Nou mijn broer wordt dus vader Leuk samen zwanger en ik heb niks verteld hahahaha... Losje ik denk het wel maar misschien even afwachten...
Hihihi leuk samen zwanger! Ja nu is het weer even gestopt. .....het is zo onzeker allemaal... Ik kijk vandaag even aan, maar ga zo wel testen halen, misschien doe ik hem dan morgenochtend.
lief dat je het vraagt. ik weet niet meer wat ik moet geloven. ik heb de baby en hartje gezien maar ben toch nog bang. maandag nog maar afwachten
Als me ei de 6e was vandaag en als ik het volgens de berekeningen doe vanaf de 23e mei....dan de 23e.
Dorianne, ik had nog gereageerd op je topic Lov, gefeliciteerd tante! Leuk! Hier, vandaag tot 9 werken bah! ML gaat vanavond nog een keer verven pff hopelijk de laatste keer (dit word al de derde laag namelijk)
Losje ,ik twijfel of de CB al + zou geven ,misschien morgen beter? Ik duim dat je rood mag wegblijven! Lov ,gefeliciteerd tanteke ,voor wanneer zijn ze uitgerekend?? Geweldig zo samen zwangeren Dorianne ,ik duim me suf maar ik kan heel heel goed begrijpen dat je nog eens alles in beeld wilt hebben om het te geloven Joy ,ach succes met werken ,het is hier al afgekoeld maar goed! Goh zit met een wreetbui haha en te denken dat vanaf morgen de kermis er E I N D E L I J K staat
Hahahaha en ik was zenuwachtig hahahaha..... Maar hij is super! Heb de wikkeldeken gekregen....lekker zacht! Zo nu nog de echo en ik ben helemaal happy!
Verlies nog steeds bloed....niet zoals ongi....maar volgens mij wel te veel! Ben wel moe en net misselijk van de honger, maar ik weet dat dat geen reet uitmaakt.....