Hihi Losje, thanx!! We zijn heel blij met de combi van geel roze en wit @Lente, welkom, wat een onzekerheid. Een testje geeft misschien wel duidelijkheid.
Ik had net een uur niet gebloed dus ik yes! Maar helaas......het is weer terug. Misschien word het wel minder nu.... Ik ben zooooo benieuwd naar me test morgen.
Jeeej Losje! Wel balen dat het nu weer terug is natuurlijk..... Ika, echt superleuk! Dat geel zou ik zelf nooit voor kiezen maar nu ik het zie vind het echt gaaf!
hoi meiden, vandaag best druk geweest heel het huis gepoetst en alles weg gestreken blabla ,..voor de rest gaat het prima alleen nog steeds erg moe, ik ga maandag vragen aan de gyn om bloed te prikken op ijzer, want deze moeheid is wel erg extreem. losje balen nog steeds,..blijven geloven meid! ika wat een mooie foto's van het kamertje als ik naar de foto's kijk is mijn indruk ... warm.! hoi lente,.. het enige wat jou antwoord kan geven is een test meid, succes! mgbk, vind het zo klote voor je meid, nu dit ook nog es pfff het moet echt ophouden gewoon, hopelijk je bm snel schoon, gaan ze het niet schoonmaken? dido meid, weet dat ik soms even aan je denk ook al ben je er nu niet meer altijd bij.... hopelijk lees ik weer snel wat van je.. ♥ voor de rest weet ik het niet meer
Lekker bezig geweest toeter....lekker je huis weer schoon! Ja meis extreem moe is waardeloos.....even je bloed laten nakijken ja. Ik probeer te blijven geloven maar vind het wel moeilijk, als de test donkerder is morgen heb ik weer beetje hoop, als ie lichter is of hetzelfde weet ik dat het niet goed is.
ja kan ik geloven hoor losje, pff lijkt me echt klote..op deze manier ik duim echt voor je dat het allemaal meevalt en niks voorstelt.
Lente welkom , testen is de boodschap! Losje en dorianne duim me hier te pletter dus Mgbk , je bent een beetje vaag in je uitleg wat is er nu gaande vanbinnen? Heb je restweefsel zitten van vorige keer of hoe ? Zijn ze rot de pot aan het draaien of is het te onduidelijk allemaal want ik krijg kriebels als ik zo'n zaken lees hier dat in NL zo snel niet wordt opgetreden terwijl een vrouwenlichaam zo belangrijk is om in orde te zijn voor een kinderwens! Niet op u zo bedoeld e Ika , warm kamertje , zo snel klaar ne mens krijgt voor minder goesting om zelf te starten Oh wat tel ik de dagen af naar vrijdag maar eerst weer een drukke week van kine-logo lopen met de dochter. Maandag brunchen met de buurtmama's dat wil dus zeggen pas namiddag thuis komen X
Klinkt gezellig nimme! Losje ik hoop op een mooie test en dat het bloedverlies eens overgaat meid. Had je nu een vk gebeld?
Nee ga ik maandag doen. Ik wil eerst nog een test doen met ochtendurine....morgen dus Dan heb ik misschien weer een beetje een aanwijzing welke kant het op kan gaan. Ik hoop echt met heel me hart dat het goed gaat natuurlijk, maar ik kan niets tegenhouden dus heb gekozen voor maandag. Hoe is het met jou lov? Nog misselijk?
Nimme klinkt zeker leuk met z'n allen brunchen Nou eet ik op het moment alles wat los en vast zit Dus als je het over eten hebt vind ik alles leuk!!!! Hahahahaha Ik krijg trouwens geen mail meer als er een reactie is gegeven Hebben jullie dat ook?
Krijg nooit mail ik kijk gewoon gelijk bij gebruikersinstellimgen en die dan alles waarop weer gereageerd is waar ik meeschrijf. Nee nu niet meer misselijk....ben eens benieuwd morgen
Hahahahaha ik heb het wel op me mail op me telefoon! Dan hoor.ik jullie de hele dag door...als jullie kletsen. Ml word er wel eens gek van, maar als er iets spannends is zoals echo ofzo, wil ik het gewoon meteen weten
@mgbk jeetje zeg wat een geleuter bij jou. Dit is echt niet leuk En wat was er te zien? @losje nou dat bloeden elke keer ook ook kl*te. Ik duim voor je @toeter zo extreem moe is wel waardeloos. Ben benieuwd wat de uitslag is. @ik a leuk kamertje hoor. Het lijkt me ook allemaal wat echter worden als dat allemaal op orde is. Ik durf er geloof ik nog niet zo goed aan te beginnen. Denk dan nog alle tijd.... @nimme gezellig lunchen met de buurt mama's Mijn ouders kwamen nog ff langs, samen chinees gegeten. Nu crashen op de bank en een filmpje kijken (+halverwege in slaap vallen)
Losje, fijn dat het nu lijkt te stoppen. Ik duim voor je. En ook ik krijg geen mail, zeer irritant... Lente, welkom, kan ook alleen zeggen ik zou even testen. Ika, wauw super fleurig het kamertje, mooi!! Toeter, druk dagje gehad, lastig van je vermoeidheid zeg. Nimme, gezellig een brunch met de moeders... Bouwjaar, veel kijk en slaap plezier Wij zijn Transformers 2 aan het kijken. Echt al duizend keer gezien maar wel leuk. Glaasje 0.0% Appelcider erbij