@lov thx voor je voorbeelden Dat sundvik bedje is er jammer genoeg niet in het wit (of ik kijk verkeerd), en die andere kan goed hoor, maar t liefst zie ik de bovenkant van t bedje strak. Die ladenkast is van Malm is t niet? Volgens mij hebben we daar nachtkastjes van. Ook wel een optie. Alleen nog geen goede kast gezien De ladenkast van Hemnes (HEMNES Ladekast 3 lades - IKEA) kan ook als commode. Maar de hemnes kast is dan weer wit gebeitst (HEMNES Garderobekast 2 schuifdeuren - rood - IKEA) Wel lief van vl, die zei gister nog: ik dacht nog aan een lekkere stoel voor jou als je bv gaat geven. Schattig dat ie dan toch ook nog aan mij denkt
Ik zou er echt niets in zoeken want ik heb zoveel kaartje met dip gezien, zonder t gewenste resultaat. En kaartjes zonder dip met goed resultaat.
Nee klopt....donkerbruin en grijzig .... Witte hebben ze ook maar die zijn wat simpel hahahaha. Je kan ook losse bedjes kopen bij babydump en prenatal ... En dat combineren met Ikea....
Alles wat valse verwachtingen kan veroorzaken druk ik graag de kop in. Ik bedacht me vanmorgen lopend naar t werk dat het statistisch gezien toch wel raar zou zijn als deze maand niemand zwanger zou zijn. Dus ik ben heilig van overtuigd dat er roze komt. t Liefst allemaal dan kunnen we met de club verkassen naar de afdeling zwanger zijn
Hahahaha als het maar in de statisten staat dan ben je wel positief... Ach dido is een grote meid toch...ze weet heus wel dat het alle kanten op kan gaan
Goedemorgen dames, Leuk om te zien dat iedereen met kamertjes bezig is!♥ Dido meid het is gewoon afwachten geblazen pffff ik weet het het is moeilijk Jaydee fijne vakantie! @aankomen tja verschild per persoon, let gewoon op dat je niet teveel eet maar zeker niet te weinig. ... Ik was bij de tweede alles in een week naar de bevalling en 3 kilo meer kwijt! Hier me voetjes weer even aan het mooi maken, op slippers in de tuin daar worden ze niet charmanter van Gisteren heel moe maar wel voldaan en heel gelukkig hihihi, ben helemaal blij met me leven op dit moment, ben heel gelukkig met ml en het lijkt wel alsof we weer opnieuw verliefd zijn.....was gister ook te merken in ons bedje Hahahahahaha sorry voor me gespam over ons sex leven ik hou er nu weer twee weken over op Heb nog niet echt me eisprong gevoeld (laatste maanden echt een half uur kramp in me buik) Misschien komt ie pas vandaag of morgen?! (Kan nog want ik had steeds cyclus van 30) en was de 20e ongi! Nou ik ga even verder want moet om half twaalf met de jongste bij consultatie bureau zijn. Oudste komt pas vanavond na het eten terug, heb wel weer lang genoeg geduurd hahahahahaha
@Dido, spannend hoor die dip. Bij mijn beide kaartjes klopte die dip wel, maar ja zoals Bouwjaar zei het hoeft niet bij iedereen iets te betekenen. Ik duim in ieder geval. @Lov, oei als je zo nodig moet. Als zwangere ben je blij met elke wc in de buurt @Lies, wat vervelend die misselijkheid. Bij mij hielpen de gemberzuigtabletten van Seaband. @Ikea, ik zie veel meiden die de Hemnes kasten in de babykamer gebruiken. Wij hebben er een schoenenkast van en die is prima. De katten springen er graag op alle we thuiskomen. Daar kan die goed tegen. Je hebt van IKEA ook het Stuva ledikant met lades eronder. Wij hebben gekozen voor niet van die 'zware' meubels aangezien de kamer niet zo groot is. De commode die we al hadden is te hoog om als verschoontafel te gebruiken.
Jeetje oudste zit de Lion King te kijken.....tranen omdat de papa doodgaat...en dan niet de oudste he maar mama hahaahaha
Hahah die Lov ik en vl kunnen daar ook om janken hoor. Wij levens ons nogal in bij animatie films @losje boer spam jij lekker verder (maar hopelijk hoeft t niet meer) Ik had nog een boekje te leen gekregen van iemand, het boekje staat al 20 jaar in haar kast maar t was even goed grappig. Baas in moeders buik: onder vier ogen met mijn toekomstige moeder, van Willy Breinholst. En het begint zo :
@Bouwjaar, leuke tekst! Ik kwam hem ook al eens tegen voor een geboortekaartje. @Lov, hier kan ik ook zo lekker zitten janken om films. @Losje, lekker veel spammen. Wij duimen graag Wat een nacht.... Ben nog moe. Schrok me eerst dood van een megasprinkhaan op de afzuigkap toen ik een glaasje water ging drinken. Daarna was de kleine heel druk aan het bewegen waardoor ik een paar keer harde buiken had
Whaha Lov, ik kan ook nog steeds tranen in mijn ogen krijgen bij de Lion King en Bambi Bouwjaar, wat een grappige tekst Hou wel van dat soort humor Ika, bedankt voor je tip tegen de misselijkheid! Ga ze maar eens opzoeken. Lekker van die sprinkhaan! Je kleine meid schrok vast doordat jij zo schrok Liefoe, hopelijk pas je gewoon weer in je eigen kleding na deze zwangerschap Losje, haha spam maar lekker hoor, word helemaal vrolijk van je sex verhalen Het geluk en de liefde spat van je tekst af, hoe kunnen wij daar nou genoeg van krijgen?
Ja hoor :-D Ik noem mezelf altijd een realistische optimist. Ik probeer altijd positief te denken, maar het moet wel realistisch blijven. Dus ik hoop natuurlijk dat ik over een weekje kan roepen dat het mogelijk een innestelingsdipje was, maar kan natuurlijk ook niks zijn.
Bouwjaar steigerhout moet idd heel goed afgewerkt worden. Maar ik denk dat we toch voor dat Ikea kamertje gaan. Wij hebben een redelijk grote babykamer (15m2) en ik houd van leuke accessoires en heb nog wat kleine meubeltjes die daar nu ook al staan en uiteindelijk ook in de babykamer komen. Ik houd van wit, grijs en wat kleine accessoires in babyroze of blauw. Dido oehh wel spannend die tempdip, duim zo hard voor je! Lies wat balen zeg nog steeds zo misselijk, hoop toch echt dat het gauw over is voor je. Lov haha oh ik kan ook echt ziek worden als ik lang mn plas op moet houden. Gelukkig heb je een leuke dag gehad. Ennn ik kan ook nog steeds huilen bij de lion king, als kind ook altijd al Ika hahh zo'n grote sprinkhaan, je kleine meid schrok vast ook Losje ik ben zo blij voor je! Fijn dat je helemaal happy bent, vind het ook zo leuk om op fb te zien dat jullie aldoor samen zo druk aan het klussen zijn. Ennn wij krijgen niet genoeg hoor van je sex verhalen
Hey dames, ik zwaai even. Vanmorgen bonje gehad met unive over die declaraties. Nou ik kom er met hen niet uit. Dus ik heb gebeld met college voor zorgverzekeringen. Ik speel het nu hoger op. Tis niet mijn dag, zeker niet omdat het mn uitgerekende datum is, ik nog steeds niet zwanger ben en ik straks moet werken. Dus sorry dat ik ff niet reageer. Dank jullie wel vd lieve knuffels, die slepen me er wel doorheen. Mogen ben ik vast weer positief maar vandaag lukt het ff niet.
Ahhh mgbk! Wat klote zeg! Ik hoop dat het toch goed komt en dat je niet hoeft te betalen. En een hele dikke knuffel voor deze dag X