Lov, mooie test meid!! Mijn kratjes zijn net voor het laatst opgehaald hihi Losje, heb je nog een test gedaan? Bah weer in de onzekerheid
Joy daar ben je lekker weer vanaf! Alleen die test van vanmorgen....ik wacht even af of het echt doorzet, want dat doet het nog niet..... Anders doe ik morgen weer een test!
Losje, bah wat een onzekerheid Ik hoop zo dat je ongi niet doorzet en dat je test morgen duidelijker is! Dorianne, hoop voor jou ook snel op meer duidelijkheid! Parel, mooie kinderwagen! Heb even de link opgeslagen Lov, leuk dat je broer vader wordt ook al is de situatie niet helemaal top. Mooie MvM test
Oh Losje, hoop dat het niet doorzet meid... je kan helaas niks anders dan afwachten en hopen dat het minimaal blijft... Lov, leuk! Dat voelen vrouwen gewoon he!
@Losje, wat een onzekerheid allemaal Mijn vriendin had een hele heftige innestelingsbloeding. Ze dacht dat ze ongi was en toen bleek ze daarna dus al 8 weken zwanger. @Dorianne, bij jou ook al zoveel onzekerheid Vandaag best een heftig gesprek gehad met de groep 7 waar ik vandaag les gaf. Daar kwam het woord wiegendood in de taalles voor. Veel kinderen wisten niet wat dat was dus moest ik dat uitleggen. Toen vroegen ze naar de zwangerschap van mijn collega waarbij het kindje dood is geboren. De kinderen wisten wel dat ze zwanger was, maar eigenlijk is hen nooit verteld wat er is gebeurd. Zo blijkt maar weer hoe belangrijk gesprekken met kinderen zijn.
oh losje bah... maar zegt nog niks hoor gewoon afwachten.. ik ben kapot.. ik ga zo spagetti eten en bankhangen denk ik, ik ben op! lijkt of de moeheid steeds erger wordt pffffffff
Jeetje ika dat is zeker heftig, het is inderdaad heel belangrijk om met kinderen goed te praten! Maar het lijkt me allemaal wel lastig voor je omdat jij ook een wondertje in je buik hebt, hoe heb je dat ervaren om er zo over te praten?
@losje: dan had ik toch goed gezien, je test positief, proficiat, khoop dat dat bloedverlies stopt en je gauw een CB kan showen!!!!!!!!
@Losje, ik vond het wel een prettig gesprek. De kinderen zijn heel open en eerlijk en uiteraard ook nieuwsgierig. Je merkt dat ze oprecht geïnteresseerd zijn. Het is natuurlijk een heftig onderwerp, maar er kwam ook ter sprake dat het veel vaker goed gaat en we hebben ook nog even over mijn zwangerschap gesproken. @Toeter, ik was ook erg moe tot ongeveer 16 weken. Gelukkig keert de energie dan weer terug meestal
Ika, heftig zeg. Heel belangrijk om met kinderen te praten! Toeter, rustig aan! Lekker languit gaan zo! Man- en zoonlief zijn naar de kapper. Gooi er zo een pizza'tje in, heb er trek in!
Heb even m'n banner aangepast. Mooi roze, haha! Heb nu 3 NUBjes voor een meid en zelf denk ik het ook te zien en heb het gevoel ook! Ik staar me er niet blind op hoor, maar vond de banner wel leuk zo en de blauwe harten staan dan voor grote en kleine broer!
Nou net had ik nog een heel goed gevoel erover....maar het lijkt erger te worden (het bloeden) Ik zit een beetje in een soort achtbaan...... Ik zit ook te denken, ik kan wel testen morgen maar als het er was maar nu niet meer kan er gewoon nog hcg in me lichaam zitten dus testen heb geen zin denk ik.......
Losje ,nee toch MamaDj ,het zou erg mooi zijn niet een meisje ,begrijp dat je dat ook wel ergens zou willen ,hier zou een meisje het af maken.
Losje lieve schat Ik zou het testen even laten meid... Hoop dat het gewoon goedkomt maar het bloeden moet natuurlijk stoppen.... echt zwaar k.u.t dit!