oh jee dat klintk pas lekker! Maar als ik dat hier maak gaan de meiden dat echt niet eten ben ik bang haahah...vooral de oudste is een zeur tegenwoordig
@ika: ja lijkt me niet zo vanzelfsprekend wel of niet in zelfde school nemen, nu ja, nog tijd genoeg hé klinkt lekker allemaal! hier nog geen idee, maar pas om 19u30 thuis dus nog even tijd!
Hier was het ardeense hamburgers ,purree /gekookte aardappels ,appelmoes voor de kids erbij ,ik tomaatje en ML witte bonen in tomatensaus. Maar je zweet je te pletter om het klaar te maken en het smaakte me niet zo. Lov ,hier maak ik mijn saus ook altijd zelf is idd.erg om er dan vanaf te moeten blijven Dido klinkt ook goed enkel lust de spinazie de rest niet Ben moe vroeg aan ML voor melk en hij pakt 1 karton ,ik zo waar zijn de andere 5? Pakt hij weer 1 ,ik zo neem je me nu in de maling of wat ? Moet ik jouw ook 1 aardappel schillen en koken of hoe wil je het spelen ,snap echt soms niet waarom zo kinderachtig te moeten overkomen dat is volgens mijn denken dan eeeeeeechhhhhht niet liggende aan mijn extra oestrogeen De dokter zei dat mijn waarden nu ok stonden dus ons meisje heeft me goed te pakken gehad tussen week 10 en nu kwa groei. Moet terug op 28 weken !
Ohh dames wat een kletskousen zijn jullie toch. Ika. Lijkt me raar hoor je eigen kind in de klas. Denk dat je die toch even amdwrs behandeld dan een ander kind ook al zou je dat niet willen doen. Opvang. Hier zouden ds opa' en oma dat doen. De kleine krijgt er nog al wat. Hahaha 3 oma's en 4 opa's hahahha maar dat zien we nu wel weer als ik steaks weer werk heb. Dido. Klinkt lekker ookal houd ik niet van geitenkaas. Ik eet (helaas alleen) een salde met kip en een afbakbroodje erbij. Lov. Ik herken dat wel hoor dat.honger hebben. Ik denk altijd een heel paard op te kunnen eten. Hahahha eet de hele dag door kleine beetjes. Hier. Nog 1,5 dag en dan heb ik mijn laatste uur gewerkt voor dit jaar. Klink als muziek in mijn oren. Hahhaha Kom ik hier spammen. Merk wel dat ik me ongerust maak als ik iets voel rond mijm bm. Voel sowieso vaak de banden. Wordt er zo onzeker van. Nog ff en het.is weer tijd voor een echo. Fijne avond schatties!!
Jeeeeeh Lizzie Dat je last hebt van je banden is helemaal normaal lieverd... Lief fijn dat alles goed is. Zo die spaghetti was lekker hahahaha... Morgen ga ik naar de kapper en boodschapjes halen. Heb te weinig om tussendoor te eten hoor...
Zo dames lekker culinair bezig geweest allemaal... Hier soto soep gemaakt, , hahahahahaha vriendin en haar vriend bleven eten, haar vriend schepte twee keer op (dat doet ie echt nooit) dus hij was weer goed gelukt! Jeetje bijna weer het einde pffff volgens mij kletsen we een beetje veel!
Iedereen op roze; we moeten mgbk nog even erdoorheen knallen Dan kan ze ook op het bankie..... Iemand nog een yell??
Oehh jullie hebben allemaal lekkere dingen gegeten. Ik heb tagliatelle met room, spinazie, spekjes en gerookte kip gemaakt. Was ook lekker maar erg machtig. Ika ik had ook een meisje in de klas waarvan haar vader meester op school was. Hun konden dat heel goed scheiden en hadden er nooit echt moeite mee volgensmij. Hij gaf les aan groep 5 dus ze heeft 1 jaar les van hem gehad. Ik vond het altijd wel heel raar als ik bij haar thuis ging spelen, dan zei ik altijd nog steeds meester tegen hem Lov fijn dat het zo goed gesmaakt heeft! Leuke banner! Lizzie wat fijn! Straks heerlijk tijd voor jezelf en later voor de kleine! Eda alvast eetsmakelijk voor straks dan! Lief wat een gedoe allemaal met die waardes. Gelukkig is nu alles in orde? Dido hoe staat het ervoor met je symptomen? Mgbk hoe was je dag? Nieuwe coupe? Lies hoop dat je geen hoofdpijn meer hebt en alles binnen hebt gehouden vandaag! Losje hoe gaat het met je meisje? Bouwjaar ben ook benieuwd hoe de angelsound je bevalt?! Fijne avond X
Zetpilletje doet wonderen ze heb heel goed haar bloemkool gegeten! Ik verwacht straks nog wel even een inzakkertje....maar dan ga ik lekker met haar knuffelen en op bed liggen, hihihi ben zelf ook best moe!
Manouk. Van jou is ook lekker hoor. Pasta is altijd lekker. Lov. Ik weet dat het normaal is. Maar bij mijn miskraam heb ik ook nooit meer hevoeld dat dat. Maar ja heb een goed gevoel bij de zwangerschap dus ga er maar.van uit dat alles wel goed komt.
@manouk hmmm...Dat klinkt ook lekker! Als jullie beloven me door de (hopelijk niet nodige) baaldagen te slepen als ik toch ongi word hierbij m'n symptomen van vandaag: -vollere borsten en gevoelige tepels, veel witte afscheiding, extra temperatuurverhoging en trekkerig gevoel in m'n rechter lies. @lov Nog even mooi maken voor de kleine? @lizzie Jeeehhh! Nog anderhalve dag meis! @losje fijn dat de zetpillen aanslaan. @nieuw topic Al iemand de nieuwe groep aangemaakt. De groep waarin we allemaal op roze komen :-D @mgbk Hoe was je vrije dagje? Lekker genoten?
Ooooooo ik vind het zo spannend dido.....hoeveel dpo ook alweer? (Sorry) Tuurlijk slepen we je er dan doorheen, maar daar gaan we nu nog niet aan denken!!!!
Losje gelukkig gaat het beter met je meisje! Fijn dat ze goed gegeten heeft. Dido hierbij beloof ik u dat! Hmmmm je symptomen klinken erg hoopvol! Zou echt geweldig zijn. Duim duim duim! Ik heb ook wat last van dingetjes maar dat zal vast niks zijn.. daar heb ik geen geloof meer in