Ika. Ziet er leuk uit. Heel mooi dat geel!! Losje. Hoop dat het bloeden nu gestopt is. Ik duim voor een donkere streep morgen!! Nimme ohhh lekker!!!! Ik moet ze morgen maar is eten op luyksgestelkermis. Mgbk. Meid wat een gedoe allemaal. Ik denk aan je. En ke mag hier altijs alles plaatsen. Niet alleen mooie testjes en zo. Wat er bij jou ni geb Beurt is gewoon zwaar k*t en daar moet zeker ook plaats voor zijn!! Ik denk aan je!! Ohh de rest weer vergeten. I'm so sorry. Hier. Broer is vamdaag getouwd. Ze zaggem er super mooi uit! Helaas voel ik me zwaar kut em werd alleen maar erger. Dus op tijd thuis. erg jammer mis heel het feest. Maar goed vind de zwangerschap iets belangrijker. Je mocht er ook binnen roken. Ik ben ook.veel buiten geweest daarom... Nu snel slapen. Ik val bijna om.
@Mgbk, jeetje jij krijgt het wel voor je kiezen Blijf ook praten en dat mag ook hier. Niet wegstoppen. Dikke knuffel. @Lizzie, naar is dat als er ergens binnen wordt gerookt. Ik mijd dat soort momenten ook. Vaak vragen mensen of ik het erg vind, maar ik kan mensen toch in hun eigen huis niet verbieden om te roken.
Dit was in een feestcafe.. Eigenlijk heel slecht want mag helemaal niet meer. Was ook heel verbaasd toen de asbakken op tafel kwamen toen we geeten hadden. Nu maar echt slapen..
Van harte met je broer Lizzie! Idd goed voor jezelf en de kleine kiezen. Vind het ook raar dat daar gerookt wordt! Slecht eigenlijk. Truste dames
Heb nog even je test van de donderdag opgezocht maar hij lijkt nuet donkerder he? Kun je ze onder elkaar op de foto zetten, ter vergelijking?
Die andere is niet meer duidelijk, heel geel zeg maar.... Hij is misschien iets donkerder maar ik had nog donkerder verwacht!
Ja ik ook eigenlijk aangezien er 3 dagen tussenzit. Jeetje meid, wat onzeker dit! Nu weet je nog niets.....
Nee Lizzie kan me voorstellen dat een bruiloft nu niet echt super is... Mvm bussen had je nog niet hè?
Ik vind m wel duidelijker... Kruidvat is niet meer zo fijn, ik zou wat dipsticks bij z&k bestellen En laat die van vandaag maar eens goed opdrogen dan is ie nog duidelijker