Goedemorgen, Geen krampen geen stolsels, wat ik normaal wel heb bij ongi, maar nog steeds bloed, vandaag moet het echt minder worden anders word ik echt gek! Dank jullie wel voor de lieve woorden en sites die jullie me geven...... Maar ik word er nu wel een beetje onzeker van helaas Ik heb wel de symptomen want ik weet niet wat ik moet eten (alleen lekkere dingen) En ml betrapte me erop dat ik 's avonds weer melk met ijsblokjes drink, wat ik dus ook bij de vorige twee ook had. Moe, en ik ga van het ene uiterste naar het andere uiterste kwa humeur! Het ene moment kippevel van de kou, het andere moment breekt het zweet me uit. En het heel vroeg wakker zijn, voor de wekker en kids. Wat me gerust maakt is dat als ik naar de wc ga er alleen bloed en plas is, en niet van die donkere slierten en brokjes. Bij elkaar nu 3/4 volle maandverbandjes over deze twee dagen. Hahahahahahaha sorry voor me lange verhaal over me bloed op de vroege morgen.
Ja kan ik wel even doen, maar mijn vk heeft geen echo, en ik wil wel bij haar want zij is bij de bevalling van me twee meiden geweest. Ik vraag me af wat zij dan nu kan betekenen voor mij.....
Wij hebben bij de verbouwing er juist een bad laten plaatsen terwijl ik heel vaak hoor dat mensen m weg doe. Ben blij dat we er een hebben Kefalonia (griekenland) Ennuh grappig he die dingen waar je wel/geen trek in hebt. Ik geef niet zoveel om chocolade nu, terwijl dat er altijd meer dan prima inging. Nu veel trek inzoet, zelfs die vieze gummybeertje lust ik nu Geen idee ik weet ook niet wanneer ik ze zal gaan kopen, voorlopig nog een paar broeken die ik nog pas (desnoods met een elastiekje er tussen ). @lov ai de eerste misselijkheid dient zich aan? Hopelijk blijft t beperkt Voirge keer pieste ik ook direct in de bus, maar nu meestal niet meer. Wil ff gewoon op de plee zitten en dan houdt ik die kan eronder (niet onder de plee dus ) @losje hmm hoop dat dat bloeden snel stopt. Het hoeft niet meteen vanalles te betekenen maar t is gewoon irritant! En echo...zou er nu al wat te zien zijn dan? Over een uurtje sporten...eerlijk gezegd niet zo heel veel puf..
pffff bouwjaar wordt al moe al ik eraan denk hahahah sporten ... Ja ach misselijkheid liever dan maagzuur...want die is weg jeeeeh Jeetje nee mijn bad wil ik niet missen! Zeker als je straks een grote buik hebt. Niet dat die dan veel onder water ligt Losje ook altijd fijn om ook een deskundig persoon te vragen hoe en wat nu
Losje, vk nog gebeld? Wat onzeker toch allemaal! Bouwjaar, lekker gesport? Lov, je lijkt wel zwanger zeg met al die klachtjes Mamadj, broeken hier ook lastig. Toevallig vorige week 2 (bijna) dezelfde broeken bij de Prenatal gekocht. Zaten goed, waren in de aanbieding en ik moest echt broeken hebben dus direct maar 2 gekocht. Hoe is het met de andere meiden? Hier z'n gangetje. Dit weekend vrij, weinig plannen. Net lekker een half uurtje met de hond gewandeld.
@Mamsie, fijn die nieuwe broeken. Dat zit toch wel lekkerder. Ik heb ze van de h&m. Wij gaan zo naar de Ikea om de meubeltjes te halen. Ik heb er zo' n zin in! Gisteren uiteten geweest en een paar uur op een stoel gezeten. Ik denk dat ik daarom dikke enkels had. Echt niet normaal. Dat had ik nog nooit meegemaakt. Gelukkig is alles weer normaal nu.
Yep Ika lekker die opgezette voeten wacht maar als het straks warm wordt en blijft ... Al leuk heel veel plezier in Ikea!
Ika, een vriendin van me had dat ook zo erg tijdens de zwangerschap. Hoop dat het eenmalig bij je is!
Ika, veel plezier bij de Ikea! Vervelend die opgezette enkels, zal vast nog erger gaan worden Losje, heb je inderdaad nog een verloskundige gebeld? Ik vind het zo rot voor je dat je nog steeds bloed verliest Lov, heerlijk die misselijkheid MamavanDJ, ik kan je niet helpen met broeken helaas. Ik heb laatste wat nieuwe broeken gekocht in een maatje groter dan normaal. Daar kan ik nog wel even flink in groeien. Hoop dat ik voorlopig nog geen positiekleding hoef aan te schaffen MamsieM, fijn weekend! Hier een redelijk druk weekend voor de boeg. Zometeen moet ik de zoldertrap schuren, heb er echt zooooo geen zin in Mijn man gaat in de schuur klussen. Vanavond een housewarming en morgen nog allemaal huishoudelijke klusjes doen (strijken, dweilen etc.).
@lies ehh gedver. Mijn pa heeft gelukkig destijds beide trappen geschuurd en geverfd, van de beneden trap moet eerst ook nog de vloer bedekking. Wij aant werk, pa aan de klus, ben er nog steeds reuze blij mee. Raar weer. Warm maar waait wel pittig bij ons
+1 ivm.Eda's denken en jammer van je enkels ,had het gisteren er nog over met mijn man dat mijn voeten nog goed meegaan
hier ook veel wind een lekker druk namiddag voor de boeg: om 15u bowling voor een vrijgezellennamiddag (kan niet heel de namiddag mee helaas), want dan om 17u30 trouwreceptie en om 19u30 gaan eten voor vriendin haar verjaardag.... morgen zal dan weer rustdag zijn denk ik
Lies, succes met de trap. Rotklus! Eda, druk dagej dus! Veel plezier en morgen maar lekker rustig aan doen dan. Het is inderdaad raar weer. Het waait flink maar is echt niet koud. Boodschappen weer in huis, ga vanmiddag maar eens een boterkoek maken.
Bouwjaar veel plezier met sporten ,ik sport tegenwoordig slapend in bed *proest* ben pas om 10u45 opgestaan Moe moe ,slecht slapen ,dromen dan heb je dat gewoon ineens zo'n slaap nodig. Lies ,druk weekend ,hier eens rustig. Lov ,kleine porties eten en wat je graag hebt Mamsie ,ik heb mijn broeken overlaatst bij de C&A gekocht was eentje bij waarvan ik dacht ik draag helemaal geen broek ,zo lekker zat hem! Losje ,ik vind het erg dat je bloed nu mijn gynè zei het kan voor 17% niks betekenen maar al je pijnen hebt enz.wel Als je zo onzeker bent zou ik zeker op mijn strepen staan ,ze kunnen op zijn minst dan een echo doen inwendig om te kijken vanwaar de bloeding komt in de bmhals ,in de bm ,... ML is denk ik ziek aan het worden hij is mijn ramen weer aan't kuisen amai ben er *flabergaseted* van Trouwens geen inspiratie voor eten we hebben gisteren gyros met friet gegeten iets wat we nooit door de week zouden doen. Dan maar soep maken zo warm is het nu ook weer niet ,ML zou dan ff in de buurtwinkel brood en andere dingetjes uithalen Vanavond SMOUTBOLLEN