De Oempaloempa's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liefoe, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Lekker hoor Nimme, die oliebollen! Zou jaloers op je worden! :)

2. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Zal vanvond komen uitdelen ;)

er was een buurtvrouw van me die daar woont schijns tegenover de kraam die al op de uitkijk stond gisteravond maar toen ze niet open gingen stelde ze zelfs voor om er te maken voor me ♥

3. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ah lief!

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Sporten was toch wel weer lekker hoor. Als ik eenmaal bezig ben gaat t wel. Wel wat mnder dan voorheen, conciditie lijkt toch wat lager, dus dan gewoon iets rustiger doen.

Hehe hier samen met vl huis weer aan kant gemaakt. Voel me nu bekaf. Zijn stadfeesten hier, maar aldoor regen dus dan is t niks aan. Nu ff droog overigens

Nimme oliebollen, lekkerrrrr! Lieve buuf heb je :)

@eda plezier vandaag!

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hannah nimme eindelijk mag je ze eten :D

6. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    doei, ik ben weg op mijn "marathonnamiddag"!!!! tot morgen

7. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

mama A. hoe is het daar?

Manouks doe rustig aan op je werk è!

Mgbk ,is het bloeden over nu ?

Dido ,nieuw eitje in zicht?

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Veel succes Eda!

9. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Gek zag de andere berichten boven me niet staan maar petje af bouwjaar en Eda !!

10. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

MamavanDJ, lastig is dat dan he. Ik was ook al dingen aan het zoeken, maar juist in een maatje meer ook niet makkelijk, vooral BH's niet :$

Losje, hhhmmmppff ik hoop dat je gewoon een mooie zwangerschap krijgt. Vriendin van mij had net zo'n start als jij en is nu 22 weken zwanger. Denk idd wat lov zegt dat weet je VK er van en misschien kan zij je wel doorsturen...

Bouwjaar, haha typisch ik heb dat ook met chocola (word er zelfs misselijk van) en zoet vind ik nu ook lekker, maar voor chips, jammie :p
    En een bad, ik wil er bij de verbouwing ook een terug, heerlijk...

Lov, blergh misselijkheid, maar wat al werd gezegd geniet ervan :p En idd beter dan maagzuur.

Ika, goed met de beentjes omhoog wanneer het kan. Dit zal zoals de andere al zeggen wel erger worden. Mijn schoonzus kon 2 weken voor het bevallen bijna niet meer lopen.

Lies, kijk je uit met schuren ivm stof.

Mac, hahahaha die is wel in trek geloof ik :p Zag er al meer die naar de Mac gingen. En ik heb der nu ook meer zin in dan normaal :$

Mamsie, je boterkoek ziet er goed uit, eet smakelijk :D

Nimme, haha heerlijk die mannen die nu alles doen :p De mijne poetst mijn hele huisje :D

Eda, succes vandaag.

Ik ga maar eens een middag dutje doen. Pff heb het nodig om vanavond te werken. Straks pasta maken om te eten voor ik ga werken. Hoef gelukkig maar 2 uurtjes als mijn collega's niet uit lopen ben ik om 20.00u al weer klaar.

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Trouwens die bananen twist shake is superlekker van de Mac!

12. mgbk

mgbk Niet meer actief

Hey meiden,
    Hier wil het ff totaal niet vandaar dat ik er ff niet zoveel ben.
    Donderdag by vk geweest, op echo is toch wat te zien in de bm. Alleen gaat op en af. Erg veel pijn in mn bm en liezen. Word echt gek van mn lijf.
    Haal mij maar van de juli lijst want zolang er nog iets zit zal er nog geen eisprong zijn.
    Sorry meiden, ben het ff zo beu.
    Losje ik blijf duimen! En nog een testje doen om te kijken of de streep duidelijker wordt? Of is dat een domme vraag. Ik bedoel meer, miss dat je dan wat meer bevestiging voor jezelf hebt?
    Rest vd meiden, fijne dag met eten sporten werken of sterkte met kwalen.
    Xxx

13. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hoi meiden....ik heb besloten morgen nog even een kv te doen om te kijken of ie donkerder word.
    Maandag bel ik vk.
    Ik heb me vriendinnetje net verhuisd (niet veel gedaan natuurlijk)
    Ze zit nu even bij ons in huis. .....
    En ik moet onverwacht op me nichtje passen die blijft slapen.

Me vriendin weet van alles af dus dat is wel fijn!

Ben nu echt heel moe en me borsten zeuren heel erg......

Sorry dat ik verder even niet reageer maar ik ga even een uurtje op de bank liggen.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mgbk jeetje wat te zien?

Losje geen bloedverlies meer?
    Fijn da je er met je vriendin over kan praten.

15. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Jawel bloedverlies:(

16. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Mgbk is het niet goed wat er in jr bm zit?
    Sterkte meid!

17. Lente1988

Lente1988 Lid

26 mei 2013
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik zou graag met jullie meekletsen als dat mag.
    Zie mijn eerder geplaatste verhaal in even voorstellen voor m'n geschiedenis.

Ik heb een korte cyclus namelijk 23 dagen.. Dat is al een maand of 4 zo, sinds het stoppen met de pil meteen.
    Vorige maand heb ik een foto van een zwangerschapstest geplaatst (kv) die duidelijk maar licht positief was.
    Had veel last van m'n borsten terwijl ik dit normaal niet heb, daarom een week (!) voor nod getest, met middagurine.
    Deze was dus licht maar wel duidelijk positief.
    De dagen daarop bleef ik testen maar de testen werden duidelijk minder zichtbaar. Daarna op zondagavond bloed. (4 dagen voor nod)
    Dit heeft een dag of 3/4 aangehouden, beduidend minder dan een menstruatie. De daarop volgende cyclus niet bezig geweest met zwanger worden, druk met afstuderen etc.
    Misschien 1 x seks gehad in t allerbegin van de vruchtbare periode.

Afgelopen dinsdag zou ik ongesteld moeten worden als ik uitga van de cyclus van 23 dagen, geteld vanaf de eerste dag bloedverlies na die testen.
    Ik ben toen 1 druppel bloed verloren, sindsdien niets.

Het is inmiddels zaterdag nu en pas sinds gisteravond dacht ik.. Ik zou toch niet zwanger zijn?
    Had er totaal nog niet bij nagedacht... Vond het alleen maar irritant dat ik zat te wachten tot het eindelijk een keer zou komen.
    Nu heb ik wel wat last van gevoelige borsten en ben ook wat misselijk, maar ik vraag me af of dat sinds gisteravond niet gewoon tussen m'n oren zit.

Ik weet dat jullie niet kunnen zeggen of ik zwanger ben ja of nee, maar wat denken jullie?
    Of zou het kunnen dat ik gewoon een menstruatie oversla ofzo?
    Heeft het zin om te testen? Of is het normaal dat je na die bloeding op dag 19, het geheel wat in de war is?
    Heb nog wel een clear blue plus liggen...

Bedankt alvast!

18. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Jeetje, Mgbk :( ik hoop dat het niks ernstigs is. Ik snap wel dat je even rust wilt. Dikke knuffel.

@Losje, bloedverlies wil je gewoon niet. Ik hoop dat het nu gauw stopt en je snel zekerheid krijgt.

19. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Vriendlief heeft vanmiddag hard gewerkt de meubels in elkaar te zetten. Baby is ready to rock!!

Bijgevoegde bestanden:

20. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hoi lente,
    Vervelend als je lichaam in de war is, daar kan je echt onzeker van worden.
    Je zou een test kunnen doen, misschien krijg je dan antwoord op je vragen.
    Ik hoop dat je snel wat zekerheid krijgt meid!

Ika ik heb de foto gezien het is echt leuk geworden!!!!

Edit; ik zie nu ook deze foto hahahaha

Deel Deze Pagina