Liefoe, fijn van de uitslag van je cysteklier Wel vreemd dat je gynaecoloog je niet eerder gebeld heeft, heb je nu inderdaad voor niets zo lang met klachten gelopen! Grappig hoe iedereen anders denkt over opvang enzo. Ik zou het liefste ook wel een gastouder willen waar meerdere kindjes zijn voor de sociale ontwikkeling. Heb ook al eens nagedacht hoe we het in vredesnaam moeten gaan doen als ons/onze kind(eren) naar de basisschool gaan. Voorschoolse, tussenschoolse en naschoolse opvang? Aaahhh nog maar even niet over nadenken! Ika, veel plezier met inkopen doen!
De gynè weet welke waarden er gecontroleerd werden toen mijn internist niet dusja ze staan in verbinding met elkaar via de pc maar de gynè had mogen bellen in overleg naar de internist en dan naar mij voor wat anders betaal je die mensen dan e pffff We zullen zien de 12 e
Nou daar wil ik ook echt nog niet voer nadenken. Ik zou heel graag dichterbij huis werken maar ik zal altijd moeten reizen, tja of verhuizen
Liefoe ik schaam me diepmaar ik snap er helemaal niets meer van, hihihi als ik jou reactie lees ben ik na twee zinnen de weg kwijt sorry...... Het is jou manier van schrijven denk ik.... Maar goed....ik hoop dat alles gewoon goed met je gaat!
Ni erg losje, Het is omdat ik geen schildklieren meer heb en daardoor moet je een vervangend iets innemen elke dag een pilletje afhankelijk van je lichaamsbouw en of je zwanger bent , borstvoeding geeft,... Dat pilletje regeld mijn oventje voor de hormoonhuishouding , vetverbranding maar bovenal nu heel heel belangrijk het groeihormoon van de baby in men buik. Als die waarden ontregeld zijn is dat niet goed dan moet je verhogen of verlagen van medicatie en eens dat aanslaat ben je natuurlijk ook weer een aantal weken verder. Het groeihormoon is zeer belangrijk in de 1e en 2 e trimester van de zwangerschap mede je kindje dan gevormd wordt en groeidt. Ivm die cyste van de lymfeklier dat is iets wat na de kanker ineens in 2012 kwam groeien ze hebben toen 1 jaar lang zitten zoeken ( mocht toen ook niet zwanger worden) wat het was en uiteindelijk is het iets niets ernstigs gebleken maar het moet opgevolgd worden mede het in de gevaardzone ligt waar mijn kankergezwel zat. Zo als er wat is vraag maar! Ik ga nu ff langs de verzekeraar papier binnensteken en dan naar men patatjes Tot later x
Ahhh ok en de uitkomst van de waardes die krijg je nog of heb je die al gehad? Nou meid jij heb ook al flink wat meegemaakt dan, wat een spanning allemaal! Lief dat je het even in losjestaal heb geschreven
Snap lief soms ook niet hoor losje hahahaha... Ja dan is het vreemd dat je gyn niets heeft ondernomen. Maar je zei dat je ook voor controle was geweest toen je 6 weken zwanger was? Waar was dat dan want toen hadden ze ook daar kunnen zeggen dat je medicatie verhoogd moest worden?
Ja weet je al die opvang kost je zoveel geld...zou toch wel eens gaan nakijken dan wat het scheelt als je minder werkt en meer tijd hebt om ze naar school te brengen
Op 6 weken was alles ok Op 12 weken die speciale bloedafname niet dus en dat is ondertussen al even geleden. Losje graag gedaan en sorry als ik soms onduidelijk schrijf maar zeg het me dan aub.!
Heeft je gyn je nog een bloed laten prikken dan? En is er niemand anders die had kunnen bedenken dat je nog eens bloed moest prikken .. Die wat jou in de gaten houdt?
Toen die 12 weken ja en toen stond die waarde te hoog en dan moet ik verhogen en die heeft toen niets ondernomen en mede hij op verlof is tot nu mijn controle heeft niemand daar naar gekeken tot vandaag nogeens de internist. Achja zijn oren zullen pijn doen de 12 e Nu naar de therapie hopelijk is het daar ook koel Heb geboden op een leuk wikkeldeken met een klavertje 4 in roze en paars van lodger een limited edition en aanvaard yes !
@liefoe Fijn dat ze er nu in ieder geval achter komen. Betekent dat een aanpassing in je medicatie? Voel ja daar dan op korte termijn verschil in? @kinderopvang Zo....paar bladzijden en veel meningen verder Ik denk dat wij tzt allebei 1 dag thuis blijven, 1 dag schoonouders en 2 dagen gastouder. Maar eerst maar eens zwanger worden. @losje en lov Dan hoop ik stiekem dat jullie gelijk hebben :-D
Jep Ben mijn schade aan het inhalen tov.ml Hij zo niet teveel kopen e haha Nou ik zo mooi niet ik haal in huis wat moet net zoals jij en deze mag lekker warm liggen in december/ januari
Ja kwa opvang is het ieders menig en doen , ik weet dat mijn moeder goed zorgde voor onze oudste in de zin van hem het nodige maar voor haar viel het niet op dat hij anders was, neen ik was de moeilijk ouder/moeder Sch.fam.deden dan weer in extremis die deden teveel zoals bij elke wa, boe of bah erop afvliegen. Merk dat het wel leuk is je kind wat mee te geven ze leren zo ook flexibel te zijn en jij krijgt dan ook niet op 1 plaats een opname van hoe je kind is en dat kan ook veel betekenen! Zit bij de fan ver weg van het volk
K*tzooi.....de jongste ligt met koorts in me armen te slapen, ze zegt dat ze hoofdpijn heeft, vanmorgen zei ze dat ook al maar ik dacht dat ze haar koppie gestoten had (want toen ik dat vroeg zei ze ja) Maar goed, ik heb gewoon geen zetpillen meer........me vriendin komt straks langsbrengen....pfffff voelmeeenbeetjeeenslechtemoeder. ...dat ik daar niet op heb gelet!
Ach losje kan ieder overkomen , leg anders koud gastendoekje op haar hoofdje lekker lauw badje? Knuffel voor je meisje!
Nee dat ik geen pilletjes meer in huis heb terwijl zij lag te huilen van de pijn in haar hoofdje...... Gelukkig slaapt ze nu!
Had je helemaal niks? Je bent natuurlijk geen slechte moeder lieffie...maar nu zal je dit nooit meer overkomen Heb zelf wel altijd op voorraad....sinaspril en laatst ook maar even snel zetpillen gehaald want ze willen het drankje niet meer. Moet zeggen da ik de oudste geen zetpillen meer geef. Vindt ik haar te oud voor ni