Mijn huisarts is een vrouw en ook moeder dus hoop dat dat een beetje in mijn voordeel is. Begin dit jaar hadden VL en ik allebei keelontsteking en ging samen naar de ha, toen keek ze in mijn dossier en vroeg spontaan hoe het ging na de miskramen en het zwanger worden. Het is een hele lieve begripvolle vrouw maar niet altijd even daadkrachtig (betreft medicijnen voorschrijven etc in het verleden). Ik ben dus heel benieuwd. De assistente had het in elk geval gelijk over een eventuele doorverwijzing naar een gyne toen ik de afspraak maakte. We zullen zien morgen. VL en ik hebben net nog even wat dingen doorgenomen zodat we in elk geval op 1 lijn zitten morgen. Lizzie hmmm lekker, ben dol op mcflurry
Manouks ,op hoop van anders zeg je maar dat je je oempaloempa's op hem afstuurd Eda ,jaaaaaaaaaaa na vandaag nog 6 daaaaaaaaagen ooo wat kijken we er weer naaruit !!!! Losje ,you 've got mail ! Heb sms gehad van buurvrouw mag donderdag gaan snuiten in de babykledij wiehoeeee
@manouk: succes bij de ha morgen, er bestaat helaas geen wonderpil om alles op te lossen, maar een beetje begrip, een luisterend oor en een doorverwijzing naar gyn kan wonderen doen, als is het maar om je cyclus te checken en zien of alles ok is mijn huisarts is ook een vrouw en voor haar 1ste kind heeft ze ook een miskraam gehad, dus ze wist direct hoeveel pijn het deed toen ik haar belde, was fijn om zeker te zijn dat het niet gespeeld was want ze heeft het dus ook meegemaakt @lizzie: mcflurry klinkt goed, heb het nog nooit gehad!
Manouks zal vast wel goedkomen meid..... Zeker goed om even samen door te nemen hoe en wat, je vriend kan je ook morgen goed steunen lijkt mij. In zo'n situaties heb je de ondersteuning van je kerel nodig. Hij kan aangeven dat je erdoorheen zit
Manouk, succes morgen bij je huisarts! Hopelijk heeft ze begrip voor je situatie en gaat ze je doorverwijzen. Komt vast goed! Is Lov de eerste met een echo gevolgd door Liefoe?
Manouk heel veel succes bij de ha, ik hoop dat jullie wat wijzer worden! Goed dat je even wat dingen door hebt genomen met vl! Lov jeeeehhhh bijna weer een echo...! Lizzie ooooooo lekker!!! Hier is de oudste weer thuis, ze heb het heel leuk gehad en is lekker bruin geworden van het strand! Ik was net aan het werk en ik denk dat ik me eisprong gevoeld heb, weer een half uurtje menstruatie pijn! Pffff hoop dat het nog wat word want de kleinste heb vanmiddag geslapen de oudste wil ook nog even bijkomen (zei ze) En ml moet om zes uur op, dus die gaat vroeg slapen..... Ach ja we zien wel....we hadden afgesproken dat het niet "moeten" moet zijn, en de afgelopen dagen al leuk gehad! Mgbk hoe is het met je? Dikke kus♥
@Manouk, veel succes bij de huisarts morgen! @Losje, dat klinkt goed, je eisprong Hier begint het onweren, heerlijk. Van mij mag het war afkoelen. Ik merk dat ik met de zwangerschap dit warme weer niet goed trek. Ik krijg ook steeds meer last van mijn rug en bekken. Ik moet rustiger opstaan enz... Uit bed komen is al een hele klus Voel me net een kever op zijn rug.....
@lov: ah je bent nog vroeger aan de beurt voor de echo, leuk, had het niet zien staan. weer iets om naar uit te kijken @ika: best dat je 's morgens alle tijd hebt toch?! gewoon rustig aan doen hé
@Eda, het is idd fijn dat ik vakantie heb en alles op eigen tempo kan doen. Ik maak me wel wat zorgen over de drie weken dat ik moet werken. Ik heb dan vier dagen in de week kleuters waarbij de kans op verkeerd bewegen erg groot is.
Dido, is toch niet spammen, is gewoon vertellen hoe jij je voelt en dat is prima toch?! Kilo's, ik val af ipv dat ik aan kom. Volgens vk is dat niet erg, maar moet het wel in de gaten blijven houden... Mgbk, ze laten je niet met rust he, ze moeten je altijd hebben Dikke knuffel!!!! Sorry dat ik niet op iedereen heb gereageerd volgens mij, zeef eerste klas!! Vandaag ouders op bezoek gehad, altijd gezellig en wel ff zwaar gesprek ivm papa zijn werk, want is nog altijd niet rond. Verder super leuk... Nu snel me bedje in ben moe...
Dames, ik zwaai kort ff. Net terug van werken. Nu ff tegen ml aankruipen. Morgen is er weer een dag! Dan geef ik mezelf een schop onder mn kont en gaan we er weer voor. Manouk veel sterkte en succes morgen. Hoop dat ze jullie door stuurt, en jullie geeft waar jullie behoefte aan hebben. Rest kus voor vannacht.
Manouks succes meid ik denk aan je!! Hier is het heerlijk afgekoeld...alle bedjes wassen en dalijk gaat mijn man met de kids oma wegbrengen en dan kan ik even poetsen.... Zo niet te doen als iedereen thuis is!
@losje Kom er gezellig bij op het wachtbankje! @manouk Veel succes vandaag! @ika Hier heeft het ook flink geonweerd! @parel Afvallen had ik op een gegeven moment ook. Niet fijn dat het nog niet rond is voor je paps. Hoe is hij er onder? @mgbk Komt goed schatje. Er zitten nu 3 oempaloempa's op het wachtbankje...we zetten nu even 'tomorrow' voor je in The sun'll come out Tomorrow So ya gotta hang on 'Til tomorrow Come what may Tomorrow! Tomorrow! I love ya Tomorrow! You're always A day A way! @hier 7 dpo Tik...tak...
Morgeuh dames! Manouks toi toi bij de ha! Parel petje af ik kan dat niet meer met mijn ouders ze zouden toch nooit erkennen wat ze me ooit hebben misdaan Hier ook een 25 tal graden , iedereen is klaar buiten ik dus maar snel de douche in maar niet te snel of ik moet weer spugen. Voel men maag weer opspelen jak. Dan endocrinoloog bezoekje doen en bij ouders meeeten dan therapie zoon , Dus dames tot ergens tussen in of vanavond x
Aaah dank je Dido. Hoe voel jij je?doen je boobs nog zeer? Hoe voelt je vriend zich? Losje nog acrobatische seks gehad? Zit je lekker op de bank met Dido en Manouk! Manouk nogmaals sterkte by de ha. Lies hoe voel je je vandaag?weer misselijk? Ika Goh jij hebt ook genoeg last en pijn. Sterkte meis! Toeter hoe is het met jou? Lov lekker ff de hut voor jezelf. Poetsen ze . Lizzie je blijft volhouden hè?je hebt vakantie dus alle tijd om mn naam te oefenen. Heb je al wat te doen gevonden? Heb je niet nog fotos liggen die hoognodig in een fotoboek moeten? Nimme succes met alle artsbezoeken. Hoop dat je je snel beter voelt. Parel succes voor je paps. Hoe gaat het met jullie bedrijf?
@manouk nou ben benieuwd @lief ah eindelijk bericht van je buuf @ika vervelend dat je al last heb van je rus, want je "moet" ook nog wel ff Stop je 4 of 6 weken voor UD? @mgbk hoe zit t met je huis en t water? Droogt t al? Ennuh al egg-arrival-signalen? Je paaspak ongeschonden door t water? Wij waren gister naar een inloop-info-avond van een gastouderburo geweest. Wel wat opgestoken, vl was op een gegeven moment verzadigd qua info. Voorlopig plan de campagne is om te beginnen met gastouder en dan eventueel na 2 jaar op een kdv over te gaan omdat t kindje dan leert functioneren in een grotere groep, mooie voorbereiding op de basisschool. Kregen nog een tas mee met informatie. Komen we thuis blijkt er ook nog een bewaarblik voor bambix, een potje olvarit en een lepeltje in te zitten. Haha zeg tegen vl: nog geen kind in huis maar al wel een potje wortelstamp Nou die kan nog wel ff de kast in