Haha geloof dat het een uitje is "De naam ui (Allium cepa) (ook wel ajuin of juin genoemd in Zuid-Nederland en Vlaanderen, en siepel in Noord-Nederland) wordt meestal gebruikt voor Allium cepa, ook de tuinui genoemd."
Haha alstu... Ben een brander en vooral mijn s-moeder praat beetje zelfde als de belgjes onder ons, dus weet heel veel te vertalen Maar sommige dingen weet ik ook niet altijd
Ika ik had zelf ook e stoel om in te voeden maar ik kon zo niet goed bv geven. Ik had wel rage rugpijn maat het was zo onpraktisch ... Ik ging lekker in bed liggen Bouwkjaar die vindt ik ook zo mooi die kast. Wij hebben ook altijd kasten van de Ikea gebruikt als commode...hartstikke handig. Daarbij vindt ik die kinderkamers belachelijk duur altijd van de prenatal enz....ze zijn maar voor zo kort. Als we hier een zoontje krijgen koop ik een nieuw bedje maar voor de rest hebben we natuurlijk alles al. Nimme heerlijk als je je kindje kan voelen!
Ik ben ook benieuwd naar de testen losje. Vind die van vandaag wel een stukkie donkerder. Is het bloeden ook gestopt nu?? Hoop dat het straks een knaller zal zijn!!! Lov. Ik heb de mvm flessen pas tegen 5 gekregen. Maar zijn in gebruik. Vind het wel heel erg stinken. Weet nu eigenlijk al dat ik dit niet lsng ga volhouden maat ik doe mijn best. Als ik over mijn nek ga van de.geur ben ik er wel echt klaar mee. Joy. Hele mooie kamer!! Mooi meubels ook. Wij gaan onze meubels bij van asten halen. Ik wil wel.echt een set. Kunnen we sowieso nog bewaren voot als ons een 2de kindje wordt gegunt. Parel. Ohh nog een weekje voor de piepbaas. Ga je iets nieuws doen of stoort jr je helemaal op jullie bedrijf??
mgbk: wat vreemd wat je lijf allemaal meemaakt.... idd nu misschien even afwachten, de tijd nemen tot je weet hoe je nu juist nu zit? veel sterkte, want die onzekerheid en tijdsverlies is killing... en die pijn lijkt me ook niet niets... pfff @ika: wauw, mooie kamer hoor @lente: idd testen dan weet je meer. ben je je nod al gepasseerd dan? want weet niet hoe zinvol het is om te testen voor nod bij een korte cyclus.... en weet je wanneer je ei komt in je cyclus? @parel: kreeg meer zin in je appelcider dan die oliebollen, hmm lekker fris, maar past jammer minder met het weer dan de oliebollen!!! @bouwjaar: zo zie ik nogmaals dat ik echt de indruk heb dat het sneller gaat bij andere: 12 weken al, goed hé, maar idd eens je het termijn van *Ukkie gepasseerd zal het misschien beter aanvoelen hé transformers 2: ik zie ook graag van die actiefilms, onlangs Iron Man gezien op TV, raar maar waar, is minder de stijl van mijn man, nochtans meer het doelpubliek denk ik... twas gisteren heel leuk, werd 's avonds wel moe dus niet zo lang getrokken, was rond 1u45 in mijn bed, maar vanmorgen pas om 11u opgestaan, ik doe het lekker rustig aan vandaag! misschien wat strijken voor TV als ik de moed vind... (nochtans heb eigenlijk genoeg te doen, zou bvb ook de frigo moeten kuisen) hier is het weer toch niet denderend, af en toe regen en nog steeds veel wind twaren gisteren super lekkere hapjes ( maar mocht niet alles eten: carpaccio, rauwe gerookte vis..), lekker hoofdplat en goeie dessert (fruit en vanilleijs, hmm) en erna toch lekker gedanst. echt geslaagd nu aan het kijken naar een dierprogramma, vind dat zalig om te doen, met de hond, ze kijkt dan zo echt mee, naar de paardjes, vogeltjes, hondjes die rare dingen doen, vraag me dan echt af wat ze ervan maakt.. @toeter: hopelijk vermindert de vermoeidheid, dat je toch wat beter kunt functioneren... @lizzie: waarom voelde je je kut op je broer zijn trouw? jammer dat je zo een groot stuk van feest miste... van dat roken snap ik volkomen, dat is gewoon ergelijk hé, gisteren ook een aantal rokers binnen (was een gehuurd zaaltje, dus eigenlijk privé-feestjes) en je kleren stinken toch direct hé... en wij maar ons best doen om redelijk gezond te doen, maar blijkbaar hebben we er niet in te kiezen en moeten we maar meeroken hé (snap dat het ook voor hen niet leuk moet zijn om altijd naar buiten te moeten, maar is toch jammer dat jij net daarom dan minder van de trouw van je broer kon genieten) @losje: is onderste test die van vandaag: vind ik wat duidelijker, maar of hij genoeg duidelijk is, dat weet ik niet.... niet leuk die onzekerheid. Alvast geen bloed meer, dat ik al iets... @sanne: teleurstelling is heel begrijpelijk meid, maar ook niet abnormaal hé, het kan gewoon niet elke keer raak zijn!!! geduld is echt een schone deugd hé. Kop op voor de volgende ronde... @joy: ook een heel mooie kamer hoor! idd best groot, maar als ze er met 2 in slapen is dat ook geen overbodige luxe hé ik heb dat eigenlijk nog altijd ik zeg ik ben 5 maanden ver, maar baby is er nog niet hoor (zo om te zeggen het kan nog altijd iets misgaan, zolang het er niet is, is nog niet echt reden om te vieren...) @lies1988: idd erg leuk dat je alvast al het hartje mocht horen!!! @mamavandj: in de kamer die we gaan gebruiken, staan er ook inbouwkasten, dus normaal ook alleen een commode erbij nemen, ruim voldoende opbergruimte @nimme: leuk dat je nu al iets gevoeld hebt! verder nog een gedachte voor Dido en Manouk (hopelijk ben ik niemand vergeten... )
Eda als het maar een paar man zijn en ze roken gewoon waar een zwangere vrouw bij staat is dat toch wel respectloos vindt ik? Meeroken is juist superslecht laat staan als je zwanger bent? Lizzie ze stinken idd maar ik hou mijn tshirt voor mijn neus...... Ik ga het wel volhouden hoor...moet gewoon
@lizzie keek ff op de website maar babykamer nick vind ik ook wel mooi. Deze Pff laat ik t ff zien aann vrien: owhh prima, doen. Qua kinderwagen interesseert t m eigen ook niet. Ik zei al hallo je moet daarin ook meebeslissen hoor.
Bouwjaar. Die vinden wij ook mooi. Ook vonden wij daan heel mooi.Weet niet of ze die nog hebben maar zou hem zo bestellen. Hahhaha
@Eda, ik snap dat je nog steeds de angst hebt dat het fout kan gaan. Die angst heb ik ook. Ik schrik bijvoorbeeld als ik de kleine op een dag minder voel en maak me dan weer zorgen. Dat is echter normaal en ik probeer het ook in het perspectief te zien. Probeer te genieten en vooruit te plannen. Je bent nu al 5 maanden en het zou zo jammer zijn als je straks bevallen bent en je dan terugkijkt en je niet echt hebt kunnen genieten van je zwangerschap. Dikke knuffel.
Haha ik krijg ook de neiging om m zo te bestellen babykamer daan is idd ook heel mooi. Wat verschillen de afmetingen trouwens zeg. Dacht dat een ledikant wel een beetje een standaard maat zou hebben Het kan zomaar gebeuren dat ik t in een opwelling bestel voor deze dag voorbij is
Zo we zijn er , Bouwjaar ,die serie vind ik ook mooi ,die van Joy ook maar we konden zoveel niet kwijt aan een commode dus hebben we voor de Malm-serie gekozen en het bedje is van Troll. Gefeliciteerd met je 12 weken! DSP me is geweldig vooral het einde dan gaan de kids hier altijd los Die planken lijken me een heel goed idee ,wij hebben van Troll een luiertafel wat ophangt tegen de muur en daar zitten ook 2 planken in. BESTELLEN DAN!!!!!!!!!!!! haha doen gewoon Parel ,tot september wachten kon ik niet Eind september is het grote kermis waar we vroeger woonden Dat dromen idem ben om 4 uur ook maar opgestaan. Toeter ,ik zou zo ook terug in bed willen kruipen ipv.me te gaan douchen of boven rommelen in de kleerkast voor de jongste eens alles leggen zoals ik al LANG wil.... Sanne ,knuffel! Ika ,box met lade is leuk een vers setje lakentjes ,luierdoekenvoor als je het nodig hebt en erna voor het speelgoed in te leggen. MamaDJ ,hier ook dat gevoel dus ik denk wel dat het dat is en zeker omdat de baby niet meer achter mijn schaambeen zit. Hier bij nr.3 ook een nieuw bedje en matrasje gekocht ze liggen er ook in tot hun 2,5/3 jaar. Mgbk ,ik duim op een goede afloop ! Losje ,ik weet het niet ivm.je test en aangezien ze niet meer zijn zoals voorheen zou ik me daar niet op focussen ,jammer eigenlijk want je wil ergens zekerheid ! ajuin of ui jep Eda, wow lekker laat gaan slapen ,hier iron man 3 half gezien ,vind hem niks meer Lizzie ,gefeliciteerd voor je broer zijn huwelijk ,oeuw roken binnen neen dan zou ik ook vertrekken ,sorry wij roken niet en vind zoiets niet kunnen. Heb nog wat filmpjes afgehaald ,net overgezet op de HDMS voor vanavond. Zo ga me wassen ,sinds ik zwanger ben ruik ik enorm vanonder ,ML ruikt me van ver niet van schimmel ofzo maar gewoon mijn geur is veranderd JAK xxx
Hier deden wij iets kopen na de 20 weken echo.... Ik zou wel even goed kijken naar de afmetingen dan anders heb je straks een gekke maat matras?
Ik weet niet of ik nog 2 mnd kan wachten. Dat van die matras is wel een goede tip! Thx, niet over nagedacht