Hier in onze streek zijn er veel grote gezinnen. De dame in kwestie waarover ik het had is een uit de boom gevallen toeta zal ik ze zo noemen ,wilde maar 1 kind denk dat ze niet wist waaruit ze kwamen.Dan moet die ook niet oordelen als anderen er meer dan 1 willen om welke reden dan ook. Ze bekeek me al meermaals zo van hoofd tot teen en terug ,eerst dacht ik ochja maar na meermaals begint het me wel te ergeren. En ik heb dan ook vernomen dat ze melde aan anderen dat het precies een modetrend is om 4-5-6 kinderen te hebben ,hoe doen ze het toch maar?! Soit
JA soms kan het pijnlijk zijn hier ook dan denk ik staat mijn appendix op springen ofzo?! PCM mag je niet ,door de aspirine erin of hoe?
woejjjjjjjjjjjjjj GOED ZO !!!!! Denk gewoon innesteling !!! *ediĀØt* lees dat je meer en meer bloed ik blijf duimen!!!
Losje ik denk echt innesteling. Had gisteravond een stukje erbij gezet over innesteling bloed. Daar word aan gegeven dat je hier zeker 2 dagen last van kan hebben en dat het lichter is dan een menstruatie. Lov, ja daar houden we maar aan vast het groeit Bouwjaar, ja soms heb ik het heel heftig vooral tijdens het werken en soms ook minder. Mmvndj, ja ben blij dat volgende week vrijdag mijn laatste dag werken is. Thanks voor de tip.
Lov ,veel plezier ! Hier een zieke dochter ,ze zou normaal op schoolreis gaan indoorspeeltuin maar het het hoesten en braken hou ik ze liever thuis...Jammer de 1e x dat ze zoiets mist. ML moet op medische keuring op de middag ,voel me zelf ook niet zo geweldig ,oren doen op en af pijn en er hangt iets op me wat ik niet kan toewijzen irritant. Plus we hebben een zeer doordringende geur hangen binnen en we denken dat er een kat (of katten)sproeien tegen de deur en ons keukenraam. Bah bah echt een walgelijke geur
Oh meid, wat vervelend. En dan je positieve test. Ik hoop dat de huisarts goed nieuws voor je heeft. Dikke knuffel
PCM is paracetamol die mag je 6 per dag hebben als je zwanger bent. Maar ik word heel erg ziek van paracetamol. Ga dan braken en kan dan niks meer.
Knuffel Parel ik heb dat van sinutabs Knufel Dorianne, het zal snel maandag zijn ! Volgende week gaan er weer een heel deel op echo of op controle , jij ,Bouwjaar ,Lov en ik ,nog anderen ?? Ik ga beginnen met de opruim...
@Nimme vervelend voor je dochter dat ze ziek is nu en irritant van die pislucht :x Ik heb voorlopig geen controle hoor 8 juli intake bij de vk. In principe nu klaar bij de gyn, er is nu verder geen medische reden om daar onder controle te blijven zei hij. @dorianne, hopelijk vliegt de tijd voor jou
@losje: ja stomme fout van de gemeente... moeten daar toch iets aan kunnen doen! bbz doet normaal toch heel veel pijn of niet? als je twijfelt: ha: bloed trekken voor hcg en 2 dagen later opnieuw, dan heb je gewoon geen twijfel meer (zo zie ik het toch), want constant stressen is ook niet leuk en als er iets scheelt, best zo vroeg mogelijk weten? @mamavandj: ja, heb wel de indruk dat ik soms wel kriebels heb waarvan ik denk, kan echt mijn darmen niet zijn, maar zie toch niet mijn buik bewegen zoals Ika!!! wel leuk, maakt het zoveel echter voor mij... @bouwjaar: leuke bestemming, wist het niet liggen! @parel: nog 1 week werken en je bent er vanaf!!! yoepie
Nou ze wil geen bloed afnemen....volgende week vrijdag nieuwe afspraak! Het kan goed of fout gaan...... Maar dat wisten we al. Nimme vervelend meid dat je dochter ziek is....beterschap! Dorianne nog een paar daagjes meid, ik duim voor je! Mmmm veder weet ik het effe niet meer hahahaha kom straks nog wel even kijken.......