...... @bouwjaar hahah leuke tekst! @films janken....normaal kan ik er wel tegen maar deze zwschap ben ik een jankerd hahahaha. Had ik bij de meiden niet zo erg. @losje gewoon vertellen meis....ik vindt je verhalen altijd leuk
@Mgbk Idd een k.u.t dag dus... Maar zij zeggen dus betalen? Vreemd...misschien dat je toch eerst je eigen risico moet volmaken ?
Mgbk, wat een kutsituatie vandaag Hopelijk hoef je uiteindelijk niets te betalen. Sterkte met werken en natuurlijk met alle andere dingen die tegen zitten
Ja dat zeggen ze maar in andere cases viel het onder verloskunde ipv gynaecoloog en het eerste valt niet onder eigen risico. Vind dat ze daarin geen onderscheid mogen maken. Tis echt mn dag niet. Eerste verdieping en zolder stonden helemaal blank nadat de slang los is geschoten. Godverdegodver! Alles onder het water. Nee Tis mijn dag niet. Collega werkt gelukkig uurtje langer zodat ik uurtje eerder naar huis kan.
Hey aapie van me.....kop op meissie dit word onze maand samen op roze!!!!! Morgen een nieuwe dag! Knuffel meis♥
@mgbk nou de dag wordt van kwaad tot erger, gelukkig dat je collega ff langer wil werken. Hopelijk valt de schade mee, ook al ben je verzekerd t allemaal zo'n gek*t om t te regelen. Ps wat voor een slang is er los geschoten dan? Wasmachine?
MGBK ,ai ai ai wat een kl*te dag en idd.dan komt alles op ne hoop hoop gewoon dat het mag in orde komen en snel *knuffel* Lov ,hoe is het met je hoofdpijn? Hier ook maar dat komt door de 2 oudsten niet genietbaar en onuitstaanbaar. Lies ,nog 1 maand vakantie dat overleef ik niet ,begin ook harde buiken te krijgen of hoe je het mag noemen wreed irritant gevoel van opspannen in de onderbuik. Bouwjaar die lange kast met knopjes vond ik ook mooi maar de andere van MALM daar kom veel meer in ik zeg u heb ze altijd gehad en ben je ze moe ze verkopen ook snel 2e hands door! Net de muziekmobiel voor de MC gaan ophalen ,gaf die vrouw nog een tip van een markt elke woensdag in aug. Hoop dat ik er eens naartoe kan gaan! Zit met lekkere kersjes op de sofa en heb inkopen gedaan ,logo is ook in orde. De Etos had ook weer pampersactie dames !
owja ik ben dus al +5 kg verschoot me ben op geen 2 weken 2 kg bijgekomen en als ik mijn buik bekijk is die ook enorm opgeschoten sinds toen nu kun je ook al niet meer zeggen dat ik niet zwanger ben tenzij je aan de kassa staat van de buurtwinkel
Ohh gmbk. Dat vandaag maar heel snel voorbij is!! Misschien is het ziekenhuis bellen hoe hun vinden dat het is. Waar het onder valt. Want neem aan dat er wel een gyn bij je is geweest. En dan ook nog zo'n overstroming. Pffff As je niet zo ver weg woonde kwam ik je helpen. Dido. Ik hoop dat het iets betekend. Maak jezelf niet gek he. Nog een goede week en dan hoop ik dat je een mooie test komt laten zien! Bouwjaar. Je kunt ook nog kijken via marktplaas. kadokus. Die hebben het assortiment van van asten ook. ( volgens mij het zelfde alleen dan zijn dat de aanbiedingen van van asten) Lies. Ik vond babykamer daan toen wel heel stevig. Ben benieuwd wat we er van vinden als we er weer is naar toe rijden. Is voor ons gelukkig niet zo ver weg. Hier. Ik zit me weer is te vervelen. Huisje is weer schoon en niemand thuis. Zelfs onze Bullit niet.
Hoofdpijn gaat vandaag goed lief...thx voor het vragen! Ik weet niet hoeveel ik bijkom hoor...wil het niet eens weten...ben in ontkenning
haha woeiiiii maakt niet uit ben al blij dat het ok is want ja ben geen magere . dido ik duiiiiiiiiiiiiiiiiiiim me hier sufff
@mgbk Het zit je ook niet mee meis en dan ook nog op zo'n rotdag. Dikke knuffel! @losje Fijn je zo positief te zien! Love is in the air @bouwjaar Grappige tekst! @hier werkdagje zit er weer op. Lekker op de fiets geweest.
@mgbk: er zijn soms zo van die dagen hé, grrr, echt kut dat je dat moet meemaken... @liefoe: nog 1 week en je hebt alweer echo!!!
Mgbk pfff wat een schijtdag! Het zit je echt niet mee he?! Knuff! Best een beetje gespannen voor morgen.. hoop dat mn huisarts mee wilt werken
Succes manouk. Hoop dat hij meewerkt. Voor jezelf opkomen is voortaan heel belangrijk om iets gedaan te krijgen. Hier. Net even bij de mac geweest. Mcflurry gescoord.