Het blijft spannend zo met ons allemaalecho's, bloedingen, testen....pfff....maar wel fijn dat we elkaar zo steunen toch!
Losje denk aan je meid en blijf duimen. Pff ik slaap normaal nooit 's middags maar ik heb toch een uurtje liggen slapen voor ik moest gaab werken. Vreemd genoeg was mijn misselijkheid toen ook weg. Nu werken tot 21.00u als het niet uitloopt en dan morgen weer een ochtend en avond. Nou ja laatste weekend dienst.
nou losje, je test is toch wel erg duidelijk nu, nu alleen nog die stomme onzekerheid weg! ik ga lekker vanaaf bankhangen en bijkomen van een lange werkweek..pff ..latersss meisjessssss
ja losje we steunen elkaar waar het kan meid, toch Toeter chillen vanavond.. Parel luisteren naar je lichaam meid...als je moe slapen ga je slapen...luister naar mama lov hahaha Ik ga vanavond x factor kijken en vroeg naar bedje geloof ik
Losje thanks Lov haha ja heb ook heerlijk een uur geslapen. Morgen en volgende week vrijdag nog een dubbele dienst die zijn erg zwaar en dan moet ik s middags echt leren te gaan slapen.
@lely: ah meid, doen waar je je goed bij voelt als dat betekent afstand nemen: we begrijpen het wel.. ja, het wordt een lang weekend voor Losje en Dorianne, we zijn in gedachten met jullie en hopelijk draait het allemaal goed uit hƩ
Daar kan ik me bij aansluiten, Eda. Pfff hier voor het eerst opgezwollen enkels. Net mijn benen koud afgedouched. En nu met de beentjes omhoog....
♥♥ NOD♥♥Februari Ikapika (33 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 17-10-2013 ♥ Eda (30 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 21-10-2013 ♥ Jaydee (23 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 06-11-2013 ♥ ♥♥ NOD ♥♥ Maart 2013 MamsieM (30 jaar), 2e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 02-12-2013 ♥ ♥♥ NOD ♥♥ April 2013 JoyofLiving (26 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 13-12-2013 Nimme (32 jaar), 4e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 09-01-2014 Bouwjaar (33 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-01-2014 MamavanDJ (30 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 07-01-2014 ♥♥ NOD ♥♥ Mei 2013 Toeter (34 jaar), 4e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 10-01-2014 Lies1988 (24 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 11-01-2014 Liesje1975 (38 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-01-2014 MamaAnnelies (22 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 19-02-2014 Parel (25 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 26-01-2014 Dorianne (31 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-02-2014 ♥♥ NOD ♥♥ Juni 2013 Lov23 (29 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 13-02-2014 Lizzie (27 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 16-02-2014 Losje (33 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 28-02-2014 Sanne2011 (30 jaar), 2e kindje, 1e ronde, 22 juni ♥♥ NOD ♥♥ Juli 2013 MGBK (29 jaar), 1e kindje, 4e ronde, 6 juli ChantallCindy (23 jaar), 1e kindje, 4e ronde, ? Dido82 (31 jaar), 1e kindje, 3e ronde, ? ManoukS (21 jaar), 1e kindje, 5e ronde, ?
Ook ik sluit me aan bij de woorden van Eda Ben moe, gister ook weer veel te laat gaan slapen, maar om 23.30 gingen we nog die vakantie boeken. Nu ff lekker in bad
hallo dames, ik heb de hele dag gewerkt, verhuisd naar nieuwe project en alles nog even wennen. ben doodop en ga even niet op iedereen reageren, wil onder de wol . ik wil losje wel even een hart onder de riem steken. sterkte meid wat een kut tijd, een week kan lang duren als je geen duidelijkheid hebt. dikke knuffel. andere dames; slaap lekker, badder ze, werk ze en morgenvroeg ben ik weer van de partij * slaapwandelt nu naar bed *
Welterusten (alvast) allemaal! Ook ik sluit me natuurlijk helemaal aan bij de woorden van Eda. Mijn man heeft net een hamburger en milkshake gehaald bij de McDonald's. Had daar al dagen zin in Hou normaal helemaal niet zo van de Mc haha!
Meiden, ik heb vandaag tussen de drukte door geprobeerd mee te lezen, maar ben echt super moe nu, dus zal waarschijnlijk het meeste vergeten. Losje, die test is toch super! Zwanger 1-2, dat kan je niet ontkennen. Het kan soms gebeuren dat ondanks dat je zwanger bent rond de tijd dat je ongi zou komen je toch een bloeding krijgt. Dit hoeft niets te betekenen voor je zwangerschap (What could bleeding in early pregnancy mean? - BabyCentre) Ik weet dat het moeilijk is maar hou moed meid. Ik denk dat het een goed teken is dat je een mooie positieve test had vanochtend. Dorianne, Ook voor jou hoop ik dat alles gewoon goed blijft gaan. Bouwjaar, waar gaat de vakantie heen? Pffff... verder weet ik het echt niet meer meiden, ik ga lekker slapen. Tot morgen!
Fijn dat we allemaal zo lief voor elkaar zijn!! Idd goed luisteren naar je eigen lichaam! Parel, succes morgen! Ika, bah vervelend! En zo warm was het nog niet eens vandaag. Man,man, wat een hel om te slagen voor positiebroeken!! Wil skinny in maat 27/32. Je zoekt je rot!! Iemand tips? Ga nu ook naar bedje, morgen weer druk dagje!
@lies1988: kweet niet of ze dat ook zo zeggen in Nederland, maar in Vlaanderen hebben ze daar een term voor: "vieze goesten" zo van die dingen waar je plots zin in hebt, zonder niet echt een verklaring, behalve nu wel natuurlijk: zwanger!
goedemorgen...! Losje hoe is het meid? Pfff hier de eerste morgen dat ik misselijk was en me slecht voelde omdat ik echt iets moest eten...jeetje
Fijn toch Lov!!! Ik heb het nog steeds...niet overmatig, maar wel dat weeige gevoel. Geen idee Eda of ze hier een benaming ervoor hebben?
ja mamavandj is wel fijn .... dan weet je weer dat je zwanger bent he hahahah jeetje wat stinken die bussen van mvm zeg.... niet als je ze net gebruikt maar als er al wat plasjes inzitten ieuuuw. Ik plas trouwens gewoon direct in de bus hoe doen jullie dat meiden die ook busjes piesen voor mvm