@Mamsie, we zijn idd avontuurlijk wat kleuren betreft. Onze keuken is bijvoorbeeld rood @Bouwjaar, het zal straks ook zeker voor jou allemaal echter worden. Als je de kleine gast voelen is dat ook weer zo'n enorme mijlpaal. Morgen alweer 12 weken, wow! Veel plezier met de film
Ika, hier een gele keuken. Zat er al in toen we het huis kochten. Niet echt mij ding maar de keuken is nog prima. Verder veel wit in huis qua muren, 1 paarse muur.
ziet er goed uit nimme die oliebollekes..lekker hoor geniet ervan! losje, dat is goed nieuws en nu volhouden! ja ach die vermoeidheid is idd lastig ben ook benieuwd naar uitslagen van bloed binnenkort, dat zou een hele hoop verklaren, je bent tijdens zwangerschap altijd wel wat moe en de ene dag wat meer als de andere maar ik ben zo moe dat ik niet eens meer goed na kan denken en dat elke dag, ik kom al moe uit bed, en een dutje werkt niet dus afwachten allemaal.. ben vandaag weer eens lekker onzeker, bah.. alles komt even omhoog denderen,.. ik zal het rustig aan moeten doen denk ik dit emogeval zwaait even naar iedereen en gaat lekker relaxen op de bank laters meisjes..
Bouwjaar jeetje 12 weken alweer jeeeehhhh! Parel wij kijken ook transformers 2 Sorry ik sla over op de oliebollen
aah wat lief dikke knuff terug.. heb uit onzekerheid toch maar weer de angelsound tevoorschijn gehaald locomotiefje ging goed tekeer ben weer helemaal opgelaten en gerustgesteld. ik dacht ik ga bankhangen, dachten die spruiten van me even heel anders over, die wilde niet achter de pc uit en ook geen tanden poetsen hoppa met een rotgang van 120kmp/u jeetje 12 weken alweer bouwjaar gaat echt snel! mooie mijlpaal heb de lijst aangepast pareltje
Hoi meiden! Druk dagje geweest, dus even kort. Bouwjaar, time flies!! Nimme, lekker, smakelijk! Lust er ook wel één! Losje, hoop dat het wegblijft. Klinkt niet zoveel als een ongi, maar elke druppel is er één teveel. Toeter, ben benieuwd of er wat uit de bloeduitslagen komt. Moe zijn oké, maar zoveel klopt niet lijkt me. Hier alles oké. Buikje staat lekker bol, nieuwe foto zet ik zo in m'n album. Borsten ook nog steeds lekker pijnlijk, dus heerlijk zwanger! Af en toe lijk ik ook al wat te voelen kriebelen,tis nog erg vroeg, maar zou zomaar kunnen. Kan niet wachten tot over een paar weken de echte schopjes komen! Meiden, fijne avond, ik ga zo m'n bedje opzoeken. Saai he op de zaterdagavond!
Toeter knuffel voor jou, hoop dat er wat uit de bloedtest komt. Hoewel je zelf weet waar het vandaan komt is zon bevestiging ook wel fijn. Losje geen bloed klinkt goed. Ik duim me een ongeluk voor je. Rest lekker op de bank, fijne avond allemaal Even ego. Nee wat ze nu zagen was iets nieuws. Na de tweede mk was later alles schoon, mooie rechte lijn in de bm dus gesloten. Nu zagen ze iets wat leek op een dooierzakje. Maar ja niks levensvatbaars ofzo. Daar zit veel bloed in of omheen dus dat moet er eerst allemaal uit voordat er überhaupt weer een eisprong kan plaatsvinden. Dus een heel gedoe weer, we kunnen nog steeds niet verder voor een volgende zw schap. Veel pijn. Liezen en buik doen continu zeer niet te zuinig. Misselijk. Moe. Ben het beu. Misschien toch maar een cavia aanschaffen... En het hele idee van een kindje overboord gooien. Nimme bedankt vd oliebol! Ika mooi warm kamertje!
Bouwjaar 12 weken al weer, de tijd vliegt... Toeter thanks Lekkere spruiten heb je Leuk dat je kindje weer hebt gehoord... Losje, haha ja blijf het een leuke film vinden
jeetje mgbk, een nieuw dooierzakje?? hoe is het mogelijk eigenlijk..dat zou toch eigenlijk niet kunnen? ik snap er niets van eerlijk gezegd laat staan jij dikke knuffff hopelijk komt het allemaal snel los, en kun je met schone lei verder. ja parel lekker hé, ze liggen nu in bed alle 3 en waren best druk vandaag,..onee ik formuleer het verkeerd, ik kon weinig hebben vandaag
Fijn dat je de kleine hebt gehoord toeter En idd het zou dan al vrij snel na de vorige mk moeten zijn gebeurd. Wat het ook was of is, het moet er uit dus daar is het wachten op. Ach laten we het er niet meer over hebben. Tijd voor leuke verhalen over kwalen, kamers, mooie testen, lekker eten en andere zaken! Manouk hoe is het met je? Dido, denk aan je! En uiteraard aan jullie allemaal!
Hier lijkt het dan toch echt gestopt! Heb het gelijk spaansbenauwd hihihi.... Nou ben ik zo benieuwd naar morgen ik hoop dat ik kan slapen! Lieve meiden morgen een nieuwe dag met nieuwe kansen..... Ik ben kapot ik ga zo slapen dan is het snel morgen!
Thanx meiden, heb idd flinke baaldag. Maar ja, schouders er maar weer onder en gaan met de banaan! Losje dat klinkt als goed nieuws! Hoop dat je morgen bevestiging krijgt van een mooie test!
Toeter, haha geweldig zulke kinderen en tja met je hormonen zal het wel een tikkeltje erger voelen... Losje, spannend, klinkt positief!!