnen dat ik een temperatuurdipje heb gemeten of had ie dan langer laag moeten blijven? Vandaag ook een beetje hoofdpijn...is bij mij meestal een teken van temperatuur schommelingen. Pfffg....hoop zo dat ik mezelf niet gek aan het denken ben...
@lis superbedankt dat je het meld!! Ik geef dan nl liever iets meer uit. Van asten is voor ons 160 km rijden, dus dan ga je niet zo gauw even kijken. Ikea heeft wel goede spullen, maar ik ben wel weer zo'n zeikerd dat ik t leuk vind als de meubels uit 1 lijn zijn en net nog ff zitten neuzen maar kan t nog niet vinden. Had gisteravond bij babydump nog de set brussel gezien. Daar maar es gaan kijken Sterkte met die misselijkheid
@dido gooi alle assocaties die je mogelijk hebt over een temp dip maar over je schouder en kijk niet meer achterom. Het zegt nl niets. Ik heb genoeg discussies voorbij zien komen wachtende op de 1e zwangerschap en er zijn dames met dip die wel en niet zwanger waren en dames zonder dip die wel en niet zwanger waren. Doordat je uit bed bent geweest zou ik de meting ook niet meer helemaal vertrouwen.
Bouwjaar, graag gedaan Wij hebben in de vakantie de rit van iets meer dan een uur gemaakt naar VanAsten. Aan de ene kant wel blij dat we het gedaan hebben om te kunnen vergelijken. Aan de andere kant natuurlijk zonde van de tijd. Gelukkig rijden we gratis met de auto van het werk van mijn man Ik vind meubels uit één lijn inderdaad ook erg mooi. Hou ook van strak en modern. Ben benieuwd welk kamertje jullie uiteindelijk kiezen. Wij hebben de Vancouver van Interbaby, was bij de Babydump in Utrecht dus mooi afgeprijsd. Dido, ik moet me aansluiten bij Bouwjaar. Ik had bij beide zwangerschappen wel een dip in mijn temperatuur en daarbij steekjes en krampjes in mijn onderbuik en liezen en een beetje bloedverlies. Wie weet was dat de innesteling, maar net als Bouwjaar heb ik ook genoeg temperatuurkaartjes voorbij zien komen waarbij dames ook zo'n dip hadden en toch gewoon ongesteld werden Ik hoop wel heel erg voor je dat dit een goed teken is Liefoe, vervelend kinders die ruzie maken op de vroege ochtend. Is de vakantie al bijna voorbij van de oudste 2? Grapje hoor Misselijkheid is inderdaad echt vervelend, ben het spuugzat (mooie woordspeling). Ik probeer nog steeds te denken dat het beter gaat worden, maar wanneer dan? Nog 9 dagen tot de controle, heb al zin om weer naar het hartje te luisteren Ik ben nu met 17 weken ongeveer 3 kg aangekomen, is dat een beetje normaal? Had van mij wel minder gemogen...
@lies minder?? Ik ben enorm rete vet jaloers op je MAAR 3 kilo. Ik zit al op de bijna 7 op de nog maar 18 weken :x Ik wil niet weten waar t eindigt, maar ik zal wel weer zo'n +20 kilo geval zijn. Ik voel me eerlijk gezegd ook helemaal niet fijn, maar een papzak (kon vanmorgen wel janken).Ik ben blij dat t er zit hoor daar niet van, maar ik had mezelf iets charmanter zwanger voorgesteld
Oh oeps Nu bezorg ik jou een rotgevoel Misschien moet je ook eens wat meer gaan overgeven Nee even serieus, vervelend dat je je nu een papzak voelt en je niet fijn voelt. Oneerlijk ook, want jij sport meerdere keren per week geloof ik en ik loop alleen 15-30 minuten op een dag. Ben je alleen bij je buik aangekomen of ook elders? Ik merk dat ik rondom bij mijn middel wel wat dikker ben. Snoep je veel? Ik probeer er wel echt op te letten, maar soms enorm trek in iets lekkers. Moet natuurlijk ook kunnen. Weet je, misschien kom ik zo kilo's aan en blijf jij veel beter op gewicht. Zo lang je niet van de verloskundige te horen krijgt dat je echt moet gaan opletten, zal het allemaal best meevallen Van wat ik van de foto's heb gezien ben jij in ieder geval echt totaal geen papzak hoor! Misschien heb je gewoon een verkeerd beeld van jezelf
@temperatuur Thanks voor de nuchterheid meiden Zit ook niks anders op dan afwachten... @lies Dat is toch een mooie toename in die weken? @bouwjaar Vervelend dat je je zo voelt. Ik durf te wedden dat heel veel mensen in je omgeving je buikje prachtig vinden.
Lies is toch mooi en idd je kotsmisselijk voelen is maar niks! bouwjaar +10 tot 20 weken is normaal ken er zelfs die nu al + 20 zijn Geen idee hier ga dadelijk douche in en me wegen als ik zie welke cijfers erop staan maar goed dat ze ff onthouden blijven erop lol. Ben alleen bang dat ik weer nieuwe kledij moet gaan kopen naderhand dat ik niet in de gewone terug kan ,wil zo graag weer minder wegen *zucht*
We hebben hier ook een tv kast van Ikea en ja die verslijt snel...zou ik niet meer kopen. Maar zo'n kinderbedjes en ladekasten die verslijten niet zo snel hoor. Alles is van mdf....je betaalt vaak voor het merk en dat vindt ik zonde. Nu krijgt de oudste een groot bed waar ik dan wel meer aan uitgeef...de kamer die je koopt na het peuterbedje die koop je dan toch voor een langere tijd, als je slim koopt...en niet te kinderlijk.