Ok Losje probeer wat te rusten ,nee? En hou ons op de hoogte! Hier stortregent het ineens ,dat gaat niet veel Kermis lopen worden denk ik dit weekend met zo'n weertje.
Losje eigenlijk heb je dus niks aan je huisarts gehad. Mijn en mijn man zijn duimen draaien overuren voor jullie
Geen steek wijzer dus, ja had net zo goed niet kunnen gaan. Nou spannende tijd. Maar vooralsnog ben je zwanger @mgbk, dido, MMA, Manouk.... hoe gaat t met jullie?
Inderdaad had ik net zo goed niet kunnen gaan Maar ik heb besloten dat ik dus "gewoon" deze week zo ie zo ZWANGER BEN!!!!! We blijven positief! En iedereen bedankt voor het duimen!!!!!!♥
@losje: ja, idd, niet veel aan je ha gehad... snap niet dat ze geen bloed willen trekken. Als ik zeg: doe bloedonderzoek voor hcg, dan doen ze dat maar of ga ik maar elders... maar idd lekker zwanger en duimen draaien
of anders dreig ik om naar de dierenarts te gaan om bloed te laten trekken, dan worden ze bang en doen ze het dan maar...
Raar hoor Losje dat je niet eens bloed mag prikken. Mocht je nou het weekend nog zo onzeker zijn, zou ik gewoon lekker de gyn in het ziekenhuis bellen en je verhaal uitleggen!
Losje, ik zou dat inderdaad dan even doen en als je bloedverlies blijft houden zo ik zeker de HAP bellen en naar een gyn vragen... Maar ik hoop gewoon op een innesteling en dat het weg gaat...
Ik heb het ziekenhuis ook gebeld want vond het een beetje raar dat ze geen bloed wou afnemen (wat ik dus gevraagd had) Maar die zeggen ook afwachten tot volgende week.... Alleen als het erger word of koorts krijg moet ik bellen.
Pffff Losje, jeetje wat een onzekerheid meid. Het is dus nu afwachten, begrijp ik. Ik blijf gewoon voor je verder duimen! Ik las dat iemand vroeg wie er binnenkort nog meer echo's/controles had. Ik mag komende week donderdag weer even op controle bij de vk. Mijn vriend kan deze keer meer, want we zitten op het avondspreekuur. Dan kan hij ook weer eens het hartje horen
En nogmaals, Losje, ik moet zo aan mijn vriendin denken die had met 4 weken zwangerschap een fikse innestellingsbloeding. Ze dacht echt dat ze ongi was. Met 8 weken is ze er pas achter gekomen dat ze zwanger was door vermoeidheidsverschijnselen.